Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Nieuws en actualiteiten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 24-08-2004, 16:47
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default Lange Frans rapt over awa

Quote:
Hiphoppend Nederland heeft met afschuw kennis genomen van de 16-jarige Awa uit Leeuwarden, die in een rap zijn verontschuldigingen aanbood voor het in brand steken van zijn evenoude vriendin. Rapper Lange Frans, die op het moment hoog in de top 40 staat met het nummer Moppie, heeft in een rap keihard uitgehaald naar de knaap. 'Hoe kan je nou denken dat een focking rap iets goed maakt, heel Nederland wil weten hoe jouw bloed smaakt.' Verder wenst Lange Frans de jongen een lange celstraf toe waarin hij maar veel verkracht mag worden. Ook zelfmoord zou een goede optie zijn.

Volgens Lange Frans zou de jongen nooit meer moeten rappen, en zou de hiphopscéne hem voor eeuwig moeten bannen. Het nummer werd vanochtend gedraaid door 3FM-jock Giel Beelen, die de artiest gevraagd had om een nummer te schrijven over deze kwestie.

Awa rapte voor zijn misdaad met de groep de L.O.R.D.S. De leden hiervan hebben zich inmiddels van hem afgekeerd. In zijn excuusrap bekent Awa tevens de misdaad: ''Ik heb het gedaan en ik heb er spijt van. Ik pakte terpentine en ik kreeg het zwart voor me. Het ging vanzelf, want de duivel zat in me. Ik wou het niet doen. Maar het ging per ongeluk. ....... Met tranen in mijn ogen. Ik ben bang. Ik heb mijn leven verneukt, want ik weet dat ik hang''.

De Leeuwarder Courant schrijft vandaag dat er hulpverleners genoeg waren die zich bemoeiden met Awa. Hij had een voogd, draaide mee in een integratieproject en stond onder toezicht van de Raad voor de Kinderbescherming. Toch raakten de instanties de greep op de jongen kwijt.



De 16-jarige Awa




Lange Frans en Baas B


MP3 Pannekoek, van Lange Frans.

MP3 van Awa.


bron: fokzine.nl & geenstijl.nl
Reply With Quote
  #2  
Old 24-08-2004, 16:56
RedJet's Avatar
RedJet RedJet is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 932
Default

Ziet er naar uit dat die jongen daad bij het woord voegt. Valt natuurlijk niet goed te praten wat ie gedaan heeft, maar om nu iemand dood te wensen gaat me te ver.
Reply With Quote
  #3  
Old 24-08-2004, 17:07
Matheo's Avatar
Matheo Matheo is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 4,125
Default

Quote:
Originally Posted by RedJet
Ziet er naar uit dat die jongen daad bij het woord voegt. Valt natuurlijk niet goed te praten wat ie gedaan heeft, maar om nu iemand dood te wensen gaat me te ver.

als ie dood is komt ie er makkelijk vanaf! laat hem maar lekker levenslang in de gevangenis zitten (maar dan ook echt levenslang!!)
__________________
'06 A4 1.8T Quattro

'85 Transporter

'85 Golf
Reply With Quote
  #4  
Old 24-08-2004, 17:44
Jeroentjuh's Avatar
Jeroentjuh Jeroentjuh is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 652
Default

Quote:
Originally Posted by Matheo
als ie dood is komt ie er makkelijk vanaf! laat hem maar lekker levenslang in de gevangenis zitten (maar dan ook echt levenslang!!)


Weer zo'n *@#$* in de bak, dood met die gasten. Wij moeten daar wel weer voor betalen. Zelfmoord is echt een prima optie...
Reply With Quote
  #5  
Old 24-08-2004, 18:16
Marco's Avatar
Marco Marco is offline
Volksforum Crew - Elekit
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 7,628
Send a message via MSN to Marco
Default

Precies jeroen, het kost ons knaken
__________________
Passat B1 LS
Passat B8 Businessline R
Reply With Quote
  #6  
Old 24-08-2004, 23:09
Beetlefreak's Avatar
Beetlefreak Beetlefreak is offline
6k and counting...
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 6,355
Send a message via MSN to Beetlefreak
Default

Die rap van Lange Frans is helemaal ok.

Niet best dat een JONGETJE van 16 mensen zo in hun greep kan hebben!!
'Slachtoffers' durfden niet eens te bellen met oom agent omdat ze bang waren door z'n "clan" gepakt te worden.
Ziekelijke acties zijn dit van iemand die niet helemaal bij z'n volle verstand is.

Sterkte aan de betrokkenen zou'k zeggen!! Dattie maar eens goed gestraft werd
__________________
:: Meeting Gallery '07 / '08 / '09 ::

Flickr

Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers!
Reply With Quote
  #7  
Old 24-08-2004, 23:26
Volkswouter's Avatar
Volkswouter Volkswouter is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,660
Default

Laten ze hem maar in de fik steken,kan die ook hetzelfde voelen! Dan is hij ook voor zijn hele leven getekend met brandwonden! Dat zou een mooie straf zijn.
__________________
http://www.volkswouter.nl
Reply With Quote
  #8  
Old 25-08-2004, 22:28
RedJet's Avatar
RedJet RedJet is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 932
Default

Quote:
Originally Posted by Beetlefreak
Die rap van Lange Frans is helemaal ok.

Niet best dat een JONGETJE van 16 mensen zo in hun greep kan hebben!!
'Slachtoffers' durfden niet eens te bellen met oom agent omdat ze bang waren door z'n "clan" gepakt te worden.
Ziekelijke acties zijn dit van iemand die niet helemaal bij z'n volle verstand is.

Sterkte aan de betrokkenen zou'k zeggen!! Dattie maar eens goed gestraft werd


Changed my mind... waste the motherfucker!!
Reply With Quote
  #9  
Old 26-08-2004, 03:38
Chrispy's Avatar
Chrispy Chrispy is offline
Old Fart
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 931
Default

zwak dat zo'n mannetje als Lange Frans zich laat lenen om erop in te gaan. Nu is lange frans oké, tot er over hem iets negatiefs bekend wordt.
Deze Awa figuur moet doodgezwegen worden. Als niemand verdeer aandacht aan hem schenkt, zijn we hem zo vergeten, en kunnen ze doen met hem wat ze willen. Maar zo'n ventje krijgt vast TBS, en mag dan wegens goed gedrag na 2 jaar naar huis.
__________________
Eigen volkswagens eerst !!!
Reply With Quote
  #10  
Old 26-08-2004, 18:44
polopower polopower is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,284
Default

Gewoon vrijlaten onder vermelding van wanneer en waar dat gaat gebeuren. Denk dat velen hem wel een 'warm onthaal' willen geven. Ontdoen van alle ledematen zo iemand...
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 14:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum