Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Motoren, turbo's, compressors, injectie, carb's, NOS, etc
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 22-07-2017, 11:06
Roy16VG60's Avatar
Roy16VG60 Roy16VG60 is offline
Volksforum Donateur - Mr G60
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,315
Default

Astappen van ieder VW model tot ca 2000 zouden moeten passen. Het eenvoudigst is van Scirocco 2/Golf 2/Golf 3, die passen er 1 op 1 op en zouden ook gewoon een normale wielstand op moeten leveren.

Het enige waar ik ooit de achterbrug voor heb aan moeten passen is ABS. Daarvoor moest ik aan het einde van de achteras een heel klein hapje uit de buis halen zodat de sensor kon blijven zitten.

Leuk project, ben benieuwd hoe dat straks gaat met Honda blok. Zal nog best een uitdaging worden qua steunen en dergelijken. Volgens mij is het motorblok bij Honda ook in spiegelbeeld toch? Versnellingsbak aan bijrijderszijde?

Succes!
__________________
2018 Volkswagen Up! GTI
2014 Volkswagen T5 GP
2005 Volkswagen Golf 5 GTI DSG
2003 Volkswagen Touran R32
Reply With Quote
  #22  
Old 01-08-2017, 18:01
d0n's Avatar
d0n d0n is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 119
Default

O dan ga ik opzoek naar een achterbrug van een golf 2 als het past! Ja ik vond het ook al vreemd, ik kon op die achterbrug geen enkele astap monteren behalve me trommels omdat die een inkeping hadden... een soort maan vorm, denk dat de trommel niet kan schuiven of draaien? Hoe dan ook.. andere achterbrug! Ja de montorsteunen gaan een uitdaging worden, moet eigenlijk tekeningen hebben, maar passen en meten moet ook lukken. En ja.. alles is in spiegelbeeld
__________________
  • Golf mk1
  • 2.0 16v GTI
  • Als alles opeens op je afkomt, dan rij je aan de verkeerde kant
  • Een bijrijder zit er altijd naast
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 15:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum