Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Vento MK III
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 13-08-2009, 17:02
coilt coilt is offline
Forum regular
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 58
Default

Quote:
Originally Posted by VWJYI
ik hoop niet dat jij je veerpoten zo in elkaar hebt zitten..... Als je die kleine veerschotels en toplagers gebruikt zul je zien dan de zuigerstang door je veerschotel gaat en ook door je toplager tot de schijf aan de voorkant hier draai je je moer op. Je lager kan nu vrij draaien op de veerschotel. Op de veerschotel zie je ook dat er een soort baan is voor dat deel van het lager.


sorry voor de offtopic


haha dat zou niet goedkomen nee :P

het is gewoon zo dat er bij die soort toplagers ook de moeren erbij horen te zitten om ze aan te draaien..

op de schroefset kan je een dikkere moer opzetten wat ook steviger is, daarbovenop de totale domlager en die draai je vast op het aanhaalmoment ervan.

zet je de poot eronder en komt de schotel erop en daarop komt de laatste moer die erbij hoort dan :P

Ik zelf was totaal 100 euro ofzo kwijt voor het nieuwe type lager systeem en ben er zeer tevreden over!
die uit het golf 2 type van voor 94 vond ik een beetje klapperen door de set en nu totaal geen last meer van en ook stukke makkelijker vastzetten alles
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 20:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum