Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Auto's te koop aangeboden
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 23-08-2016, 13:27
martijnvanderh's Avatar
martijnvanderh martijnvanderh is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,425
Default Golf 4 cabrio incl schroefset en 17" porsche

Hallo,

De oplettende kijker heeft deze advertentie een jaar geleden ook al gezien. Nu definitief besloten te verkopen. Ik pak gewoon te vaak de lease-auto.
Alleen als de zon hoog aan de hemel staat pak ik deze auto. Hij verdient een ander baasje. Sinds de vorige advertentie is er 4000 km bijgekomen, waarvan 2500 km Worthersee. Heeft afgelopen winter netjes een half jaar in stalling gestaan. In februari weer zonder opmerkingen door APK gekomen.

Ik ben lang op zoek geweest naar deze auto. Ik wilde dat de auto er technisch en optisch erg mooi bij stond.
Bij veel auto's wezen kijken die te koop stonden als 'zo goed als nieuw!'.
Ongetwijfeld waren deze auto's ook erg mooi voordat er een familie katten overheen was gelopen.

Ik weet bijna zeker dat ik een van de mooiste originele cabrio's op de stoep heb staan. Nieuwstaat is overdreven, want met een kritisch ook vind je best een krasje maar hij is wel echt super mooi!

Grootste probleem bij deze modellen: Roest onderaan het voorpaneel.
Linkerkant bij de mijne: Perfect. Rechts: 1 blaasjes. Vorige eigenaren hebben de binnenkuipen regelmatig met bitumen behandeld.
De lak ziet er verder super strak uit.

Het interieur is in nieuwstaat. Stoelen mooi hard en niet doorgezakt. 0 instapschade.

Motorruimte is bijna schoner als de dag dat de auto van de band kwam rollen.


Specificaties:
Golf 4 Cabrio
januari 1999
Kilometerstand: 113.000
Apk tot 02-2016
1.8 motor met 75 pk (nul olieverbruik).
Elektrische ramen voor en achter
Handmatige kap (bewust keuze geweest ivm zwakke hydrauliek automatische kappen).

Wat heb ik er zelf aan gedaan?
-Vorig jaar nieuwe Sonnenland Kap laten plaatsen. Rekening aanwezig.
-Nieuwe hoogpolige matten en nieuwe pookhoes.
-17 inch Porsche Cayenne wielen met 195-40-17 banden. Vorig jaar volledig opnieuw laten coaten.
-Adapters naar 4 x 100 met originele Porsche bouten.
-Ta Technix schroefset.
-Lederen afdekhoes cabriokap
-Windscherm
-Pioneer Bluetooth radio met carkit/usb/streaming geïnstalleerd.

Alle originele onderdelen (orginele BBS wielen in zeer nette staat en originele schokbrekers) aanwezig.

Dus... Ben jij ook al bij diverse Cabrio's wezen kijken en viel het steeds tegen? Dan zou je me het beste meteen een bericht kunnen sturen.

Prijs: 3500 euro.








__________________
Gonna Mis'ha...
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 17:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum