|
||||
|
||||
Leger Touareg
"TOUAREG MET BALLEN"
Lijkt me een .50 op het dak ... Bron: http://www.autoblog.nl/archive/2008...areg-met-ballen En dan rijdt er in Haaglanden ook nog een "Touareg zonder ballen" rond, namelijk een Touareg van de Politie die ik al een paar keer in Scheveningen gespot heb... Misschien iemand hier foto's of informatie over? |
|
||||
|
||||
Gaaf zeg
|
||||
|
||||
toppertje!!! hadden ze 5jaar geleden moeten hebben in nederland had ik er ook eens in kunnen rijden suv with balls
|
||||
|
||||
Ja ho eens ff Richard!
We hebben vandaag de dag de Fennek... en die is toch echt MINSTENS net zo cool als die Touareg |
|
||||
|
||||
Volgens mij is het geen .50, hebben de duitsers die wel? maar hoe die nou wel heet ben k ff kwijt... (echt slecht )
ik moest het nog doen met dit: mvg Mike Last edited by Hight : 16-12-2008 at 23:16. |
|
||||
|
||||
YPR'tjes... Tsja, beetje ouwe rommel aan het worden inmiddels... Wel eeen coole pic btw!
|
|
||||
|
||||
Na-apers..
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Whahahahah... check deze:
En aan de kentekenplaat te zien is het nog echt een dienstwagen ook !! Dat is lache |
|
||||
|
||||
Quote:
Jah dat klopt, maar dat zijn 6 cilinders. Er rijden er 2 rond in Den Haag, 1 in de stad en 1 in Scheveningen. Maar het zijn een stel bureaucratische teringlijers die erin rijden, heb geen goed woord voor hun over |
|
||||
|
||||
Quote:
Foto is gemaakt @ aankomst vogelzang. Tevens waren wij de laatst oefenende eenheid daar. erg mooi oefenterrein. |
|
||||
|
||||
zeg zie ik daar nou blj op die ypr staan?
welke cie en jaar? |
|
|||
|
|||
Quote:
Kenteken is niet meer bekend bij het RDW. Misschien iemand met een langdurige resto bezig.
|
|||
|
|||
Ook leuk |
|
||||
|
||||
Omdat we toch zo lekker op dreef zijn:
|
||||
|
||||
Dan doe ik ook even mee hoor!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wat k#t chauffeurs zijn het ook he die agenten.
|
||||
|
||||
zo'n touareg wil ik best wel een keer mee op wintersport hebben