Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Vento MK III
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 16-01-2004, 21:30
Lennart Lennart is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,662
Default lampen probleempje

hoi, vandaag heb ik mijn nieuwe vervoersmiddel opgehaald: golf 3 gti 8v maar toen het donker werd kwam ik er achter dat de lampen finaal verkeerd staan afgesteld! eentje staat pal naar beneden en de andere staat ook redelijk laag dus het zicht is niet echt super.. ze zijn elektrisch verstelbaar maar dat werkt dus niet! en je kan ze ook niet even simpel met een schroevendraaier verstellen.. en zitten achter de lampen kleine tandwieltjes maar als ik die probeer te draaien dan hoor je een niet gezonde tik.. ik weet zo ook niet waarom die verstellers het niet doen, misschien een zekering.. maarja welke? er zit wel 1 in die is afgebroken (de meeste linkse) maar ook geen idee waar die voor is (misschien iemand die dat wel weet?)

iemand suggesties hoe ik dit euvel op kan lossen?

gr. lennart
Reply With Quote
  #2  
Old 16-01-2004, 23:44
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

nu al problemen... tssss

Ik wil morgen wel even bij die van mijn broer kijken. Die heeft ook van die versteldingen geloof ik, en werkt ook niet. je kunt ze inderdaad afstellen door die tanwieltjes te draaien, wil morgen wel eens kijken of die van mijn broer ook zo vreemd tikken dan... trouwens je kunt ze beter even ergens af laten stellen
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
  #3  
Old 17-01-2004, 18:50
Lennart Lennart is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,662
Default

hehe problem solved..
__________________
Flickr
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 11:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum