Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Advertenties op MP, eBay of andere sites
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #601  
Old 06-03-2017, 12:55
KH107 KH107 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2017
Posts: 1
Default

Mensen let op!

Zijn oude bedrijf AZL Poetsservice is per 16-2 (ingeschreven ergens in okt 2016) uitgeschreven bij de KVK maar op 8-2 dook er op hetzelfde adres een nieuw bedrijf op:

handelsonderneming zal
kvk nummer 68027907
en dat staat op naam van zijn vrouw dus oppassen!
Reply With Quote
  #602  
Old 14-03-2017, 09:36
marcoijpelaar's Avatar
marcoijpelaar marcoijpelaar is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 118
Default

Hi All,

OPGELICHT door iemand die zich voordoet als Timon Nieuwenhuizen met reknr [MOD-BREAK] IBAN VERWIJDERD. Zijn markplaatsnaam is VKM. Hij reageert op gezocht advertenties waarin je vraagt om auto-onderdelen. Zeer behulpzame jongeman met verstand van zaken, echter zodra het geld over is gemaakt geen reactie meer. Achteraf kom ik erachter dat zijn banknummer bekend is bij de politie.

wees gewaarschuwd.
__________________
Golf MK2 1.6TD 1989 (sold)
Golf MK2 GT Special 2.0
Passat variant 2.0 TFSI 2008

Last edited by VeeDubber : 15-12-2017 at 08:59.
Reply With Quote
  #603  
Old 25-03-2017, 10:21
oettinger_18's Avatar
oettinger_18 oettinger_18 is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,481
Default

Hij is weer actief dus kom je op marktplaats goedkoop zogenaamde xenon koplampen van golf 5 6 en polo tegen niet kopen!! Is te goedkoop en je kan ze nirt ophalen

Golf 5 R32 koplampen orgineel
€ 250,00
http://link.marktplaats.nl/m1149355...n=socialbuttons
Reply With Quote
  #604  
Old 14-12-2017, 18:28
amosfantasia amosfantasia is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2017
Posts: 7
Default OPGELICHT door Patrick Wouterse alias Piet Geluk .

Deze man heeft een oudere vrouw van bijna 72 jaar belogen,bedrogen en opgelicht .
De vrouw is geblokkeerd door hem .Telefoon ,FB,dat heeft hij allemaal geblokkeerd .Schade voor de oudere vrouw Euro 920 .

Alle bewijzen van zijn adverteren op FB en MP heeft de vrouw in handen .Zijn vriendin Natalie Blomsma doet mee met deze Oplichters praktijken .

Er zijn valse adressen ook doorgegeven op een Koopkontrakt .Wie kan mij helpen aan het juiste adres .
De politie in Beilen is op de hoogte gesteld .
Maar het adres'? Hij heeft opgegeven Veenhoopsweg 1 c in Smilde maar daar woont hij niet .
Deze OPLICHTERS blijven actief .Ook met het liegen en bedriegen .Wat is het correcte woonadres ? Ik wil de zaak netjes met hem oplossen maar dit wordt moeilijk .Het enige is ...bij Geen gehoor om het dan echt aan te geven bij de politie in Beilen .De oude vrouw is OPGELICHT door hem en haar .
Reply With Quote
  #605  
Old 14-12-2017, 18:33
amosfantasia amosfantasia is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2017
Posts: 7
Default

Quote:
Originally Posted by amosfantasia
Deze man heeft een oudere vrouw van bijna 72 jaar belogen,bedrogen en opgelicht .
De vrouw is geblokkeerd door hem .Telefoon ,FB,dat heeft hij allemaal geblokkeerd .Schade voor de oudere vrouw Euro 920 .

Alle bewijzen van zijn adverteren op FB en MP heeft de vrouw in handen .Zijn vriendin Natalie Blomsma doet mee met deze Oplichters praktijken .

Er zijn valse adressen ook doorgegeven op een Koopkontrakt .Wie kan mij helpen aan het juiste adres .
De politie in Beilen is op de hoogte gesteld .
Maar het adres'? Hij heeft opgegeven Veenhoopsweg 1 c in Smilde maar daar woont hij niet .
Deze OPLICHTERS blijven actief .Ook met het liegen en bedriegen .Wat is het correcte woonadres ? Ik wil de zaak netjes met hem oplossen maar dit wordt moeilijk .Het enige is ...bij Geen gehoor om het dan echt aan te geven bij de politie in Beilen .De oude vrouw is OPGELICHT door hem en haar .


[MOD-BREAK] TELEFOONNUMMER EN IBAN VERWIJDERD

Last edited by VeeDubber : 15-12-2017 at 08:59.
Reply With Quote
  #606  
Old 14-12-2017, 18:36
amosfantasia amosfantasia is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2017
Posts: 7
Default

Quote:
Originally Posted by amosfantasia
Deze man heeft een oudere vrouw van bijna 72 jaar belogen,bedrogen en opgelicht .
De vrouw is geblokkeerd door hem .Telefoon ,FB,dat heeft hij allemaal geblokkeerd .Schade voor de oudere vrouw Euro 920 .

Alle bewijzen van zijn adverteren op FB en MP heeft de vrouw in handen .Zijn vriendin Natalie Blomsma uit Assen
doet mee met deze Oplichters praktijken .

Er zijn valse adressen ook doorgegeven op een Koopkontrakt .Wie kan mij helpen aan het juiste adres .
De politie in Beilen is op de hoogte gesteld .
Maar het adres'? Hij heeft opgegeven Veenhoopsweg 1 c in Smilde maar daar woont hij niet .
Deze OPLICHTERS blijven actief .Ook met het liegen en bedriegen .Wat is het correcte woonadres ? Ik wil de zaak netjes met hem oplossen maar dit wordt moeilijk .Het enige is ...bij Geen gehoor om het dan echt aan te geven bij de politie in Beilen .De oude vrouw is OPGELICHT door hem en haar .
De handdoek wordt niet in de ring gegooid voor deze OPLICHTER .
Reply With Quote
  #607  
Old 14-12-2017, 19:26
amosfantasia amosfantasia is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2017
Posts: 7
Angry Aangifte doen IVM Oplichter Patrick Wouterse en Natalie Blomsma

Inmiddels heet de politie kontakt gehad met hem /telefonisch/en gevraagd om alsnog kontakt op te nemen met de gedupeerde .Meneer Patrick doet dat niet .Er is gezegd dat er aangifte wordt gedaan .Hij zegtan zien we dat wel !

Het zit nu in de pen om aangifte te doen .Meneer wil het niet op een normale manier oplossen .Ik heb kontakt gehad met het bureau in Beilen .

Zijn er meer mensen die ook aangifte tegen deze oplichter willen doen? Als ik het hier zo lees dan zijn het veel gedupeerden .
Reply With Quote
  #608  
Old 14-12-2017, 22:57
skywalker38 skywalker38 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,055
Default

Is zijn adres niet bekend bij gedupeerden?,zo’n jongen vraagt om een bezoekje bij af te leggen
Reply With Quote
  #609  
Old 15-12-2017, 08:58
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is offline
Volksforum Crew - S2 Racer
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,795
Default

Hallo Allen,

Volksforum wil voor jullie allemaal een platform bieden om informatie uit te wisselen, ook als het gaat om oplichting. Waar wij echter niet achter kunnen staan is het publiekelijk plaatsen van prive-informatie. Deze informatie wordt dan ook verwijdert van het forum.
__________________
Reply With Quote
  #610  
Old 15-12-2017, 08:59
amosfantasia amosfantasia is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2017
Posts: 7
Default Adres van Patrick Wouterse

Deze TOP-Oplichter Patrick Wouterse heeft een Vals adres opgegeven,zelfs op een verkoop kontrakt met zijn handtekening er onder .
Reply With Quote
  #611  
Old 15-12-2017, 21:10
amosfantasia amosfantasia is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2017
Posts: 7
Default

Quote:
Originally Posted by Marco
Heb je geen rechtsbijstand?? Die kunnen je zeker helpen/ adviseren in deze


Ik heb wel Rechtsbijstand maar deze Patrick Wouterse alias Piet Geluk heeft een vals adres opgegeven ,dus de toegestuurde brief van de Rechtsbijstand naar deze Oplichter kwam terug .

Ben in kontakt geweest met de politie .Ga deze week aangifte doen .Bedrag Euro 920 .-
Reply With Quote
  #612  
Old 02-09-2021, 22:26
timots timots is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2021
Posts: 2
Default opgelicht

Quote:
Originally Posted by KH107
Mensen let op!

Zijn oude bedrijf AZL Poetsservice is per 16-2 (ingeschreven ergens in okt 2016) uitgeschreven bij de KVK maar op 8-2 dook er op hetzelfde adres een nieuw bedrijf op:

handelsonderneming zal
kvk nummer 68027907
en dat staat op naam van zijn vrouw dus oppassen!



hoi. ik ben denk ik opgelicht door dit persoon op Tweakers.net.
is er enige info die je me kan geven over dit persoon?
hij stond op tweakers met de naam VKM
Reply With Quote
  #613  
Old 02-09-2021, 22:29
timots timots is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2021
Posts: 2
Default

Quote:
Originally Posted by skywalker38
Is zijn adres niet bekend bij gedupeerden?,zo’n jongen vraagt om een bezoekje bij af te leggen


hoi. ik ben denk ik opgelicht door dit persoon op Tweakers.net.
is er enige info die je me kan geven over dit persoon?
hij stond op tweakers met de naam VKM
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 09:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum