Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 29-07-2012, 14:46
kermie's Avatar
kermie kermie is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 34
Default T2B Doka (dubbele cabine) 1978

Aangezien ik geen zin/tijd meer heb om dit project af te maken, gaat mijn T2B Doka in de verkoop.

De bus is geproduceerd op 16 november 1977 en geleverd in 1978 in Oostenrijk aan de firma "Zehetner Hoch- und Tiefbau". Daar heeft de bus tot eind jaren negentig dienst gedaan als bouwvakkersbus.

Rond 2001 is de bus naar Nederland gehaald en heeft vervolgens bij 3 eigenaren in de schuur gestaan zonder dat er iets mee is gedaan. Zelf kocht ik de bus na hem gezien te hebben op het Kever Winterfestijn afgelopen winter.

Sindsdien heb ik alle rotte delen uitgeslepen en zijn er nieuwe stukken plaatwerk ingelast (geen laswerk meer). Verder heb ik alle ontbrekende delen verzameld en de originele kentekenpapieren uit Oostenrijk achterhaald en opgestuurd gekregen van de RDW aldaar.

Bus is in zeer harde staat, maar heeft door de 25 jaar als bouwvakkersbus wel de nodige deuken en krassen.

De motor (1600 AS) loopt, de bus remt en schakeld. Je kunt er niet mee rijden aangezien er nog een nieuwe gaskabel gemonteerd moet worden.

Interieur is zeer netjes, geen schuren in de stoelen. Dashboard ook netjes. Hemel heeft een winkelhaak.

Al met al een erg leuke basis om snel op de weg te krijgen. Je krijgt er nog een Bullbar bij en de nodige nieuwe delen (rubbers etc.).

Vraagprijs EUR 4.950,00. De bus staat in Gemert (NB)

Bij interesse gewoon even bellen (06-53945389) of mailen martijnconijn[at]gmail.com.

















  #2  
Old 31-07-2012, 12:59
kermie's Avatar
kermie kermie is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 34
Default

Inruil van een kleine personenauto (na 2002, 5 deurs, airco, benzine) is mogelijk.
  #3  
Old 31-07-2012, 21:28
vw666769's Avatar
vw666769 vw666769 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 117
Default

'72 ponton ruilen kan ook?
__________________
Luchtgekoelde groeten vanuit Raalte,

Emiel

T2a 1970
Ponton 1972
Triumph Speedtriple 2007
  #4  
Old 03-08-2012, 12:16
kermie's Avatar
kermie kermie is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 34
Default

Vrijdagmiddag up-je..
  #5  
Old 09-08-2012, 08:09
kermie's Avatar
kermie kermie is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 34
Default

Interesse uit Duitsland en België, wie houdt hem in Nederland?
  #6  
Old 23-08-2012, 12:35
kermie's Avatar
kermie kermie is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 34
Default

Donderdagmiddag up-je!
  #7  
Old 08-11-2012, 15:54
kermie's Avatar
kermie kermie is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 34
Default T2B Doka (dubbele cabine) 1978

Aangezien ik geen zin/tijd meer heb om dit project af te maken, gaat mijn T2B Doka in de verkoop.

De bus is geproduceerd op 16 november 1977 en geleverd in 1978 in Oostenrijk aan de firma "Zehetner Hoch- und Tiefbau". Daar heeft de bus tot eind jaren negentig dienst gedaan als bouwvakkersbus.

Rond 2001 is de bus naar Nederland gehaald en heeft vervolgens bij 3 eigenaren in de schuur gestaan zonder dat er iets mee is gedaan. Zelf kocht ik de bus na hem gezien te hebben op het Kever Winterfestijn afgelopen winter.

Sindsdien heb ik alle rotte delen uitgeslepen en zijn er nieuwe stukken plaatwerk ingelast (geen laswerk meer). Verder heb ik alle ontbrekende delen verzameld en de originele kentekenpapieren uit Oostenrijk achterhaald en opgestuurd gekregen van de RDW aldaar.

Bus is in zeer harde staat, maar heeft door de 25 jaar als bouwvakkersbus wel de nodige deuken en krassen.

De motor (1600 AS) loopt, de bus remt en schakeld. Je kunt er niet mee rijden aangezien er nog een nieuwe gaskabel gemonteerd moet worden.

Interieur is zeer netjes, geen schuren in de stoelen. Dashboard ook netjes. Hemel heeft een winkelhaak.

Al met al een erg leuke basis om snel op de weg te krijgen. Je krijgt er nog een Bullbar bij en de nodige nieuwe delen (rubbers etc.).

Vraagprijs EUR 4.950,00. De bus staat in Gemert (NB)

Bij interesse gewoon even bellen (06-53945389) of mailen martijnconijn[at]gmail.com.




















Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 13:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum