Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 24-11-2004, 09:36
Zestienkleppen Zestienkleppen is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,137
Default stoelverstelling

wat komt er bij kijken als ik zelf een kabelboompje moet maken voor de elektrische stoelverstelling? En misschien heeft er iemand een voorbeeld?
Ik zag in etka dat er ook een zelfbouwpakket moet zijn (bij de elektrische onderdelen, zelfbouwpakketen nr10) maar die wil/kan de VW dealer niet leveren... Je kunt ook zoeken op het nr van de stekker aan de stoel: 161 971 988 beeldtafel 239-50 (als ik het me goed herinner).
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
Reply With Quote
  #2  
Old 24-11-2004, 21:28
Marco's Avatar
Marco Marco is offline
Volksforum Crew - Elekit
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 7,628
Send a message via MSN to Marco
Default

Ik zou er gewoon 1tje op de sloop zoeken of advertentie plaatsen hier in advertentie gedeelte, vast wel iemand die nog ergens zo'n setje heeft liggen.
__________________
Passat B1 LS
Passat B8 Businessline R
Reply With Quote
  #3  
Old 24-11-2004, 21:46
Jurgen Santana's Avatar
Jurgen Santana Jurgen Santana is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,526
Default

Quote:
Originally Posted by Zestienkleppen
wat komt er bij kijken als ik zelf een kabelboompje moet maken voor de elektrische stoelverstelling? En misschien heeft er iemand een voorbeeld?
Ik zag in etka dat er ook een zelfbouwpakket moet zijn (bij de elektrische onderdelen, zelfbouwpakketen nr10) maar die wil/kan de VW dealer niet leveren... Je kunt ook zoeken op het nr van de stekker aan de stoel: 161 971 988 beeldtafel 239-50 (als ik het me goed herinner).


Denk dat je iets verkeerd begrepen hebt in ETKA. Er staan alleen overzichten met de onderdeelnummers van de stekkerbehuizingen die je nodig hebt. Die moet je allemaal los bestellen, daar is geen pakket van.
__________________
WWW.MIVW.NL
Reply With Quote
  #4  
Old 25-11-2004, 04:03
Zestienkleppen Zestienkleppen is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,137
Default

Quote:
Originally Posted by Carlos Santana
Denk dat je iets verkeerd begrepen hebt in ETKA. Er staan alleen overzichten met de onderdeelnummers van de stekkerbehuizingen die je nodig hebt. Die moet je allemaal los bestellen, daar is geen pakket van.


Ja en nee, er wordt wel een zelfbouwpakket aangegeven maar de onderdelen schijn je los te moeten bestellen. Oftwel je moet iemand vinden die weet welke onderdelen je nodig hebt voor zo'n set.
Feitelijk komt het erop neer dat je gelijk hebt maar als je mazzel hebt weet iemand het... (en ja, het is al 4 uur 's nachts..)
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 17:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum