Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Luchtgekoeld > Type 2 (bus '49-'67) (bus '68->)
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 21-02-2006, 11:39
boobsbuggermenn boobsbuggermenn is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 37
Red face zagen of niet zagen?

ik heb mn vooras van mn t2b verlaagd met rasterplaten maar ik denk dat ik de buizen waar de aanslag rubbers op zitten moet weg zagen anders kan ik niet optimaal gebruik maken van het verlagen denk ik. is dit normaal of heb ik wat verkeerd gedaan?
please hellup!
Reply With Quote
  #2  
Old 21-02-2006, 11:42
Area51's Avatar
Area51 Area51 is offline
Draaideur donateur
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,886
Default

Klopt, die moeten eraf !!

Let wel dat een T2b nooit zo laag kan komen -met alleen rasterplaatjes- als een spijl,
omdat je begrenst wordt door de hoek die je fusseekogels aankunnen/kunnen maken.
Mocht je echt laag willen dan zul je ook nog dropped spindles moeten gaan monteren.
__________________
Alain
Quote:
Originally Posted by Gerson
that's not patina, that's fucking rust man!!!!
Reply With Quote
  #3  
Old 21-02-2006, 12:17
boobsbuggermenn boobsbuggermenn is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 37
Default

Quote:
Originally Posted by Area-51
Klopt, die moeten eraf !!

Let wel dat een T2b nooit zo laag kan komen -met alleen rasterplaatjes- als een spijl,
omdat je begrenst wordt door de hoek die je fusseekogels aankunnen/kunnen maken.
Mocht je echt laag willen dan zul je ook nog dropped spindles moeten gaan monteren.


das nou net het probleem ik hoor en lees er veel over (die dropped spindels) maar niemand schijnt echt te weten waar je ze voor een normale prijs uit kunt halen, ik heb ook al eens gemailed met slammed pannel maar tot op heden niks gehoord,dus heb ik uiteindelijk maar gekozen voor rasterplaten,
maar ff een vraagje tussendoor: krijg je voor de bus niet ook van die konische verstellers waar de fusees inzitten(ik kom ff niet op de goede naam) ik weet dat ze voor de kever wel te krijgen zijn zodat je ze dan verder kunt verstellen dan normaal
Reply With Quote
  #4  
Old 21-02-2006, 12:23
Area51's Avatar
Area51 Area51 is offline
Draaideur donateur
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,886
Default

450 euro (of daaromtrend) is voor T2b dropped spindles een hele normale en nette prijs.
Als je eens wist hoeveel werk Chris eraan heeft om het voor een T2b te maken... tis geen
spijlbusfussee die je ff om kunt persen
Conische verstellers die een grotere hoek mogelijk maken zijn er niet voor een bus.
Mocht je echt extreem laag willen gaan én Porscheremklauwen willen dan is er maar 1 optie.
Een nieuwe vooras maken met spijlbus torsiebuizen, fusseestukken en draagarmen, en daar
weer het remschijfkitje met 944 klauwen op monteren.
(maar dan moet je naar 5x130 wielen toe... als je ff geduld hebt hebben wij zo een 5x205
schijfkitje voor spijl/T2a fusseestukken klaar)
__________________
Alain
Quote:
Originally Posted by Gerson
that's not patina, that's fucking rust man!!!!
Reply With Quote
  #5  
Old 21-02-2006, 12:32
boobsbuggermenn boobsbuggermenn is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 37
Thumbs up

Quote:
Originally Posted by Area-51
450 euro (of daaromtrend) is voor T2b dropped spindles een hele normale en nette prijs.
Als je eens wist hoeveel werk Chris eraan heeft om het voor een T2b te maken... tis geen
spijlbusfussee die je ff om kunt persen
Conische verstellers die een grotere hoek mogelijk maken zijn er niet voor een bus.
Mocht je echt extreem laag willen gaan én Porscheremklauwen willen dan is er maar 1 optie.
Een nieuwe vooras maken met spijlbus torsiebuizen, fusseestukken en draagarmen, en daar
weer het remschijfkitje met 944 klauwen op monteren.
(maar dan moet je naar 5x130 wielen toe... als je ff geduld hebt hebben wij zo een 5x205
schijfkitje voor spijl/T2a fusseestukken klaar)


had ik dit forum maar eerder gevonden! hier zitten echt mannen(en mischien ook vrouwen) die er echt verdomd veel verstand van hebben! nogmaals 1000 maal dank voor de reacties!
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 10:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum