Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Caddy
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread
  #181  
Old 21-04-2012, 19:31
dieselken's Avatar
dieselken dieselken is offline
Forum Regular
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 222
Default

Snel de bank op en posten die curve.
Reply With Quote
  #182  
Old 21-04-2012, 21:23
Ediejo Ediejo is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 281
Default

Jongens gooi het topic maar op slot. Ik ben klaar met alle forums. Vandaag ben ik naar Dieverbrug geweest en heb besloten om de intercooler door jos te laten monteren met een buizen systeem op maat. Ik zou daarna bij Richard van Intercoolerparts.nl langs gaan. Voor buizen en silicone slangen.
Na met Jos de voor en nadelen te hebben besproken over zelfmontage van de intercooler slangen en buizen. Heb ik toch besloten om het uit te besteden aan Jos. Alleen kon Richard van Intercoolerparts.nldat niet goed handelen. Lees zijn gezeik op de tdisite.

Jos heeft het nu ineens gedaan. En dat te bedenken dat ik zelf maar een oplossing moest zoeken voor de mapsenor. Zijn buizen zijn van aluminium. Ik kan lassen maar geen aluminium. Dus dat moest ik maar zien op te lossen. Op zich te doen. Dan het risico van foute montage. Ik heb geen ervaring met het monteren van FMIC. Afpersen kan ik ook niet. Dan is de keuze niet moeilijk gezien de risico’s. Alleen heb ik wederom gezeik. Eerst op de tdi club.nl en nu op de tdi site.nl.

Dit is de tweede keer en dat heeft mij doen besluiten om te stoppen met het posten op forums. Alle foto’s zijn al offline. Dus gooi de boel maar op slot.
Ik ben er klaar mee. Overal is het wat. Ik steek me tijd wel in me caddy. Die bouw ik tenslotte voor mezelf en voor niemand anders.
__________________
http://Caddy-Club.nl
Reply With Quote
  #183  
Old 21-04-2012, 21:30
mk1-madness mk1-madness is offline
Forum Regular
 
Join Date: May 2010
Posts: 242
Default

Hier niet toch? Beetje jammer,.....vind dat je goed bezig bent.......
Reply With Quote
  #184  
Old 21-04-2012, 23:38
ewcaddymk1's Avatar
ewcaddymk1 ewcaddymk1 is offline
No personal life
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 2,938
Default

Als je dit nu echt meent zou ik dat ,en ik denk meer op dit forum best wel jammer vinden.
Er zijn mischien forums die eerst wat posten en dan nog eens nadenken over wat ze hebben gepost of juist helemaal niet nadenken en iemands werk afkraken is best makkelijk maar niet netjes.
nu heb ik op de andere forums niks gelezen, maar ik vond het een leuk project om bij te houden

zou het zo zijn dat je er echt mee stopt dan hoop ik je toch nog eens te spotten want ik vind het echt een gaaf ding
__________________
TSJA ......zeg het maar!!


Caddy '85 >1.6D > 1.6TD >1.9TDI >2.8VR6>2.8 AQP 24v
Reply With Quote
  #185  
Old 22-04-2012, 07:40
Ediejo Ediejo is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 281
Default

@mk1-madness, Ja ook hier.

@ewcaddymk1, Ja ik meen het.

Voor hier geld de goede moeten onder de kwade lijden. Ik heb met casemodden gezeik gehad op diverse forums. Casejunkies.nl bestaat niet eens meer daar door.

Nu heb ik wederom gezeik op de tdisite omdat ik iets niet gekocht heb. Daar voor had ik gezeik op de tdi club omdat ik troep van iemand gekocht had. Van een tdiclub ganger. Dat mag je daar niet posten.

Dan een hoop gezeik op de caddy clan. Ene henk Wassernaar zegt je wat toe en verkoopt het achter je rug om. Als ik Henkie penkie in zijn rolstoel zie dan snij ik nog zijn banden lek.

Bij subdubbers.nl gezeik over de calvin sticker van de tdi club. Ze vonden het daar niet goed dat ik die magneetplaten op me auto zou plakken. Want hun stickers zaten ook op me auto. En dan te bedenken dat ik duidelijk heb aangegeven dat ik die platen op me auto zou plakken. Alleen hadden ze dat nooit verwacht. En krijg je vlak voor een meeting gezeik.

En als laatste Richard van intercoolerparts.nl Je moet eens lezen wat Richard van intercoolerparts.nl over Jos schrijft. Zo meteen komt Richard hier ook zijn frustraties over Jos posten. En daar heb ik geen zin in. Hij post zelfs dingen over Jos die blijkbaar een ander zijn overkomen. Dat heet over iemand ouwehoeren. Dat doen alleen flapdrollen. Wat ben ik blij dat ik van die lozer niks gekocht heb zeg.

Zo als je kunt lezen ben ik het dus spuug en spuug zat. Eens kom je op een punt dat je er klaar mee bent en dat punt heb ik nu bereikt. Gooi het maar lekker op slot.
Reply With Quote
  #186  
Old 22-04-2012, 08:07
ewcaddymk1's Avatar
ewcaddymk1 ewcaddymk1 is offline
No personal life
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 2,938
Default

ksnap het helemaal ,maar toch jammer
__________________
TSJA ......zeg het maar!!


Caddy '85 >1.6D > 1.6TD >1.9TDI >2.8VR6>2.8 AQP 24v
Reply With Quote
  #187  
Old 22-04-2012, 20:28
Denniskx250 Denniskx250 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 16
Default

zonde dat je de foto's heb weggehaalt, vind het een van de weinige caddy's die echt mooi zijn afgewerkt.

en ik ken de casemod fora en inderdaad daar is altijd gezeik... maar vergeet nooit dat er altijd mensen zijn die dit soort projecten als inspiratie zien en na het lezen van zon project er ook aan willen beginnen!

hoe dan ook succes met je verder build
Reply With Quote
  #188  
Old 24-04-2012, 18:54
Ediejo Ediejo is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 281
Default

Quote:
Originally Posted by Denniskx250
zonde dat je de foto's heb weggehaalt, vind het een van de weinige caddy's die echt mooi zijn afgewerkt.

en ik ken de casemod fora en inderdaad daar is altijd gezeik... maar vergeet nooit dat er altijd mensen zijn die dit soort projecten als inspiratie zien en na het lezen van zon project er ook aan willen beginnen!

hoe dan ook succes met je verder build
Foto's staan weer online.
Reply With Quote
  #189  
Old 24-04-2012, 19:10
Denniskx250 Denniskx250 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 16
Default

ff speciaal voor de foto's
Reply With Quote
  #190  
Old 24-04-2012, 20:49
Jan-Jelle Jan-Jelle is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,027
Default

Quote:
Originally Posted by Ediejo
Dan een hoop gezeik op de caddy clan. Ene henk Wassernaar zegt je wat toe en verkoopt het achter je rug om. Als ik Henkie penkie in zijn rolstoel zie dan snij ik nog zijn banden lek.


Jij spoort echt niet gast... Beetje gehandicapte mensen bedrijgen door een misschien niet correcte afhandeling. manmanman zeg. triest figuur
__________________
1984 Golf MkII 5-Drs
1999 Transporter 2.5TDI
Reply With Quote
  #191  
Old 24-04-2012, 21:16
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
Default

ik zou eens bij mezelf te rade gaan.als ik alleen allees hoe jij je uit over dingen die je niet aanstaan,kan het niet anders dat je overal in de problemen komt.er zijn alleen hier alleen al een vaste groep mensen die met plezier op dit forum posten,niet altijd even nuttig maar goed.die mensen gaan in goede harmonie met elkaar om en blijven contact met elkaar zoeken,ook buiten dit forum om.mensen zoals jij daarentegen hebben we hier ook zat zien komen,en weer gaan.en niemand die ze mist,vreemd genoeg......
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
Reply With Quote
  #192  
Old 24-04-2012, 21:22
jetta mk1 '82 jetta mk1 '82 is offline
Volksforum QUATTRO Donor
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 7,428
Default

Quote:
Originally Posted by De Pul
ik zou eens bij mezelf te rade gaan.als ik alleen allees hoe jij je uit over dingen die je niet aanstaan,kan het niet anders dat je overal in de problemen komt.er zijn alleen hier alleen al een vaste groep mensen die met plezier op dit forum posten,niet altijd even nuttig maar goed.die mensen gaan in goede harmonie met elkaar om en blijven contact met elkaar zoeken,ook buiten dit forum om.mensen zoals jij daarentegen hebben we hier ook zat zien komen,en weer gaan.en niemand die ze mist,vreemd genoeg......



Kort samen gevalt je kan rustig vertrekken, je wordt niet gemist!
__________________
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project )
Golf 4 variant (tzt on air )
Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... )
Reply With Quote
  #193  
Old 24-04-2012, 22:11
dieselken's Avatar
dieselken dieselken is offline
Forum Regular
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 222
Default

Quote:
Originally Posted by Ediejo

Pijpen snijder erbij en we maken er een short shift van.
Er is meer afgegaan dan op de foto.



Lekker kort zo.
Ik heb het oude hoesje gebruikt maar deze wordt nog vervangen tzt.


Zo maak je geen short shift. je maakt enkel een short stick.
heel wat anders.

Ik heb er verder geen bal aan, maar hoe beschrijf je die audi rijder die jou ondersteboven kegelde? Hoe spreek je over H Wassenaar? vind je het gek dat je vroeg of laat op je donder krijgt?
Praat gewoon normaal niet kleineren, niet denigreren, neem even je relatine en schrijf dan wat je denkt over de situatie.
Dat je er niet blij mee bent, kan ik goed geloven. Maar de vorm van communicatie zorgt er wel voor dat je ipv een mug een olifant op je dak krijgt.

Vraag me af hoe jij bent in de kroeg na een pintje of 10. Volgens mij wil dan ook gewoon 3/4 de van de tent even op die harde bek van je timmeren. Gewoon door de manier waarop jij mensen benadert.

Hoe jij bent in de omgang maakt me verder niet uit, zoals eerder aangegeven.
Hier gaat het voor mij over de auto's. En daar steek je aardig wat werk/tijd en geld in. dat kan ik aanmoedigen. De rest regel je maar privé

Post hier gewoon de vorderingen aan je auto. En regel meningsverschillen via pb.
Reply With Quote
  #194  
Old 25-04-2012, 05:47
Ediejo Ediejo is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 281
Default

Quote:
Originally Posted by De Pul
ik zou eens bij mezelf te rade gaan.als ik alleen allees hoe jij je uit over dingen die je niet aanstaan,kan het niet anders dat je overal in de problemen komt.er zijn alleen hier alleen al een vaste groep mensen die met plezier op dit forum posten,niet altijd even nuttig maar goed.die mensen gaan in goede harmonie met elkaar om en blijven contact met elkaar zoeken,ook buiten dit forum om.mensen zoals jij daarentegen hebben we hier ook zat zien komen,en weer gaan.en niemand die ze mist,vreemd genoeg......
Kijk en dit bedoel ik nou! Was je erbij? Weet je hoe het gegaan is. Nee hou dan lekker de mond en bemoei je eigen met je eigen zaken. Maffie

Jij heb de wijsheid in pacht. je behoord zeker ook tot de groep internet helden die vanachter het veilige internet wat durft te zeggen.
Reply With Quote
  #195  
Old 25-04-2012, 05:50
Ediejo Ediejo is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 281
Default

Quote:
Originally Posted by Jan-Jelle
Jij spoort echt niet gast... Beetje gehandicapte mensen bedrijgen door een misschien niet correcte afhandeling. manmanman zeg. triest figuur

En de volgend e internet held komt om de hoek. Invaliede mensen bedreigen. Hoe kom je daar nou weer bij. Henkie penkie ging zelf de zielige man uithangen. Door mij te vertellen dat hij zichzelf 5 x per dag moet katheteriseren. Dan spoor je niet als je dat tegen een vreemde moet vertellen. Wat heb ik daarmee te maken? Precies dus?.................
Reply With Quote
  #196  
Old 25-04-2012, 05:53
Ediejo Ediejo is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 281
Default

Quote:
Originally Posted by dieselken
Zo maak je geen short shift. je maakt enkel een short stick.
heel wat anders.

Ik heb er verder geen bal aan, maar hoe beschrijf je die audi rijder die jou ondersteboven kegelde? Hoe spreek je over H Wassenaar? vind je het gek dat je vroeg of laat op je donder krijgt?
Praat gewoon normaal niet kleineren, niet denigreren, neem even je relatine en schrijf dan wat je denkt over de situatie.
Dat je er niet blij mee bent, kan ik goed geloven. Maar de vorm van communicatie zorgt er wel voor dat je ipv een mug een olifant op je dak krijgt.

Vraag me af hoe jij bent in de kroeg na een pintje of 10. Volgens mij wil dan ook gewoon 3/4 de van de tent even op die harde bek van je timmeren. Gewoon door de manier waarop jij mensen benadert.

Hoe jij bent in de omgang maakt me verder niet uit, zoals eerder aangegeven.
Hier gaat het voor mij over de auto's. En daar steek je aardig wat werk/tijd en geld in. dat kan ik aanmoedigen. De rest regel je maar privé

Post hier gewoon de vorderingen aan je auto. En regel meningsverschillen via pb.
Dus had je dit ook via een PM kunnen doen. Nu doe je zelf waar je mij op aanvalt. En hoe ik in de kroeg ben? Daar heb ik niks te zoeken. Ik heb een hekel aan dronken mensen en aan zuipers. Dus sla je de plank vol mis.
Reply With Quote
  #197  
Old 25-04-2012, 05:53
jones jones is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 1,153
Default

en daarom ga je zijn banden leksnijden
Reply With Quote
  #198  
Old 25-04-2012, 05:54
Ediejo Ediejo is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 281
Default

Quote:
Originally Posted by jetta mk1 '82
Kort samen gevalt je kan rustig vertrekken, je wordt niet gemist!
En de volgende internet held durft vanachter het veilige internet zijn bek open te trekken. Stumpert nummer zoveel komt om de hoek.
Reply With Quote
  #199  
Old 25-04-2012, 05:56
Ediejo Ediejo is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 281
Default

Quote:
Originally Posted by jones
en daarom ga je zijn banden leksnijden

Moet jij eens opletten. Vanachter het internet hebben zoveel gasten een grote bek. Dan zijn ze zo flink. Weet jij wat er precies is voorgevallen tussen Henk en mij? Was je erbij ? Bemoei je er dan ook niet mee.

De foto's staan weer online en voor de rest zoek het uit stelletje internet helden.

De gene die wat wil 30 juni ben ik in Meerkerk kom daar je verhaal maar doen. Maar dan zijn het waarschijnlijk weer dezelfde helden als van de tdi club. Een grote bek maar als me calvin magneetplaten op de auto zitten die over de TDI club pist dan komt er niemand verhaal halen of wat zeggen. Schijtbakken noem ik die groep mensen. Zal hier niks anders zijn.

Last edited by Ediejo : 25-04-2012 at 06:00.
Reply With Quote
  #200  
Old 25-04-2012, 06:31
jones jones is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 1,153
Default

wat een hoop frustratie zeg, er zit je een hoop dwars.
misschien moet je eens een beetje relaxen en je niet zo druk maken, nergens voor nodig.
en misschien jezelf eens afvragen of het aan iedereen ligt of misschien toch aan....
Reply With Quote
Closed Thread



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 01:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum