Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 23-02-2012, 12:03
rieten rieten is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2011
Posts: 30
Default Golf 1 1600 Diesel 1982

Beste

Golf 1 1600 Diesel TE KOOP
Het is een 3-deurs.
Slechts 103085 km!, dit is niks voor een Golf 1

Bijna perfecte staat, klein beetje roest aan de achterkant, maar welke Golf heeft hier geen last van. De dorpels zijn in perfecte staat en nog kei hard!

De motorblok is gronding onder handen genomen.
Volledig opgekuiste + gevlakte culasse, nieuwe waterpomp, nieuwe lucht + olie + dieselfilter, nieuwe distributie en alternatorriem, nieuwe batterij. Al de leidingen van water + diesel zijn nagekeken door een garage. Deze zijn vervangen waar nodig!

Hij start bij de eerste draai van de sleutel.
Nieuwe voorbumper er op, oude kan er nog bij verkregen worden.
Al de lichten werken nog. Mooi interieur, juist wat zitschade op de chauffeurzetel. Er is nog een 2de achterbank bij ook.

€2500 is de richtprijs, kan altijd iets overeengekomen worden.

Contact: 0472 97 97 91, liefst sms!
h.vander.haeghen@gmail.com

Foto's: http://www.2dehands.be/autos/autos/...heer%2F&bewaar=
  #2  
Old 24-02-2012, 15:46
savantas savantas is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 192
Default

Wel even netjes vermelden dat deze wagen zeer waarschijnlijk tonnetje of 2 meer heeft gelopen.
Deze auto is ronduit niet zoals de eigenaar omschrijft.
Uiteraard kun je zelf gaan kijken, zoals ik, en 320 km gaan rijden voor een kompleet werkhok, overal bijgewerkt met spuitbus, links en rechts rot te noemen.
Op deze manier kan ik je een rit naar belgenland besparen.
Zaten natuurlijk wel verschillende nieuwe delen onder de kap, maar de basis is zowel bedroevend als triest.
In nederland doet een mk 1 in deze staat 1000 tot 1250 euro.

Doe met deze info wat je wil.

Jammer dat men door de telefoon niet kan vertellen hoe de golf er daadwerkelijk uitziet. niet dus.
  #3  
Old 24-02-2012, 16:07
dieselken's Avatar
dieselken dieselken is offline
Forum Regular
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 222
Default

Quote:
Originally Posted by savantas
Wel even netjes vermelden dat deze wagen zeer waarschijnlijk tonnetje of 2 meer heeft gelopen.
Deze auto is ronduit niet zoals de eigenaar omschrijft.
Uiteraard kun je zelf gaan kijken, zoals ik, en 320 km gaan rijden voor een kompleet werkhok, overal bijgewerkt met spuitbus, links en rechts rot te noemen.
Op deze manier kan ik je een rit naar belgenland besparen.
Zaten natuurlijk wel verschillende nieuwe delen onder de kap, maar de basis is zowel bedroevend als triest.
In nederland doet een mk 1 in deze staat 1000 tot 1250 euro.

Doe met deze info wat je wil.

Jammer dat men door de telefoon niet kan vertellen hoe de golf er daadwerkelijk uitziet. niet dus.


Gekken genoeg die er een TDI willen in hangen....
Zal met de tijd zijn 2000 euro gaan...

Voor de vraagprijs kan je imo geen "bijna perfecte staat" verwachten.
Indien dit zo was, zat er een 200 euro schroefset op en een set replica bbs rs en veranderde hij van eigenaar voor 3500 kijk maar wat voor zooi er zo aangeboden en verkocht is... Meer dan de helft is zelfs de sloop premie niet waard.

Maar goed je bent er geweest, voelt je bekocht. jammer van je tijd. Ikzelf zoek ook een golfje één, 3deurs diesel. Maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om richting Deinze af te zakken. Jouw ervaring was te voorzien vrees ik...
  #4  
Old 27-02-2012, 22:33
rieten rieten is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2011
Posts: 30
Default

Ik heb de originele papieren van deze wagen. Hij is het laatst gekeurd in 2006 en had toen 93000 km! Daarna is er nog 10000 km meegereden. Dit staat zwart op wit, dus moet er niet afgekomen worden met dat deze al meer dan 2 ton heeft gereden!!! En als je ze toch zo perfect vindt in Nederland, koop ze daar dan.



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 07:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum