Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Motoren, turbo's, compressors, injectie, carb's, NOS, etc
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 27-09-2016, 20:57
Mattn3589 Mattn3589 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 5
Default Golf 1 1976resto met swap

Beste,

Ik heb een golf 1 bj 1976gekocht volledig origineel.
Nu is de motor niet compleet en zoek voor het gemak een comolete originele 1100cc motor met bak.

Maar ik zit echter met een vraag waar ik geen ervzring mee heb.
Het is de bedoeling om de golf volledig te restaureren en een 1.8t 20v te laten inbouwen. Nu de vraag:


Wacht ik het best tot de golf klaar is (behalve motor ruimte) om dan de originele motor in te bouwen, keuren en inschrijven en dan andere Motor inbouwen.
Of maak ik best de golf nu keuring klaar en schrijf ik hem in gedurende de hele restaurztie en inbouw van motor.
Volgens mij is de inschrijving maar 3maand geldig of is dit anders voor oldtimer?

Alvast bedankt.
Ik kom uit belgie btw
Reply With Quote
  #2  
Old 27-09-2016, 21:19
Scirocco_1600's Avatar
Scirocco_1600 Scirocco_1600 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,989
Default

Best zorgen dat uw wagen oldtimer gekeurd is en dan pas alles ombouwen ... Wel Rekening houden dat de oldtimer reglement zal veranderen ... 3jaarlijkse keuring vanaf 2017/2018
Reply With Quote
  #3  
Old 27-09-2016, 21:29
Mattn3589 Mattn3589 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 5
Default

Quote:
Originally Posted by Scirocco_1600
Best zorgen dat uw wagen oldtimer gekeurd is en dan pas alles ombouwen ... Wel Rekening houden dat de oldtimer reglement zal veranderen ... 3jaarlijkse keuring vanaf 2017/2018


Hmmmm dit word dus niet mogelijk om swap uit te voeren zonder dat deze op papieren staat.. 🤔 Dus enige optie is via nederland op papier krijgen en dan zo inschrijven in belgie denk ik?
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 15:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum