Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 29-07-2018, 13:04
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,353
Default

mij set up in de Pirelli was misschien niet helemaal onzichtbaar ,en ik wilde absoluut een goede /mooie Headunit..
dat was een Kenwood Mask ..dat dus gewoon een zwart vlak paneel was wanneer hij 'uit' stond..MP3 ,CD headunit met 6 volt preamp out en 4x50 watt versterker erin..ik weet zo het type niet meer maar was zowat top of the line..
in de kofferbak had in dan een Kicker subwoofer op een Rockford Fosgate versterker zitten (ik dacht een 15 inch sub toen)..
de hoog en middentonen kwamen vanuit 4 x dezelfde 2 wegspeakers in de standaard deurbakken en de hoedenplank steunen,..enkel wel met de bas eruit gefilterd om vervorming te voorkomen..dit waren speakers van Infinity Kappa..
dit ging heeeuuul hard ,en bovendien heeeuuul zuiver..
bovendien kon ik na het uittillen van de sub ,gewoon de achterbank plat gooien..
het benadeelde de functionaliteit van de Golf niks
geen gaten in hoedenplanken en deurkaarten..en het kon gewoon weer terug naar origineel zonder schade aan de auto zelf..
ook zag het dievengilde niks als men in de auto keek..ook liet ik nooit CD's slingeren ,en de radio was enkel een zwarte plaat ,die naar voren kwam als alles uit stond..
origineel was deze glanzend zwart ,ik heb die toen matzwart gespoten..voor de leek zag het er uit als een afdekplaat toen..
Reply With Quote
  #22  
Old 30-07-2018, 12:57
Ottie1976 Ottie1976 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Nov 2017
Posts: 418
Default

Het is wel een beetje wat je wil denk ik. Ik heb een 1992 cabby Mk1 waarbij het dash nog veel lijkt op die van jouw maar dan niet met een centerspeaker maar links/rechts speakers in de deuren.

Hier zat heel modern spul in. Dit is er nu uit. Ik ben voor de radio gegaan die echt bij het dashboard hoort. Met cassette en al. Heerlijk nostalgisch.

Wel een upgrade naar pioneers in de deurbakken. Hierdoor gaat de kwaliteit ook wel omhoog. Maar verwacht geen wonderen. Misschien dat jij ook die deurbakken erin kan zetten. Ik gebruik de radio niet veel. Open uitlaat en geniet daar heel veel van.

Maar het is dus wat je zelf wilt.
Reply With Quote
  #23  
Old 05-09-2019, 07:51
caddiesytgvwo caddiesytgvwo is offline
Banned
 
Join Date: Sep 2019
Posts: 1
Default

Quote:
Originally Posted by Mikssa
To be honest, the more as I know about music is about iTunes music. All iTunes music are combined with fairplay DRM protection, it can be played on Apple devices only. [/url]


Me too, I have a lot of iTunes movies and music. Fortunately I got the DRmare M4V Converter to help me get rid of drm protection, Now I have no problem playing the music and movies on my Audi A3. For more media software, visit: https://www.drmare.com/
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 02:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum