Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 25-07-2018, 12:37
TimBuitenhuis TimBuitenhuis is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jul 2018
Posts: 4
Unhappy Variabel toerental Golf 2 1.6 benzine

Hallo mensen,

In een eerder bericht begon ik over een specifiek onderdeel maar ondertussen heb ik redelijk wat vervangen en nog steeds geen verschil.

Wat het probleem is:
Mijn Golf MK2 1.6 begon opeens onregelmatig te lopen. Het toerental schommeld alsof het naar mijn idee ergens valse lucht vandaan haalt. Na wat zoekwerk vond ik een carburateur flens die compleet doorgescheurd was, die vervangen en meer, maar het probleeem is nog steeds hetzelfde.

Wat ik vervangen heb:
  • Carburateur flens
  • Vacuümslangen
  • Slang van blok naar rembekrachtiger

Iemand nog een idee wat de oorzaak kan zijn?

https://youtu.be/Xfd8b4qBNq8
__________________
Golf MK2 1.6 benzine

Last edited by TimBuitenhuis : 25-07-2018 at 12:46.
Reply With Quote
  #2  
Old 25-07-2018, 17:34
duudt duudt is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 131
Default

Ik zie je choke klep steeds open en dicht gaan, heb ik ook eens gehad bij mijn 1.6 pn met 2E-E carburateur.
Heb er toen een andere 2E-E carburateur op gezet, maar ben uiteindelijk toch op een weber conversie uit gekomen.

Het probleem zit vermoedelijk in de choke unit of de gasklep positie meter op de carburateur.

Ik was er na 3 van deze carburateurs met wisselende problemen en periodes van wel goed lopen wel klaar mee en nu blij dat ik er een weber op heb gezet.

Wanneer je de auto toch liever origineel wilt houden zou je eens contact op kunnen nemen met DragonGr Dragon hier op het forum, hij reviseerd deze carburateurs en weet er ook heel veel vanaf.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 03:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum