Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Meetings data
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 08-11-2005, 23:29
AirToMove.nl's Avatar
AirToMove.nl AirToMove.nl is offline
Banned
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 6
Default Air to Move Molensnertrit 20 november 2005

Hallo beste mensen, 20 november organiseert Air to Move de jaarlijkse snertrit. Dit keer in combinatie met een bezichtiging van molen de Wachter in Zuidlaren(DR). Tijdens de rit waarin ook enkele opdrachten zijn verwerkt, doen wij deze molen aan. Hier krijgen we een rondleiding in de molen en de kruidenmakerij. Aan het eind van de rit komen we bijeen op een leuke locatie waar we snert gaan eten (ander soepie kan natuurlijk ook.) De duur van de rit is ongeveer 2 uurtjes. Het betreft hier een gezamelijke rit.

Kosten voor de deelname bedraagt € 7,50 p.p voor niet leden, leden van Air to Move betalen slechts 6 euro p.p. Dit is inclusief 1 koffie en snert. Het startpunt van de rit is bij het gemeentehuis in Gieten. We verzamelen rond 12.30 uur en proberen te vertrekken rond 13.00 uur.

Opgave voor de rit bij airwolf (Bert) tel: 06-46498772 email info@witvoeg.nl of Wim, tel: 06-23427075
De eerste mensen hebben zich inmiddels al aangemeld. Graag tijdig opgeven i.v.m. bespreking locatie.

Molens en kevers doen het altijd goed samen.


Reply With Quote
  #2  
Old 09-11-2005, 09:30
mark1975 mark1975 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 43
Default

kan ik ook met mijn pas gerestaureerde Golf Rallye meedoen, lijkt ons wel leuk en kan meteen mooie km maken voor mijn G60 in te rijden en andere mooie air-cooled bezichtigen!?
Reply With Quote
  #3  
Old 09-11-2005, 18:12
mark1975 mark1975 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 43
Default

nl heb ik dara begrip voor, belangrijk is het dat men onder een leuke sfeer kan touren, ouwehoeren, die molen bezichtigen zou voor mij niet super belangrijk zijn!

ik zal me iedergeval even aanmelden en hoor het wel!
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 00:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum