Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Auto's te koop aangeboden
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 12-12-2018, 17:06
tomsta1488's Avatar
tomsta1488 tomsta1488 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 9
Default Golf 4 1.6 16v 2000 zwart APK 11-2019, Goed onderhouden

Beste forummers,

Bij deze bied ik mijn trouwe Volkswagen Golf 4 1.6 16v Comfortline van bouwjaar 2000 te koop aan. Ik heb in de afgelopen periode behoorlijk wat tijd, moeite en geld in de auto geïnvesteerd omdat ik van plan was de auto nog jaren te blijven rijden. Vanwege gewijzigde vakantieplannen heb ik echter besloten over te stappen naar een cabriolet.

Ik ben zelf uiteraard VW-liefhebber en ik ben altijd zuinig op mijn spullen. Ik ben er daarom van overtuigd dat je aan deze auto een eerlijke en goede koop hebt, waar je nog lang plezier van kunt hebben.

Ik heb de auto nu ruim een jaar gehad en de vorige eigenaar heeft de Golf vele jaren in bezit gehad. Het gaat hier dus niet om een verprutst exemplaar die honderd verschillende eigenaren heeft gehad. Groot gedeelte van het onderhoud is gedocumenteerd. KM-stand is 260.xxx. Loopt nog rustig op. Van de meeste dingen die ik er het afgelopen jaar aan heb gedaan zijn facturen en/of foto's. Afgelopen jaar heb ik het volgende aan de auto gedaan:


  • Nieuw systeem voor centrale deurvergrendeling geplaatst met 2 nieuwe afstandsbedieningen
    Nieuwe voorpijp gemonteerd
    Nieuwe Katalysator gemonteerd (inclusief nieuwmontagemateriaal)
    Nieuwe NGK bougies gemonteerd
    EGR-klep & bijbehorende leidingen gereinigd
    Gasklep gereinigd
    Nieuwe ruitenwissers voor
    Nieuwe vacuümleiding vanaf de rembekrachtiger naar het blok
    Wat klein materiaal zoals lampjes voor de laatste APK
    Schakelmechanisme gesmeerd
    Ruitenwissermechanisme gesmeerd
    Nieuwe dakantenne gemonteerd
    10 december nieuwe lambdasonde gemonteerd

Kortom, op onderhoud wordt absoluut nooit bespaard. Loopt storingsvrij.
De algemene staat van de auto is in mijn optiek goed te noemen. De buitenkant heeft op wat gebruikerssporen aan de achterbumper en achterlicht na, geen echte beschadigingen en ziet er voor 18 jaar oud nog behoorlijk goed uit. Ik was en wax de golf regelmatig.

De auto rijdt, remt & schakelt zoals het hoort. De koppeling en versnellingsbak zijn dus ook in orde. Koppeling grijpt lekker aan. Sinds dat er wat aandacht aan de motor is besteed zoeft hij weer als een naaimachientje over het asfalt.

De auto heeft als noemenswaardige opties:
  • Elektrische ramen (Goedwerkend, nooit haperingen of andere narigheid)
    Elektrisch verstelbare buitenspiegels
    Nieuwe centrale deurvergrendelingsmodule met 2 afstandbedieningen
    Zwarte metallic lak
    Cruise Control
    Alpine radio met USB/AUX MP3 & CD-Drive. Aangesloten op originele composet
    speakers en inclusief bluetooth & microfoon voor hands free bellen. Dit werkt allemaal goed.
    Originele hoedenplank aanwezig

Recent nieuwe APK gekregen tot 9 november 2019.
De auto staat op 4 zeer goede winterbanden Vredestein Snowtrac 3 met ruim profiel. De distributie is gedaan bij iets minder dan 2 ton. De auto heeft GEEN ROEST. Ook niet op de bekende plekken onderaan de zijschermen. Ik houd dit altijd goed schoon.


De vraagprijs voor dit alles is €2350. De auto is te bezichtigen in Deventer, Overijssel. Vragen? Mail of PM even.
Serieus geïnteresseerden: A.u.b. even rechtstreeks contact opnemen met mij en een bod uitbrengen doe je naast de auto

Met vriendelijke groet,

Tom

MP Link:

https://link.marktplaats.nl/m1350421256






















































interieur



















__________________
mk1,mk2 !
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 18:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum