Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Off Topic
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 10-03-2010, 23:04
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn
Default VWMGate

Er is nogal wat te doen over wat ik bij deze 'VWMGate' zou willen noemen. Eigenlijk allemaal niet zo veel aan de hand, alleen lopen de beschuldigingen over en weer nogal de spuitgaten uit inmiddels.

Los van de op zich legitieme discussie over de historie van VWM emblemen, dat mag best, maar constructief en zonder op de man te spelen of beschuldigingen van oplichterij graag.

Jammer ook dat wij als Volksforum beschuldigd worden van 'handen boven het hoofd houden', daarom moeten we maar wat uit de doeken doen denk ik, want er wordt een niet helemaal eerlijk spelletje gespeeld hier:

Geditonone, het is grappig dat je je in eerste instantie onschuldig in de discussie mengt, maar waarom kom je er niet eerlijk voor uit dat jij de persoon bent die reageert op Ruud z'n eBay advertentie? En als we de rem op een doodlopende discussie zetten, dan maar de naam wav2006 registreren, daarmee de discussie weer op rakelen en vervolgens in je met je alias (wav2006) gestarte topic met je originele naam (geditonone) erg verongelijkt weer te reageren... Jezelf een voorzetje geven dus, dat vind ik nou niet echt een chique spelletje.

Ja, Ruud bijt misschien nogal fel van zich af, maar is een algemeen gerespecteerd en gewaardeerd handelaar. Hij wil vast alle uitleg geven over de logos, maar waardeert blijkbaar geen ongeprovoceerd direct offensief zonder mogelijke discussie.
Gegoochel en verstoppertje spelen met namen vind ik echter slap! Dus, goochel niet teveel want wij googlen.

Mensen, reageer hier alstublieft vooral, maar vooral constructief! We fluiten echt niet graag af met een slotje, mits er eerlijk gevoetbald wordt! Overtikken mag, natrappen niet - en inkomen met gestrekt been ook niet
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!

Last edited by Stijn : 10-03-2010 at 23:17.
Reply With Quote
  #2  
Old 10-03-2010, 23:12
Vains's Avatar
Vains Vains is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 5,487
Default

Amen
__________________
Bmw e61 530d touring
Reply With Quote
  #3  
Old 10-03-2010, 23:15
monark's Avatar
monark monark is offline
Postwhore
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,312
Default

Reply With Quote
  #4  
Old 10-03-2010, 23:16
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 6,221
Default

Quote:
op de man spelen

Moet hier geen "te" tussen?
Reply With Quote
  #5  
Old 10-03-2010, 23:16
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Jongens, heb net van VWM zelf vernomen dat ze nooit van zo'n logo's, noch de auto's genaamd Limited, gemaakt hebben.

Allemaal namaak rommel, dus zet de auto's hier maar voor de deur, en doe de sleutels met kentekenpapieren en emblemen in de bus, en ik zorg dat jullie allemaal van die imitatie afkomen.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #6  
Old 10-03-2010, 23:18
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn
Default

Quote:
Originally Posted by RubenD
Moet hier geen "te" tussen?


Yep, fixed. Was uit de rappe losse pols, thanks.
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote
  #7  
Old 10-03-2010, 23:19
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by RubenD
Moet hier geen "te" tussen?


op te de te man te spelen?

Dat loopt niet echt Ruub.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #8  
Old 10-03-2010, 23:33
HannoverEdition
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by Stijn
Er is nogal wat te doen over wat ik bij deze 'VWMGate' zou willen noemen. Eigenlijk allemaal niet zo veel aan de hand, alleen lopen de beschuldigingen over en weer nogal de spuitgaten uit inmiddels.

Los van de op zich legitieme discussie over de historie van VWM emblemen, dat mag best, maar constructief en zonder op de man spelen of beschuldigingen van oplichterij graag.

Jammer ook dat wij als Volksforum beschuldigd worden van 'handen boven het hoofd houden', daarom moeten we maar wat uit de doeken doen denk ik, want er wordt een niet helemaal eerlijk spelletje gespeeld hier:

Geditonone, het is grappig dat je je in eerste instantie onschuldig in de discussie mengt, maar waarom kom je er niet eerlijk voor uit dat jij de persoon bent die reageert op Ruud z'n eBay advertentie? En als we de rem op een doodlopende discussie zetten, dan maar de naam wav2006 registreren, daarmee de discussie weer op rakelen en vervolgens in je met je alias (wav2006) gestarte topic met je originele naam (geditonone) erg verongelijkt weer te reageren... Jezelf een voorzetje geven dus, dat vind ik nou niet echt een chique spelletje.

Ja, Ruud bijt misschien nogal fel van zich af, maar is een algemeen gerespecteerd en gewaardeerd handelaar. Hij wil vast alle uitleg geven over de logos, maar waardeert blijkbaar geen ongeprovoceerd direct offensief zonder mogelijke discussie.
Gegoochel en verstoppertje spelen met namen vind ik echter slap! Dus, goochel niet teveel want wij googlen.

Mensen, reageer hier alstublieft vooral, maar vooral constructief! We fluiten echt niet graag af met een slotje, mits er eerlijk gevoetbald wordt! Overtikken mag, natrappen niet - en inkomen met gestrekt been ook niet



Natuurlijk wil ik hierop reageren. Erg vervelend als je met meerdere mensen een woning deelt waar door de bewoners meerdere VW's worden gereden. Erg spijtig om mij de zwarte piet toe te schuiven.Jullie doen nu zelf wat je hierboven vermeld.Ruud reageert fel, maar waarom zoekt hij zelf de publiciteit met z'n eigen topic, waarom wil hij geen antwoorden geven op vragen, waarom antwoord hij niet gewoon via ebay.Nee ik ben wav2006 niet!Dus als je via het ipadres mij hiervoor aansprakelijk stelt heb je het dus mis.Ik heb niet eens een ebay account.Toch blijf ik van mening dat er, ook door Ruud, anders gereageerd had moeten/kunnen worden.Bedreigingen, kwade mail dmv pm's sturen zijn toch niet écht de manieren om zaken bespreekbaar te maken.Maar helaas het is niet anders.rijst bij mij (en meerder forumers denk ik) nog steeds de vraag: waarom de topic's van en over ruud mbt de vwm emblemen steeds verwijderd/gesloten worden,omdat hij toevallig een ''sponsor'' is van dit forum...???en hem daarom ''de hand boven het hoofd word gehouden'' tja dat soort vragen krijg je dan wel idd,en met mij meerder forummers denk ik...?.....(en om in ''voetbaltermen'' te blijven 1 x geel mag toch )

Maar verschuilen achter mijn eigen naam NOOIT! echter weet ik wel van de hoed én de rand,en heb mijn eigen mening hierover!
Reply With Quote
  #9  
Old 10-03-2010, 23:38
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by Geditionone
echter weet ik wel van de hoed én de rand


Nog vier nette randen kopen? Origineel BBS.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #10  
Old 11-03-2010, 07:48
Jan-Jelle Jan-Jelle is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,027
Default

Quote:
Originally Posted by Geditionone
Natuurlijk wil ik hierop reageren. Erg vervelend als je met meerdere mensen een woning deelt waar door de bewoners meerdere VW's worden gereden. Erg spijtig om mij de zwarte piet toe te schuiven.Jullie doen nu zelf wat je hierboven vermeld.Ruud reageert fel, maar waarom zoekt hij zelf de publiciteit met z'n eigen topic, waarom wil hij geen antwoorden geven op vragen, waarom antwoord hij niet gewoon via ebay.Nee ik ben wav2006 niet!Dus als je via het ipadres mij hiervoor aansprakelijk stelt heb je het dus mis.Ik heb niet eens een ebay account.Toch blijf ik van mening dat er, ook door Ruud, anders gereageerd had moeten/kunnen worden.Bedreigingen, kwade mail dmv pm's sturen zijn toch niet écht de manieren om zaken bespreekbaar te maken.Maar helaas het is niet anders.rijst bij mij (en meerder forumers denk ik) nog steeds de vraag: waarom de topic's van en over ruud mbt de vwm emblemen steeds verwijderd/gesloten worden,omdat hij toevallig een ''sponsor'' is van dit forum...???en hem daarom ''de hand boven het hoofd word gehouden'' tja dat soort vragen krijg je dan wel idd,en met mij meerder forummers denk ik...?.....(en om in ''voetbaltermen'' te blijven 1 x geel mag toch )

Maar verschuilen achter mijn eigen naam NOOIT! echter weet ik wel van de hoed én de rand,en heb mijn eigen mening hierover!


Misschien had je beter kunnen zeggen dat je toevallig in dezelfde bibliotheek/internetcafé zat als wav2006...

Ik zou je hiervoor ongeveer 3 rode kaarten geven..
__________________
1984 Golf MkII 5-Drs
1999 Transporter 2.5TDI
Reply With Quote
  #11  
Old 11-03-2010, 08:41
Typ 81's Avatar
Typ 81 Typ 81 is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 863
Default

*offtopic modus*

Ik wil hier deels wel even op inhaken, wellicht offtopic.

Dat handjes boven hoofden houden, kennen we hier wel.
Laatst nog: Bolku Tuning biedt op zijn website aan: (dus niet op VF) een Weber DMTL 32/34 voor 500 euro. Ik open een topic met daarin de info, dat dezelfde set bij een andere leverancier voor 250 euro te krijgen is, om mede hobbyisten te helpen met het besparen van 250 euro. Binnen 2 minuten topic verwijderd, goh wat raar.
Bolku zal wel een sponsor zijn van VF! Mail gestuurd naar admin, krijg een halfbakken mail terug met niet relevante argumenten. Zo van: je mag geen verkooptopics afzeiken op VF. Terwijl het om een artikel ging wat in zijn eigen webshop aangeboden werd
Daarna nog een kanon goede argumenten terug gestuurd en ja hoor: geen antwoord.

Conclusie: De VF crew kiest zijn/haar sponsor boven het welzijn van de hobbyist, die zo 250 euro extra uit zijn zak geklopt wordt. Handje boven het hoofd houden? Vriendjespolitiek? Welnee, hoe kom je erbij!

*ontopic modus*
Quote:
Originally Posted by Geditionone
Natuurlijk wil ik hierop reageren. Erg vervelend als je met meerdere mensen een woning deelt waar door de bewoners meerdere VW's worden gereden. Erg spijtig om mij de zwarte piet toe te schuiven.Jullie doen nu zelf wat je hierboven vermeld.Ruud reageert fel, maar waarom zoekt hij zelf de publiciteit met z'n eigen topic, waarom wil hij geen antwoorden geven op vragen, waarom antwoord hij niet gewoon via ebay.Nee ik ben wav2006 niet!Dus als je via het ipadres mij hiervoor aansprakelijk stelt heb je het dus mis.


Dat lijkt me wel een heel slap verhaal
__________________
Ex Daily / Hobby drive: Audi 80 Formel E CL 1.8 '84 LD6Y
Reply With Quote
  #12  
Old 11-03-2010, 09:05
richard-polo's Avatar
richard-polo richard-polo is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,975
Send a message via MSN to richard-polo
Default

Quote:
Originally Posted by Geditionone
Natuurlijk wil ik hierop reageren. Erg vervelend als je met meerdere mensen een woning deelt waar door de bewoners meerdere VW's worden gereden. Erg spijtig om mij de zwarte piet toe te schuiven.Jullie doen nu zelf wat je hierboven vermeld.Ruud reageert fel, maar waarom zoekt hij zelf de publiciteit met z'n eigen topic, waarom wil hij geen antwoorden geven op vragen, waarom antwoord hij niet gewoon via ebay.Nee ik ben wav2006 niet!Dus als je via het ipadres mij hiervoor aansprakelijk stelt heb je het dus mis.Ik heb niet eens een ebay account.Toch blijf ik van mening dat er, ook door Ruud, anders gereageerd had moeten/kunnen worden.Bedreigingen, kwade mail dmv pm's sturen zijn toch niet écht de manieren om zaken bespreekbaar te maken.Maar helaas het is niet anders.rijst bij mij (en meerder forumers denk ik) nog steeds de vraag: waarom de topic's van en over ruud mbt de vwm emblemen steeds verwijderd/gesloten worden,omdat hij toevallig een ''sponsor'' is van dit forum...???en hem daarom ''de hand boven het hoofd word gehouden'' tja dat soort vragen krijg je dan wel idd,en met mij meerder forummers denk ik...?.....(en om in ''voetbaltermen'' te blijven 1 x geel mag toch )

Maar verschuilen achter mijn eigen naam NOOIT! echter weet ik wel van de hoed én de rand,en heb mijn eigen mening hierover!



AMEN

@type81, slap verhaal of niet er zit een kern van waarheid in!!

ik moet zelfs toegeven dat ik het met domi,s antwoord eens ben
er word hier de laatste tijd teveel gegumt.....
discussie is nooit weg ook al word je beschuldigd, dan moet je maar geen topic openen met IK KAN ER NIET MEER TEGEN...........

Last edited by richard-polo : 11-03-2010 at 09:09.
Reply With Quote
  #13  
Old 11-03-2010, 11:18
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
Default

dat voor sommig zogenaamde liefhebbers dollartekens interessanter zijn dan het VW logo moge duidelijk zijn....
jammer,maar tegenwoordig meer regel dan uitzondering.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
Reply With Quote
  #14  
Old 11-03-2010, 11:49
Domi
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by richard-polo
AMEN
Ik moet zelfs toegeven dat ik het met domi,s antwoord eens ben
er word hier de laatste tijd teveel gegumt.....


Goh, dat had ik niet van je verwacht


Maar goed, Ruud heeft me weer een mail gestuurd (dit soort mail had ik niet verwacht, Ruud )

Al met al laat ik me er nu verder buiten. Ik ben immers het topic niet begonnen over de vwm plates.

Last edited by Domi : 11-03-2010 at 12:28.
Reply With Quote
  #15  
Old 11-03-2010, 12:23
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn
Default

Domi en Riesreesgaas, welkom, er was wat herrie hier dus ik had jullie al verwacht en een bak koffie klaar gezet.


Typ81, je hebt een punt. Toch bestrijd ik dat het bescherming van adverteerders is, daarom wil ik het een en ander uitleggen.

Ik heb je reactie er nog eens bijgepakt, maar daar springen twee dingen uit: er wordt direct op een naam geschoten en het woord 'misbruik' wordt er zelfs bij gehaald.

De kracht van een verzameling gelijk geinteresseerde mensen zoals op een forum als dit is dat we er allemaal slimmer van worden. Het is dan ook fijn dat informatie zoals een goed adres voor een bepaald artikel wordt gedeeld! Het delen van adressen voor goed geprijsde artikelen wordt dan ook aangemoedigd.
Wat we echter niet willen, is gemikt commentaar op advertenties. Dat willen we niet bij particulieren, en ook niet bij bedrijven - dat is een algemeen bekende regel hier.
Wij gaan er van uit dat de koper een eigen verantwoordelijkheid heeft om a.) zelf uit te zoeken of wat hij koopt fatsoenlijk is en b.) zelf onderzoekt of hij deze prijs wil/kan/moet betalen, en dat we allemaal slim genoeg zijn om dat met goed gevolg te doen.

Bij a.) had dus ook kunnen horen dat na een korte zoektocht een topic wordt gevonden gestart door een de gemeenschap goed tippende Typ81 met 'kijk hier! Goedkope Weber sets!'.

Je vondst was dan meer dan welkom, alleen struikelden wij over de vorm waar het in gegoten was. Het zit je blijkbaar nog steeds hoog dus het is jammer dat het niet verder uitgepraat is.
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote
  #16  
Old 11-03-2010, 12:56
Ralph's Avatar
Ralph Ralph is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 2,065
Default

Wil dan nu de echte wav2006 opstaan !!
__________________
Golf 8 GTI edition45 Clubsport ‘22
Porsche Macan ‘21
Transporter T6.1 ‘21
Reply With Quote
  #17  
Old 11-03-2010, 12:58
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn
Default

Quote:
Originally Posted by Ralph
Wil dan nu de echte wav2006 opstaan !!


lol
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote
  #18  
Old 11-03-2010, 13:10
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

For what it's worth... ik heb al een paar dagen een nette uitleg van Ruud in de bus.

Blijft trouwens ook in mijn bus, als Ruud het verder naar buiten wil brengen kan ie dat zelf doen.

Wat er verder allemaal wel of niet aan de hand is boeit me niet, ik wilde gewoon info over die logo's hebben.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #19  
Old 11-03-2010, 13:36
Ruud_79's Avatar
Ruud_79 Ruud_79 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 394
Default

Ik wil ook nog even reageren.

Degene die wav2006 heet is inmiddels bekend bij mij. Sommigen van de sensatiezoekers hier wisten ook dondersgoed wie het is. Maar goed dat maakt me niet uit verder.
Ik heb inmiddels aan bijvoorbeeld breadfan83 uitgelegd hoe het werkelijk zit en dit ga ik vanmiddag aan nog iemand doen.
Waarom ik niet reageer op de beschuldigingen is heel simpel. Er komt dan een discussie op gang waar iedereen het beter denkt weten. Bij zo'n discussie zijn er geen winnaars.
Gelukkig zijn er mensen die mij langer kennen als vandaag en een beetje weten hoe ik ben.
Je mag mij van alles beschuldigen, maar ben dan een vent (of vrouw) en spreek mij er direct via telefoon, mail of in real-life op aan. Dit doet, na meerdere verzoeken de gezochte persoon niet. Dat vind ik zéér slap en onvolwassen. Want het is o zo makkelijk om, als je zeker weet dat je een paar mensen op een forum achter je hebt staan, iemand lekker af te zeiken, en ook nog eens lekker anoniem, want ze zullen je toch niet vinden.
Saillant detail hierbij is dat je dat dan ook nog doet op naam van je vrouw, das nog wel het toppunt.

Maar goed, ik ben nogal handig met internet blijkt wel weer, want ik weet inmiddels alles van de persoon wav2006....

Ik zal dan ook passende maatregelen nemen tegen hem.

Verder wil ik het hierbij laten en heb ik mijn doel, waarom ik het eerste topic gestart heb, toch bereikt.
__________________
Your Car, Our Passion!

Lupo 1.4 Cambridge, 11-2002 (DAILY)
Audi RS3 8P 2.5 TFSI Quattro Sportback, 07-2011 (SHOW/DEMO)
Reply With Quote
  #20  
Old 11-03-2010, 16:21
Domi
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by Ruud's VW Shop

Ik heb inmiddels aan bijvoorbeeld breadfan83 uitgelegd hoe het werkelijk zit en dit ga ik vanmiddag aan nog iemand doen.


Was een goed gesprek Ruud. Het is nu klaar (tussen ons dan he )

Last edited by Domi : 11-03-2010 at 16:43.
Reply With Quote
Closed Thread



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 12:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum