Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Corrado en Scirocco
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 04-08-2016, 14:51
kozmk12 kozmk12 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2014
Posts: 21
Default

Quote:
Originally Posted by SciroccomTDI
zou je contactblokje niet kapot zijn? Van je contactslot ? Want als de sleutel er niet in steekt, zou er ook niets / niet veel aan moeten zijn, lijkt mij...


Ik heb alle stekkers eens uitgetrokken en terug ingestoken. Terwijl ik dit deed waren er relais soms aant klikken wanneer ik ermee beweeg, dus er is een slecht contact want nu gaan de tellerlampjes branden wanneer ik het contact opzet, daarvoor branden ze continu.Maar het geluid van een raar draaiende benzinepomp wanneer ik aan de hendel voor grootlichten trek is er nog steeds. Ook als ik de lichten opzet. Du zou het kunnen dat in 1 keer die zekeringskast naar de vaantjes is? Woensdag reed hij nog goed en ineens al deze miserie
Reply With Quote
  #22  
Old 04-08-2016, 15:56
kozmk12 kozmk12 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2014
Posts: 21
Default

Quote:
Originally Posted by kozmk12
Ik heb alle stekkers eens uitgetrokken en terug ingestoken. Terwijl ik dit deed waren er relais soms aant klikken wanneer ik ermee beweeg, dus er is een slecht contact want nu gaan de tellerlampjes branden wanneer ik het contact opzet, daarvoor branden ze continu.Maar het geluid van een raar draaiende benzinepomp wanneer ik aan de hendel voor grootlichten trek is er nog steeds. Ook als ik de lichten opzet. Du zou het kunnen dat in 1 keer die zekeringskast naar de vaantjes is? Woensdag reed hij nog goed en ineens al deze miserie


Oke ik ben een stap verder!
Massa aan relaiskast , daaar heb ik rechtstreeks masa aan de batterij gegeven en nu werkt alles terug normaal, buiten de bezinepomp die draait nog niet
Reply With Quote
  #23  
Old 04-08-2016, 16:04
The Green The Green is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 224
Default

en krijg je stroom op relais 80? ook probleem gehad vorige week. Chip omgewisseld id ecu en zo stom geweest van hem om te draaien. Gevolg: geen benzine pomp meer. Bleek dat de relais geen massa kreeg ad signaal sturing (dus euh kabel 3 vanaf de ecu)
Het probleem zal zich wrschlijk niet voordoen bij jou, maar iig is het een check die je kan doen. (ik heb een andere ecu moeten kopen)

Kijk ook even na of je stroom krijgt op de kabels vd benzine pomp.
Reply With Quote
  #24  
Old 04-08-2016, 16:48
ar1g3's Avatar
ar1g3 ar1g3 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,989
Default

Als alles normaal werkt buiten de benzinepomp zou ik massa en voeding daarvan eens checken. Misschien een relais kapot ofzo, of zekering door
__________________
'88 Golf 2 1.8 GTI 16v PL(project)
'01 Passat B5.5 1.9TDI PD
'95 Passat b4 1.9 TD (RIP)

"Cornering perfectly is like bringing a woman to climax.” - Jackie Stewart
Reply With Quote
  #25  
Old 04-08-2016, 16:49
kozmk12 kozmk12 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2014
Posts: 21
Default

Bedankt iedereen voor de hulp, hij draait terug! Was dus toch een massaonderbreking aan de relaiskast. Nu kan ik verder doen aan men remmen 😀
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 05:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum