Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Derby, Polo MK 1,2 en 3
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 03-03-2011, 13:09
remcotje remcotje is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 172
Default

Quote:
Originally Posted by The_Maxx
Fijn dat iig de carterdruk problemen zijn opgelost.
Revisie dus slecht uitgevoerd, zuigerveerslotjes recht tegenover elkaar... dan vraag je toch om verlies? Neem aan dat je compressietest nu ook hoger uit zal vallen.
Goeie koppeling van ebay halen en rijden maar Kun je ook eens testen op de rollerbank hoeveel t ding nou eigenlijk aan pktjes heeft. Compressor levert ws meer op dan een standaard g-lader


hoogst waarschijnlijk wel... zo niet is de compressor wel betrouwbaarder
laatst een g40 bij de stoplichten stom toeval. maar die bleef ruim achter mij! en dat was nog met de motor in slechte toestand!
en met de ''verkeerde chip'' deze is niet voor een g40 compressor..
binnenkort maar eens lekker rollenbanken op texel, dat kan ik bij een collega van mijn vader daar doen en is het (voor mij) allemaal in eigen beheer...


compressie test heb ik geeneens meer naar gekeken hij rijd nu lekker en dat is het belangrijkste! vandaag de ontsteking even netjes zetten. had daar gister geen behoefte meer aan midden in de nacht! zoals gewoonlijk kon ik niet vroeg de deur dicht gooien van mijn garage! maar dat werd nog beloond met een klein blokje om richting huis

nu nog een koppeling scoren (standaard koppeling zal ook maar van korte duur zijn)?

Ojah misschien leuk om te weten.... de compressor levert iets meer dan 1,1 bar @4500 rpm & meer volume dan een g-lader. en ik zal je eerlijk vertellen
dat is meer dan genoeg!! en in combinatie met 13'' geeft dat niet zo veel grip

als ik de kans zie zal ik vanavond is een filmpje maken....
Reply With Quote
  #22  
Old 03-03-2011, 13:12
richard-polo's Avatar
richard-polo richard-polo is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,975
Send a message via MSN to richard-polo
Default

Quote:
Originally Posted by remcotje
compressie test heb ik geeneens meer naar gekeken hij rijd nu lekker en dat is het belangrijkste! vandaag de ontsteking even netjes zetten.



belangrijkste is dat ie goed afgesteld staat anders heb je zo een gat in je zuiger.....
Reply With Quote
  #23  
Old 04-03-2011, 13:47
remcotje remcotje is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 172
Default

5 graden voor bdp was het toch? En ik heb de leuke 5 pk poulie zonder markering...
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 07:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum