Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Stel je voor
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 15-11-2007, 16:34
-spyrock-'s Avatar
-spyrock- -spyrock- is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 523
Default -spyrock-

Hallo, Ik zit al een aantal maanden op dit forum dus tijd om mij ook eindelijk eens voor te stellen. Mijn naam is Arnaud, ik ben 21 jaar en ik kom uit België (regio rond Brussel). Ik studeer voor Industrieel Ingenieur ,keuzerichting voertuigtechnologie (laatste jaar nu).
Een paar maand geleden kocht ik mijn eerste auto en het is geworden....een Golf MKII GTI 16V uit '88. Kleur is helios blauw (lA5Y) en er zit een KR in.

De auto is motorisch volledig origineel en ik hoop in de toekomst (als het geld er is) een volledige revisie te kunnen doen en het blok dan wat op te drijven (nokkenassen,spaghetti + andere uitlaatlijn, uitboren naar 1900, kop bewerken,...) met als doel een 160Pk of meer.

Qua looks is hij ook volledig origineel op de achterlichten na die van een edition one komen, een jamex sportstuurtje, een zelf gemaakte pookknop en de overtrokken standaard GTI stoelen(gekocht van Fabian-GTI).














Reply With Quote
  #2  
Old 15-11-2007, 16:35
-spyrock-'s Avatar
-spyrock- -spyrock- is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 523
Default

Bijna meteen na aankoop heb ik besloten een aantal dingen te vervangen. Nieuwe draagarmen,stuurstangen +hoezen, schijven, blokken, stabistangrubbers, remslangen, remklauwen gereviseerd en gespoten.
Ook heb ik aan de linkerkant een wiellager vervangen en de fusee dan maar een nieuw zwart kleurtje meegegeven.


Wat Nieuwe spullen:




fusee herspoten + nieuwe lager:



remmen:



Revisie rechtervoorkant:




Zo dit was een samenvatting van de dingen die ik tot nu toe heb gedaan sinds de aankoop een paar maand terug.