Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 25-10-2011, 13:06
Matheo's Avatar
Matheo Matheo is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 4,125
Default Te koop: Passat 35i variant, laag met leer

Bij deze te koop aangeboden.

Volkswagen Passat 35i Variant, grijs van kleur uit 1991. Vraagprijs zoals hieronder omschreven is €1650,- en is beperkt onderhandelbaar.

Sinds april 2008 in mijn bezit en in die tijd naast normaal onderhoud en slijtage geen problemen mee gehad.

Motor:
Motorisch degelijk en in goede staat. Het betreft een standaard 1.8i met 90pk. Niets spectaculairs maar komt goed mee met het verkeer en rijd heerlijk rustig, met name op de snelweg. Geen lekkages/olieverbruik, motor is mooi droog.

Buitenkant:
Lak in zeer goede staat, geen noemenswaardige schades. Tijd geleden is al het plaatwerk nog nagelopen bij de uitdeuken zonder spuiten dag in Waalwijk, alle parkeerschades en minpuntjes zijn toen verholen. Als je goed zoekt zul je echt wel een krasje oid kunnen vinden (is geen nieuwe auto) maar dit is minimaal. Voorbumper is onlangs vervangen voor een nette van de sloop, achterbumper heeft een deukje en zo nog eens vervangen mogen worden. ik heb er me echter nooit aan gestoord (valt niet op gezien de bumpers ongespoten zijn). Koplampen onlang vervangen voor waterdichte.

Kortom: gewoon netjes!

Onderstel:
Schroefset van Vmaxx geloof ik. Ongeveer 2 jaar oud ondertussen, set is regelmatig versteld in die tijd en is altijd goed gangbaar geweest. Bij de laatste keer stellen kwam ik er echter achter dat 1 van de voorpoten flink vast zit, deze moet dus weer even gangbaar gemaakt worden.

Op het moment van schrijven staat de auto nog op de Porsche wielen (zie foto's). Deze zijn eventueel over te nemen, dan moeten we het echter wel even over een meerprijs hebben (ik hoef hier absoluut niet vanaf). Binnekort worden de wielen gewisseld voor 15" verbreed staal (8,5 en 9" breed) met z.g.a.n. 195er Nankang's. Hier is de vraagprijs dan ook op gebaseerd.

Interieur:
Amerikaans grijs leer interieur met grijze rollo en interieurdelen. Voorstoelen in hoogte te verstellen, tevens met lendesteun verstelling (typisch amerikaans). Interieur is in zeer nette staat, natuurlijk niet nieuw. Deurpanelen die er nu inzitten zijn nog in cl-stof. Misstaat absoluut niet. Leren panelen zitten erbij, kan er in als je de ramen ombouwd naar electrisch (of gaten in de leren panelen boren voor de raamslingers). Electrische raammechanisen voor de achterdeuren krijg je er ook bij. Aanstuurapparaat voor electrische ramen en comfort sluiting is al aanwezig onder de achterbank, enige wat je dus nog nodig hebt is de mechanismen voor de voorste zijruiten (schakelaars zitten al in de leren deurpanelen).

Verder zit er een OMP stuurtje in, als je dit te zwaar vindt sturen heb ik het originele ook nog. Composet voorin (woofer in originele deurbak met speaker voorbereiding, tweeters in de spiegelkapjes).

Overige audio (subwoofer/versterker en radio) gaan er in principe uit, maar hier kunnen we het nog over hebben.

Overige:
Grill zonder logo (dicht), luchtaanvoer naar luchtfilter zit nu onder de bumper. Achterruitenwisser verwijderd en afdekkapje dicht gemaakt. Zwarte Tresor achterlichten (zeldzaam!) in nieuwstaat.

De foto's hieronder zijn enigzins gedateerd, maar zoveel is er niet veranderd (m.u.v. de achterlichten en wielen). Ik probeer binnekort wat verse te maken als het verbreed staal er onder zit. Verbreed staal op de foto is een andere set (is 14", er komt 15" en breder onder).













Bezichtiging kan te Oud Gastel.

Reden van verkoop is dat ik op fiets/loopafstand van mijn werk woon en gezien ik onlangs ben gaan samenwonen maak ik ook geen kilometers meer in het kader van mijn liefdesleven. Hierom wil ik graag iets gaan rijden waarvoor ik geen belasting hoef te betalen.

Vragen kan via PM of telefoon 06-27 28 24 16

recente foto's volgen.
__________________
'06 A4 1.8T Quattro

'85 Transporter

'85 Golf
  #2  
Old 25-10-2011, 21:08
Swankie Swankie is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 16
Default

Km stand ?
  #3  
Old 26-10-2011, 07:02
Matheo's Avatar
Matheo Matheo is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 4,125
Default

Quote:
Originally Posted by Swankie
Km stand ?

Zou ik even na moeten kijken maar dik 2,5 ton iig. Net ingereden dus
__________________
'06 A4 1.8T Quattro

'85 Transporter

'85 Golf
  #4  
Old 28-10-2011, 15:40
Matheo's Avatar
Matheo Matheo is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 4,125
Default

Dank je Mischa,

Ter info: km-stand is 263.xxx. Motor draait echter gewoon goed. Schakelen, sturen, remmen etc werkt ook naar behoren. Geen lekkages of verbruiken. Gewoon een goede, degelijke en nette Passat.
__________________
'06 A4 1.8T Quattro

'85 Transporter

'85 Golf
  #5  
Old 29-10-2011, 00:14
T5_TDI T5_TDI is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 200
Default

Belang inruil van een belastingvrije volkswagen ?
__________________
Golf mk1 1983 Te koop!!
  #6  
Old 30-10-2011, 11:45
Matheo's Avatar
Matheo Matheo is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 4,125
Default

Quote:
Originally Posted by T5_TDI
Belang inruil van een belastingvrije volkswagen ?


Wel belang bij inruil van een belastingvrije vw, maar wel watergekoeld en bij voorkeur met een beetje pit. Een kever is geen optie dus.

Tevens up!
__________________
'06 A4 1.8T Quattro

'85 Transporter

'85 Golf
  #7  
Old 08-11-2011, 08:15
Matheo's Avatar
Matheo Matheo is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 4,125
Default

Komop jongens Niemand een degelijke Passat? Heb hem afgelopen zondag nog op de smeerput gehad om de uitlaat een tikkie hoger te hangen. Bodem ziet er ook nog netjes uit, wel wat 'battle scars' maar niet rot! Tevens ben ik er achter gekomen dat 'ie eigenlijk een tikkie te lang is om fatsoenlijk op de smeerput in mijn garage te kunnen. Nog een reden dattie weg mag, tijd voor een nieuwe uitdaging!
__________________
'06 A4 1.8T Quattro

'85 Transporter

'85 Golf
  #8  
Old 14-11-2011, 16:51
Matheo's Avatar
Matheo Matheo is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 4,125
Default

Up! Prijs is onderhandelbaar hoor! Ook afhankelijk van wat er wel en niet mee wordt overgenomen.
__________________
'06 A4 1.8T Quattro

'85 Transporter

'85 Golf
  #9  
Old 22-11-2011, 20:58
Matheo's Avatar
Matheo Matheo is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 4,125
Default

Vraagprijs!
__________________
'06 A4 1.8T Quattro

'85 Transporter

'85 Golf
  #10  
Old 02-12-2011, 21:44
wildeknak's Avatar
wildeknak wildeknak is offline
VW Guru
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 776
Default

Inruil golf1 op lpg met nieuwe A.P.K..??
__________________
Bad news : Time Flies
Good News:
You're The Pilot
  #11  
Old 13-12-2011, 17:00
Matheo's Avatar
Matheo Matheo is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 4,125
Default

up
__________________
'06 A4 1.8T Quattro

'85 Transporter

'85 Golf
  #12  
Old 26-12-2011, 11:32
Matheo's Avatar
Matheo Matheo is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 4,125
Default

Dit topic mag dicht. Auto wordt morgen gestript en ingeruild voor een golf 2. Leer interieur, Tresor achterlichten e.d. komen dus los te koop.
__________________
'06 A4 1.8T Quattro

'85 Transporter

'85 Golf
  #13  
Old 26-12-2011, 11:42
vento tdi vento tdi is offline
Forum junkie
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,510
Default

interesse in leer!



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 17:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum