Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Motoren, turbo's, compressors, injectie, carb's, NOS, etc
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 27-03-2006, 21:42
gdekoning's Avatar
gdekoning gdekoning is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 9
Default Inbouwen injectie

Hallo, Onlangs heb ik mijn Weber carbs gedemonteerd en een injectie (Jetronic) van een sirocco aangeschaft ivm de 1.8 16V in een Golf 1. Nu ben ik op zoek naar geestelijke bijstand en schema's voor het aansluiten van de injectie. Voordat er Webers op de motor zaten (KR 1.8 16V), heeft er al eens een injectie opgezeten. Bij de aangeschaft injectie zijn ook de draadbomen bijgeleverd, maar de bedrading van de vorige injectie ligt nog onder de kap, samen met een groter zwart kastje met daarop de tekst: Jetronic en een kleiner kastje met groene tekst erop. Nu kan ik mij voorstellen dat de een voor de injectoren is, en de ander voor de ontsteking. Welke connectoren moeten er allemaal aangesloten worden? Hopelijk kunnen jullie mij door mijn eerste VW ervaring heen helpen. ALs jullie eventueel met foto's e.e.a. kunnen toelichten, GRAAG!!!!

Alvast bedankt,

Gerrit
Reply With Quote
  #2  
Old 29-03-2006, 00:00
bolku's Avatar
bolku bolku is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,165
Default

Hoi,

Bij mijn weten heeft een KR maar een klein computertje en een PL daarnaast ook de grotere.
Ik zou een kabelboom nemen van een KR dat is het makkelijkste aan te sluiten.
Ik heb evt. nog een kabelboom voor je liggen van een KR en kan het ook voor je inbouwen, ben nl. wel geinteresseerd in de webers
__________________
Groeten, Jeroen.
Reply With Quote
  #3  
Old 29-03-2006, 00:06
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default

PL heeft 2 computers, dus ga er maar vanuit dat jij een PL blok in je auto hebt liggen
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 22:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum