Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 21-12-2003, 20:55
Michel B4's Avatar
Michel B4 Michel B4 is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 916
Send a message via MSN to Michel B4
Default update:vwforum misschien weer online

hej

ik had al eerder gemeld dat ik met de eigenaar van het vw forum bezig was om het samen met een vr6 maat en een bestuurslid van de vr6 club het vwforum over te nemen.
de laatste melding die ik hier over kan maken is dat er een bedrag genoemd is en die vr6 maat van me daar over aan het nadenken is omdat het best een bedrag is.
hij gaat bekijken ofdat hij dat er voor over heeft en of er misschien andere gelden gegenereerd kunnen wworden ergens anders om dat te bekostigen.

hij melde me dat hij over een week gaat melden of het al dan niet door gaat wat hem betreft..
als et mag laat ik dat ook weer hier weten.

grts
michel(vr6)
  #2  
Old 21-12-2003, 21:22
MMgolfnut1's Avatar
MMgolfnut1 MMgolfnut1 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,694
Default

Ik heb ook gehoord dat er een bepaald bedrag is genoemd. als dat bedrag klopt....... dan kan dhr. MV wat mij betreft afbranden! Asociaal hoog was het! Wat een mafkees!
__________________
www.dub05.com
  #3  
Old 21-12-2003, 21:23
Michel B4's Avatar
Michel B4 Michel B4 is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 916
Send a message via MSN to Michel B4
Default

ja idd het bedrag is wat aan de hoge kant maar ook daar wordt over gepraat..
  #4  
Old 21-12-2003, 21:27
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Vind het teveel eer om met die site door te gaan... Ik ga liever naar de nieuwe VW Scene site iig.
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
  #5  
Old 21-12-2003, 21:44
Michel B4's Avatar
Michel B4 Michel B4 is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 916
Send a message via MSN to Michel B4
Default

dat mag idd,als het wel online komt ben je niet verplicht om te komen he.
het gaat erom dat er gewoon enorm veel data online staat en das gewoon zonde om et verloren te laten gaan.
als het weer online komt is dat omdat wij dat graag willen en iedereen zelf maar moet zien of hij/zij er nog wil komen....
  #6  
Old 21-12-2003, 22:03
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

Wat een nieuws ..
De heer Vermaat heeft ooit een royaal aanbod van mij afgeslagen ( dat bedrag wil ik best noemen ) maar nadat hij zelf met dat bedrag kwam wilde hij er ineens niet serieus op in gaan ...
Rare is : wil hij nu de posts en de fotos van mensen gaan verkopen waar hij totaal de rechten niet van bezit ?
Leuke rechtzaak .. daar is hij toch zo gek op ?
Kromme redenatie vind ik dit ..

Wat ik persoonlijk "raar" vindt is dat je hier 5 keer wat post en het alleen over het oude forum gaat ... lurken lurken lurken en als je weer wat te melden hebt over het oude forum dan is dit forum weer goed genoeg .. just my 2 cents
  #7  
Old 21-12-2003, 22:03
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Jah ach jah.. Vond het een leuk forum, was erg overzichtelijk en altijd gezellig, maar er wordt al gewerkt aan een alternatief, dus mijn instelling nu, de eigenaar wou het graag zo... laat hem er dan ook maar mee zitten!!
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
  #8  
Old 21-12-2003, 22:08
Michel B4's Avatar
Michel B4 Michel B4 is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 916
Send a message via MSN to Michel B4
Default

Quote:
Originally Posted by Baldrimmer
Wat een nieuws ..
De heer Vermaat heeft ooit een royaal aanbod van mij afgeslagen ( dat bedrag wil ik best noemen ) maar nadat hij zelf met dat bedrag kwam wilde hij er ineens niet serieus op in gaan ...
Rare is : wil hij nu de posts en de fotos van mensen gaan verkopen waar hij totaal de rechten niet van bezit ?
Leuke rechtzaak .. daar is hij toch zo gek op ?
Kromme redenatie vind ik dit ..

Wat ik persoonlijk "raar" vindt is dat je hier 5 keer wat post en het alleen over het oude forum gaat ... lurken lurken lurken en als je weer wat te melden hebt over het oude forum dan is dit forum weer goed genoeg .. just my 2 cents


ja dat mag je denken baldrimmer,en of het wel of niet zijn bezit is weet ik niet en dat wil ik ook niet uitzoeken.
en dat ik dit op dit forum meld is dat op dit forum de leden komen die daar ook kwamen.
maar buiten dat kom ik hier ook nog wel om te lezen hoor,niet alleen om dit te melden.
  #9  
Old 21-12-2003, 22:11
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

IIG geef ik geen toestemming om mijn posts en pics daar nog te gebruiken
En lets face the fact : waarom en waarvoor van zijn acties ga ik niet over
Maar ik zou wel erg goed nadenken voordat je er zoveel geld instopt want de naam geeft bij een hoop mensen een erg vieze smaak in hun of haar mond
Nee niet bij mij : zelfs niet na 2 keer gebannned te zijn .
  #10  
Old 21-12-2003, 22:15
Michel B4's Avatar
Michel B4 Michel B4 is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 916
Send a message via MSN to Michel B4
Default

Quote:
Originally Posted by Baldrimmer
IIG geef ik geen toestemming om mijn posts en pics daar nog te gebruiken
En lets face the fact : waarom en waarvoor van zijn acties ga ik niet over
Maar ik zou wel erg goed nadenken voordat je er zoveel geld instopt want de naam geeft bij een hoop mensen een erg vieze smaak in hun of haar mond
Nee niet bij mij : zelfs niet na 2 keer gebannned te zijn .


over jou posts en pics,die kunnen gedelete worden uiteraard.maar voordat het forum offline ging had je daar ook geen moeite mee dus das dan ook weer krom vindt ik.

en dat er een nasmaak voor sommige is geef ik hun gelijk in,maar daar gaat et ons niet om.het gaat ons om de grote data die er inmiddels onstaan is om die weer bereikbaar te maken..
  #11  
Old 21-12-2003, 22:17
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

Ik had er geen moeite mee omdat het weer een ban van niks was .. niks meer en niks minder
En als ik iets post geef ik op DAT moment toestemming en die kan ik ten aller tijde weer intrekken .
Zie daar niks kroms in ..
Welke data heb je het over ? Alle posts of het forum opzich ? Forum is een kwestie van programmeren
  #12  
Old 21-12-2003, 22:18
Heleen's Avatar
Heleen Heleen is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 844
Send a message via MSN to Heleen
Default

Zou je dan niet in overleg met het nieuwe team de info op het nieuwe forum kunnen gooien zodra dat online gaat? Dus niet op dit tijdelijke, want dat gaat toch niet werken... dat lijkt mij op zich een beter idee, maar ja, wie ben ik... :?
__________________
I HAVE GONE TO FIND MYSELF
If I come back before I return,
keep me here.

"Life will smile for you"

"Frankly... I don't give a damn."
  #13  
Old 21-12-2003, 22:19
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

nee Heleen : dat is gezichtsverlies ...
  #14  
Old 21-12-2003, 22:20
Michel B4's Avatar
Michel B4 Michel B4 is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 916
Send a message via MSN to Michel B4
Default

Quote:
Originally Posted by Baldrimmer
Ik had er geen moeite mee omdat het weer een ban van niks was .. niks meer en niks minder
En als ik iets post geef ik op DAT moment toestemming en die kan ik ten aller tijde weer intrekken .
Zie daar niks kroms in ..
Welke dat heb je het over ? Alle posts of het forum opzich ? Forum is een kwestie van programmeren


wat je ban's betreft weet ik weinig van,en wat je posts betreft dat zou best kunnen.maar daar ga ik niet over discuseren verder..
en ik had et idd over de geposte data..
  #15  
Old 21-12-2003, 22:21
Michel B4's Avatar
Michel B4 Michel B4 is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 916
Send a message via MSN to Michel B4
Default

Quote:
Originally Posted by Heleen
Zou je dan niet in overleg met het nieuwe team de info op het nieuwe forum kunnen gooien zodra dat online gaat? Dus niet op dit tijdelijke, want dat gaat toch niet werken... dat lijkt mij op zich een beter idee, maar ja, wie ben ik... :?


nee idd want dit forum is een opzich staand forum en idd het nieuwe team zal dat niet willen.
  #16  
Old 21-12-2003, 22:23
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

Denk je dat anderen er ook niet dr buik van vol hebben ?
Of is het een verkooptruc zodat iemand de naam wil kopen voor 300 euro ?
Heel forum was meer dan 2500 euro waard en dat wilde ik er toen voor betalen . Liep zienderogen terug en alles en iedereen liep weg ..

Kzie het nu meer als naschoppen naar het team die het al gezonken schip nog net op tijd heeft kunnen verlaten
  #17  
Old 21-12-2003, 22:28
Michel B4's Avatar
Michel B4 Michel B4 is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 916
Send a message via MSN to Michel B4
Default

Quote:
Originally Posted by Baldrimmer
Denk je dat anderen er ook niet dr buik van vol hebben ?
Of is het een verkooptruc zodat iemand de naam wil kopen voor 300 euro ?
Heel forum was meer dan 2500 euro waard en dat wilde ik er toen voor betalen . Liep zienderogen terug en alles en iedereen liep weg ..

Kzie het nu meer als naschoppen naar het team die het al gezonken schip nog net op tijd heeft kunnen verlaten


niet iedereen want ik krijg nog steeds vragen wanneer et weer online gaat.dus niet iedereen denkt etzelfde als jouw denk ik...
tuurlijk zullen er een x aantal bedanken en niet terug willen,dat is ieders goed recht en die kan dan ook verwijderd worden als men dat wil.
als men dan later nog es komt kijken en weer lid wil worden is dat ook nog steeds mogelijk.
wat het bedrag is kan ik niet melden omdat ik niet degene ben die het gaat betalen maar is zeker stukken minder als wat jij noemt.
het forum zal ook als et over genomen wordt ook niet direkt online gaan want er zal het 1 en ander verwijdert worden...
  #18  
Old 21-12-2003, 22:31
vwleusden's Avatar
vwleusden vwleusden is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,365
Send a message via MSN to vwleusden
Default

Zal wel leuk zijn dat het online komt... en dat alleen voor de kennis die erop staat.... de naam vwforum is niet meer wat het geweest was en zal het ook niet meer worden.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies
2013 Renault Megane Estate GT Line TCe
2011 Ford Ka
  #19  
Old 21-12-2003, 22:31
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

Dus als het bedrag lager is lijkt het mij meer op dwarszitten dan echt zo aardig zijn om iets niet verloren te laten gaan ..

Erg jammer
  #20  
Old 21-12-2003, 22:32
Keesje's Avatar
Keesje Keesje is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 259
Default

Ik denk dat de mensen inderdaad terugkomen........ze weten immers nog niet van het alternatief......vwscene. daar komt zeker verandering in. Het VWforum mag van mij opzouten! Uiteraard kom ik nog wel ff op t forum kijken (of alles van mij van de site is...........en ow als dat niet zo is!)
__________________
~~_l__'\__
l(O)___(O)\

Blijven gesteriliseerde mannen langer goed?



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 00:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum