Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 16-12-2003, 20:03
polopower polopower is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,284
Default niet mokken, dokken....

Dames en mensen, vind dit een supergebaar van degenen die verantwoordelijk zijn voor het op poten zetten van dit forum. Natuurlijk missen we nog bepaalde opties die we elders wel hadden. Iedereen begrijpt natuurlijk dat daar misschien de nodige ruimte etc nog niet voor is, MAAR... (nu wendt ik mij tot de heren moderators en admins) Is het nodig om jullie (door gebrek aan sponsors nu nog) financieel bij te staan? Ik zou graag opties als het foto-album graag terug zien keren.

Ik hoop wel dat iedereen begrijpt dat een geldelijke bijdrage nog niet betekend dat zulke opties direct kunnen worden uitgevoerd. Betalen biedt dus geen garanties op welke inwilliging van je eigen persoonlijke wensen dan ook.
  #2  
Old 16-12-2003, 20:09
Marco's Avatar
Marco Marco is offline
Volksforum Crew - Elekit
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 7,628
Send a message via MSN to Marco
Default

No offense, maar dat moet ik toch even een klein beetje tegenspreken, zeker je laatste 2 zinnen.

Als je doneert via bovenstaande link, heeft dat wel degelijk effect. Gisteren stond hierboven namelijk een banner, misschien heb je deze niet gezien, maar na mijn donatie was het mogelijk deze banner te laten verdwijnen.

Voor meer info hierover neem even contact op met Marcski, de innitiatiefnemer.

En als niemand doneert, dan kan er natuurlijk ook weinig veranderen. Verder moeten we ze natuurlijk ook wel even de tijd geven, dit forum is nog een 24uur online. Vorige forum heeft ook 2 jaar geduurd voordat het in zijn uiteindelijke vorm was.
__________________
Passat B1 LS
Passat B8 Businessline R
  #3  
Old 16-12-2003, 20:53
Marco's Avatar
Marco Marco is offline
Volksforum Crew - Elekit
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 7,628
Send a message via MSN to Marco
Default

Hahahahaha, SJONGE JONGE, dennis HOU JE GEMAK
__________________
Passat B1 LS
Passat B8 Businessline R
  #4  
Old 16-12-2003, 20:56
vwleusden's Avatar
vwleusden vwleusden is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,365
Send a message via MSN to vwleusden
Default

Ja pappa
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies
2013 Renault Megane Estate GT Line TCe
2011 Ford Ka
  #5  
Old 16-12-2003, 21:32
sjampoo's Avatar
sjampoo sjampoo is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,346
Default

sneeuw? Ik wil wel met me hoofd schudden!

Dit forum is dan nog wel niet zo gelikt qua uiterlijk. 't is wel snel, goed leesbaar en ehmz. naja van alles..

Sneeuw? doe maar niet..

Regel 1: Mensen komen voor content. Niet voor looks. Daar hebben we vrouwen voor :-)
Regel 2: Looks zijn leuk, maar kunnen heel snel irritant worden, behalve bij vrouwen

Hihi

Verder: Niet mokken, dokken. Overigens een klein vraagje daarover: een foontje kan, is makkelijk etc etc, maar als er vervolgens bijkomende kosten zijn (dus niet alle centjes gaan naar dit forum),. dan maakt ik liever wat over.. Kan iemand me dat uitleggen? (niet hoe je moet overschrijven, dat snap ik wel), maar: gaan alle centjes via de foon naar t forum, of snoept meneer kpn ofzo er nog wat vanaf?
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009


Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
  #6  
Old 16-12-2003, 21:38
vwleusden's Avatar
vwleusden vwleusden is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,365
Send a message via MSN to vwleusden
Default

Reken er maar op dat er nog wat centjes afgaan...
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies
2013 Renault Megane Estate GT Line TCe
2011 Ford Ka
  #7  
Old 16-12-2003, 21:44
Martijn Martijn is offline
Forum regular
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 50
Send a message via ICQ to Martijn
Default

Mag misschien wel gek zijn, maar dit is toch een tijdelijk forum? Er komt straks iets heel anders, met code en alles. Dit zal dan toch weer helemaal verdwijnen? Waarom dan hier geld instoppen terwijl er straks iets anders komt, draag ik liever daar financieel in bij.
  #8  
Old 16-12-2003, 21:45
Marco's Avatar
Marco Marco is offline
Volksforum Crew - Elekit
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 7,628
Send a message via MSN to Marco
Default

Ach ja, nu is in elk geval die domme banner weg
__________________
Passat B1 LS
Passat B8 Businessline R
  #9  
Old 16-12-2003, 21:45
Heleen's Avatar
Heleen Heleen is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 844
Send a message via MSN to Heleen
Default

Zoals jullie al hebben kunnen lezen is men bezig met een eigen server.. dit specifieke forum zal dus niet blijven bestaan! Lijkt me dus ook niet slim om aan 'dit' forum te gaan doneren...
__________________
I HAVE GONE TO FIND MYSELF
If I come back before I return,
keep me here.

"Life will smile for you"

"Frankly... I don't give a damn."
  #10  
Old 16-12-2003, 21:53
polopower polopower is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,284
Default

Quote:
Originally Posted by Marco
No offense, maar dat moet ik toch even een klein beetje tegenspreken, zeker je laatste 2 zinnen.

Als je doneert via bovenstaande link, heeft dat wel degelijk effect. Gisteren stond hierboven namelijk een banner, misschien heb je deze niet gezien, maar na mijn donatie was het mogelijk deze banner te laten verdwijnen.

Voor meer info hierover neem even contact op met Marcski, de innitiatiefnemer.

En als niemand doneert, dan kan er natuurlijk ook weinig veranderen. Verder moeten we ze natuurlijk ook wel even de tijd geven, dit forum is nog een 24uur online. Vorige forum heeft ook 2 jaar geduurd voordat het in zijn uiteindelijke vorm was.


Je begrijpt me verkeerd denk ik, ik wil namelijk weten van de initiatiefnemers hoeveel geld ze bij elkaar moeten hebben om bijvoorbeeld het eerste jaar wis te zijn van een fatsoenlijke server-ruimte om opties die we op het wijlen vwforum wel hadden (Upload eigen avatar, fotoalbum, etc, etc.) te kunnen waarborgen

Zoals Sjampoo (duidelijk geen head&shoulders, concluderend uit het sneeuw gebeuren :P ) ook al verzocht: ik wil ook graag iemand het geld zo overmaken/overhandigen, zodat ik zeker weet dat het ook voor het opzetten/onderhoud van het forum gebruikt wordt en er niet een derde partij mee aan de haal gaat.

Natuurlijk is het niet ALLEEN een financiële kwestie om alles weer op poten te zetten, dat snap ik ook. Het gaat vooral veel tijd vergen van de initiatiefnemers. Zijn er nog andere manieren waarop wij als members hen van dienst kunnen zijn? (buiten voorbeeldig gedragen om )
  #11  
Old 16-12-2003, 22:15
GuustKonings's Avatar
GuustKonings GuustKonings is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 299
Default

Ik heb dat 0900 nummer gebeld, en ik ben blij dat die banner nu weg is , maar ben het ook wel met Martijn eens.
__________________
www.vwgolfmk2.tk
  #12  
Old 16-12-2003, 22:15
Chrispy's Avatar
Chrispy Chrispy is offline
Old Fart
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 931
Default

polopower schreefZijn er nog andere manieren waarop wij als members hen van dienst kunnen zijn? (buiten voorbeeldig gedragen om )


ja, niet al te overdreven posten. ik heb geen zin om elk onzinnig bericht met een enkele smiley van een zeker iemand uit leusden weg te halen. hahaha
Effe serieus. wacht even op wat komen gaat. het kan niet allemaal in een dag, maar wat hier staat gaat niet verloren.
__________________
Eigen volkswagens eerst !!!
  #13  
Old 17-12-2003, 13:27
Jappie Jappie is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 16
Default

Als straks draait zoals de planning is wil ik best een kleine donatie doen, maar geef dan een soort van idee wat voor kosten er allemaal bij komen kijken, misschien maakt dat het voor mensen makkelijker om een donatie te doen, en kan je ook gerichter een bedrag bepalen. Het is maar een idee, maar daar ben ik hier in het goede stukje
  #14  
Old 17-12-2003, 15:14
Antera's Avatar
Antera Antera is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 770
Send a message via MSN to Antera
Default

heb ook weer ff gebelt altijd goed voor de credits. Kosten van de zaak dus helemaal niet erg
__________________
HUIDIGE RIDE:
Skoda Octavia 1 VRS '11-



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 15:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum