Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Restauratie, plaat- en laswerk
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 14-06-2007, 16:11
Timmeke Timmeke is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 117
Default Achterpaneel mk1

Ik wil kleine lichten in men golf 1 laten zetten maar nu weet ik een origineel vw paneel en een volgens mij piraat paneel.Wat is het verschil nu eig en waarom pak ik beter een origineel dan piraat??Alvast bedankt..

Greetz
Reply With Quote
  #2  
Old 14-06-2007, 21:41
arno Derby's Avatar
arno Derby arno Derby is offline
VW Guru
 
Join Date: May 2007
Posts: 960
Send a message via MSN to arno Derby
Default

Quote:
Originally Posted by Timmeke
Ik wil kleine lichten in men golf 1 laten zetten maar nu weet ik een origineel vw paneel en een volgens mij piraat paneel.Wat is het verschil nu eig en waarom pak ik beter een origineel dan piraat??Alvast bedankt..

Greetz



Hee

Een immitatie deel is vaak met een oude stempel geperst. Dus een stempel die in de originele VW fabriek afgekeurt word door slijtage word dan door een ander bedrijf opgekocht en die zetten er gewoon weer nieuwe plaatdelen mee.
Vaak kloppen ze dan net iets minder goed, passen iets moeilijker of zijn wat slechter afgewerkt.
Ik heb best wel ervaring met dat spul en kom er vaak achter dat het moeilijker past en iets meer geklooi is. Maar ik heb ooit een achter scherm van een peugeotje vervangen en dat paste juist super goed terwijl dat ook een immitatie deel was.

Dus je kan geluk hebben met zoiets maar ook pech hebben.

ik ga zelf liever meestal voor origineel spul tenzij het niet zo nauw komt en het heel veel geld scheelt.

Succes.

Gr Arno
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 23:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum