Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Audi
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 20-09-2016, 19:01
Thom222 Thom222 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2016
Posts: 1
Thumbs up Voorstellen; Audi 80 B2 (1985)

Hallo allemaal! Ik ben Thom, 25 jaar oud en woonachtig in het kleine Limmen, Noord-Holland.

Sinds vorig jaar juni ben ik in het bezit van een in 2012 uit Duitsland geïmporteerde Audi 80 CC automaat uit 1985. Met de 1.8 JN(?) motor voorzien van K-Jetronic en in de kleur zermattsilber. Ik ben op zoek gegaan naar zo'n wagen omdat m'n pa er eind jaren 80 ook eentje had. Een diesel weliswaar, maar dat ging me te ver Ouders zijn erin getrouwd en de auto komt in vele fotoboeken naar voren. Mooie herinneringen dus.

De Audi is niet de allernetste maar ik heb ze slechter voorbij zien komen tijdens de zoektocht... Roest bij de voorruit en wat rond de wielkastranden en achterklep. Plan is om dit uiteraard allemaal netjes te gaan/laten maken in de toekomst. Tijd voor plaatjes.

Toen ik hem net had gekocht en na de eerste was- en poetsbeurten (imperiaal had ik nog liggen thuis!):

























Uitlaat was compleet weg dus ander exemplaar gemonteerd en meteen voor 2 jaar APK erop:







Inmiddels op originele 14" Ronal R8 wielen met vers rubber (nog op zoek naar de naafkapjes though):










De zilveren Nissan Primera ervoor is trouwens m'n daily



Let niet op de nu weer wit uitgeslagen bumpers...(Blauwe Micra is van m'n meisje, kat hoort ook bij ons )



Toekomstplannen?

Zakken natuurlijk...running/US Lights knap aansluiten...gele H4 lampen...spatlappen...bumpers opnieuw in de structuurverf...achterspoiler netjes maken en erop kitten (spoiler heb ik al liggen!)...échte BBS wielen ooit... En gewoon in zijn algemeen helemaal netjes maken. Dus zoiets:







Quattro/USA frontje zou ook nog wel ernstig fijn zijn. Evenals een achterlicht/reflectorband van een Audi 90 of 100 en een achterruitjaloezie. Maarja, kom daar maar eens aan

In ieder geval gaat de Audi binnenkort zoveel mogelijk naar binnen om hem goed te houden tot dat ik een eigen garage aan huis heb. Zodra m'n meisje ook is afgestudeerd volgende zomer gaan we naar een ander huis met meer ruimte kijken en wordt er heel wat meer mogelijk wat netjes maken betreft.

Tot zover mijn intro hier! Hoop hier meer liefhebberij tegen te komen en natuurlijk gebruik te maken van de enorme hoeveelheid kennis en kunde die hier verzameld wordt

Groet,

Thom

Last edited by Thom222 : 20-09-2016 at 19:14.
Reply With Quote
  #2  
Old 20-09-2016, 19:20
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default

Knappe auto! Plannen zien er goed uit!
Reply With Quote
  #3  
Old 20-09-2016, 19:23
86C's Avatar
86C 86C is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 596
Send a message via ICQ to 86C
Default

Mooi ding man!
Ik heb een VW ook in die kleur en met dezelfde JN motorcode. Ik kom uit Schagerbrug, niet te ver weg van Limmen.





Reply With Quote
  #4  
Old 04-10-2016, 09:52
vissered vissered is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 44
Default

naafkapjes kan je gewoon bestellen bij jan los.
nieuw.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 10:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum