Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 01-02-2018, 09:51
AronMK1 AronMK1 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2016
Posts: 17
Default Stekker dashboard GOLF 1

Ik heb een vraagje! Ik ben de afgelopen weken bezig geweest om mijn caddy mk1 1.9TD (orgineel 1.6D) om te bouwen naar een 2.0 8V met dubbele webers (45mm). Nu had ik de originele tellerbak er nog in, maar wil ik uiteraard een golf 1 teller met toerenteller. Momenteel zit deze er al in maar niet alle functies werken en daarom zou ik graag het volgende willen weten:

Heeft iemand een lijst van de pinnen op de orginele 14 polige diesel stekker?
En uiteraard heeft iemand deze zelfde lijst voor de golf 1 tellerbak?
Beide tellers zijn met de enkele 14 polige stekker uitgevoerd. Ik heb al een draad voor me toerenteller getrokken, maar de juiste pin heb ik nog nodig

Ik vraag het maar even in de golf groep aangezien ik bij de caddy's niks heb kunnen vinden

Bedankt!
Reply With Quote
  #2  
Old 01-02-2018, 10:20
Jeffreymedley5
Guest
 
Posts: n/a
Smile Right

Quote:
Originally Posted by AronMK1
Ik heb een vraagje! Ik ben de afgelopen weken bezig geweest om mijn caddy mk1 1.9TD (orgineel 1.6D) om te bouwen naar een 2.0 8V met dubbele webers (45mm). Nu had ik de originele tellerbak er nog in, maar wil ik uiteraard een golf 1 teller met toerenteller. Momenteel zit deze er al in maar niet alle functies werken en daarom zou ik graag het volgende willen weten:

Heeft iemand een lijst van de pinnen op de orginele 14 polige diesel stekker?
En uiteraard heeft iemand deze zelfde lijst voor de golf 1 tellerbak?
Beide tellers zijn met de enkele 14 polige stekker uitgevoerd. Ik heb al een draad voor me toerenteller getrokken, maar de juiste pin heb ik nog nodig

Ik vraag het maar even in de golf groep aangezien ik bij de caddy's niks heb kunnen vinden

Bedankt!
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 09:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum