Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Car Café
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 28-06-2008, 15:10
mk2 stoo's Avatar
mk2 stoo mk2 stoo is offline
Volksforum Aandeelhouder - Vorsprung Durch Lunatic
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 612
Default 911 GT3......staat er netjes bij......

......niet dus
klassiek geval van geld te veel en overal schijt aan hebben...je GT3 gewoon zo op straat parkeren











__________________
Quote:
Originally Posted by Tjaap
verste reis, waren sinds 1978 onderweg
Witte Mk2 8v under construction, project tijdelijk gestaakt
Old enough to know better, young enough to not give a f**k
Reply With Quote
  #2  
Old 28-06-2008, 15:41
SpiderClass's Avatar
SpiderClass SpiderClass is offline
Volksforum Aandeelhouder - Guus
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,957
Default

Haha, zo begint het, daarna komt er mos op en gaat ie roesten onee dat doen ze niet he
__________________
Member of Dub05
Reply With Quote
  #3  
Old 28-06-2008, 16:11
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default

Kutkleur hè dat wit....je ziet er ALLES op..
Reply With Quote
  #4  
Old 28-06-2008, 17:13
sjampoo's Avatar
sjampoo sjampoo is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,346
Default

Grapjas.. staat duidelijk in regio Arnhem ( Apeldoornseweg?), en de hagelbui welke vorige week zondag over/langs trok heeft zo z'n sporen achtergelaten...

Eigenaar is op verkansie misschien?
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009


Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
Reply With Quote
  #5  
Old 28-06-2008, 17:25
mk2 stoo's Avatar
mk2 stoo mk2 stoo is offline
Volksforum Aandeelhouder - Vorsprung Durch Lunatic
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 612
Default

Quote:
Originally Posted by sjampoo
Grapjas.. staat duidelijk in regio Arnhem ( Apeldoornseweg?), en de hagelbui welke vorige week zondag over/langs trok heeft zo z'n sporen achtergelaten...

Eigenaar is op verkansie misschien?


zo zo, goud sterretje voor jou
Staat idd in arnhem, op de apeldoornseweg. En ook vorige week zondag gefotografeerd. Na de hagel bui dus......maar daar gaat het niet om, je parkeert je GT3 op straat, onder de bomen, waar iedere mongool iets te dicht op kan rijden en een mooie kras achterlaten (of fotos schieten ) Dan vraag je eigenlijk om geziek......ik bedoel ermee te zeggen dat zo'n prachtig ding hoort s'nachts lekker warm en veilig in een garage te zitten na een dag gummen, gewassen en gepoetst voor de volgende keer welteverstaan. Als de eigenaar wel op vakantie is gegaan en de auto zo op straat achtergelaten dan verdient ie eigenlijk dat er een bbom was omgewaaid op z'n porsche, al zou het erg zonde zijn voor de auto
__________________
Quote:
Originally Posted by Tjaap
verste reis, waren sinds 1978 onderweg
Witte Mk2 8v under construction, project tijdelijk gestaakt
Old enough to know better, young enough to not give a f**k
Reply With Quote
  #6  
Old 28-06-2008, 17:55
M.I.V.W's Avatar
M.I.V.W M.I.V.W is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,965
Default

Mijn golf staat er momenteel niet beter bij
Reply With Quote
  #7  
Old 28-06-2008, 19:48
Tiki Madness's Avatar
Tiki Madness Tiki Madness is offline
Volksforum Triple Action Donor - Half a brain dragracer
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,134
Default

Quote:
Originally Posted by mk2 stoo
zo zo, goud sterretje voor jou
Staat idd in arnhem, op de apeldoornseweg. En ook vorige week zondag gefotografeerd. Na de hagel bui dus......maar daar gaat het niet om, je parkeert je GT3 op straat, onder de bomen, waar iedere mongool iets te dicht op kan rijden en een mooie kras achterlaten (of fotos schieten ) Dan vraag je eigenlijk om geziek......ik bedoel ermee te zeggen dat zo'n prachtig ding hoort s'nachts lekker warm en veilig in een garage te zitten na een dag gummen, gewassen en gepoetst voor de volgende keer welteverstaan. Als de eigenaar wel op vakantie is gegaan en de auto zo op straat achtergelaten dan verdient ie eigenlijk dat er een bbom was omgewaaid op z'n porsche, al zou het erg zonde zijn voor de auto


ZAl ik je eens iets verklappen?










































Het is gewoon een auto hoor!!!!!!!!!!

michael
__________________
I got kicked out of Barnes and Noble once for moving all the Bibles into the fiction section.
Reply With Quote
  #8  
Old 28-06-2008, 20:42
Area51's Avatar
Area51 Area51 is offline
Draaideur donateur
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,886
Default

Quote:
Originally Posted by Tiki Madness
ZAl ik je eens iets verklappen?










































Het is gewoon een auto hoor!!!!!!!!!!


__________________
Alain
Quote:
Originally Posted by Gerson
that's not patina, that's fucking rust man!!!!
Reply With Quote
  #9  
Old 28-06-2008, 22:39
Jurgen Santana's Avatar
Jurgen Santana Jurgen Santana is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,526
Default

Quote:
Originally Posted by mk2 stoo
Als de eigenaar wel op vakantie is gegaan en de auto zo op straat achtergelaten dan verdient ie eigenlijk dat er een bbom was omgewaaid op z'n porsche, al zou het erg zonde zijn voor de auto


Je klinkt als iemand die gek is van Porsches maar ze niet kan betalen
__________________
WWW.MIVW.NL
Reply With Quote
  #10  
Old 28-06-2008, 22:45
sjampoo's Avatar
sjampoo sjampoo is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,346
Default

Quote:
Originally Posted by mk2 stoo
zo zo, goud sterretje voor jou


Ik verwachtte eigenlijk al wel zoiets, al is er niet 1 ' sarcasme ' smiley te vinden in de 1e posting. (maw: serieus op te vatten).

Quote:
Staat idd in arnhem, op de apeldoornseweg. En ook vorige week zondag gefotografeerd. Na de hagel bui dus......maar daar gaat het niet om, je parkeert je GT3 op straat, onder de bomen, waar iedere mongool iets te dicht op kan rijden en een mooie kras achterlaten (of fotos schieten )


Ah, toch humor: mongool!

Quote:
Dan vraag je eigenlijk om geziek......


Nee hoor: Of het nou een Porsche, Bentley of Fiat Panda is: Andermans eigendom, daar blijf je vanaf. Dronken, Mongool of omhoog gevallen boer: Als je bewust ' omdat het een dure wagen is' gaat lopen kloten (of lomp perongeluk er langs schampt) maakt 't ook echt niet meer uit of het een Panda is of een Porsche. Sterker nog: Je bent een grotere lul als je doorrijdt na het schampen van een WA verzekerde Panda, dan bij een All-risk verzekerde Porsche.

Quote:
ik bedoel ermee te zeggen dat zo'n prachtig ding hoort s'nachts lekker warm en veilig in een garage te zitten na een dag gummen, gewassen en gepoetst voor de volgende keer welteverstaan.


Tuurlijk: zou ik ook wel willen, maar ook bij mij staan d'r maar 2 van de 6 auto's binnen: Kan 't mij niet veroorloven elke auto binnen te zetten, en na elke keer gummen weer poetsen? Nee dank u: Glimmen en Gummen, dat is geen combinatie!

Quote:
Als de eigenaar wel op vakantie is gegaan en de auto zo op straat achtergelaten dan verdient ie eigenlijk dat er een bbom was omgewaaid op z'n porsche, al zou het erg zonde zijn voor de auto


Maar als ik mijn Porsche bij jou in de straat zou parkeren, dan is dat volgens jou dus een vrijbrief tot mishandeling? (in welke vorm dan ook)?
Sterker nog, en nu even goed lezen: Je zegt zelf; de foto is afgelopen Zondag gemaakt, bij daglicht, dus minder dan een uurtje of 6 na de enorme hagelbui.. Wie zegt jou dat de eigenaar niet normaal exact zo zou handelen zoals jij 't een Porsche waardig vindt ( gummen, poetsen, binnen zetten)???
Misschien is ie wel bij z'n demente Oma op bezoek, en was er in Arnhem geen beter parkeerplaatsje te vinden dan deze plek,.. en was ie gewoon, net als alle anderen, goed ziek dat z'n auto onder de zooi en deuken zit??

Maar goed: ik neem aan dat je het allemaal niet zo serieus bedoelt: dat is het lastige van ' typen ' op een forum: zonder de bijpassende of weet je eigenlijk nooit wat nou serieus is, en wat je met een korrel zout zou moeten nemen. Ja, een Porsche die d'r zo bij staat, is best triest, maar in dit geval volledig uit z'n verband gerukt: 3 van m'n auto' stonden er zondag exact zo bij; in mijn optiek niet minder zonde.
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009


Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
Reply With Quote
  #11  
Old 29-06-2008, 08:41
Domi
Guest
 
Posts: n/a
Default

Er zijn meer GT3,s gemaakt hoor. Sommigen daarvan leven al niet eens meer. Dan maakt een beetje bladeren niet veel uit.

En het is geen klassieke porsche.
Was het BV een James Dean porsche, Tja dan was het wat anders.
Reply With Quote
  #12  
Old 29-06-2008, 10:02
Dasher's Avatar
Dasher Dasher is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,635
Default

__________________
i refuse to tiptoe thru life just to arrive safely at my death
Reply With Quote
  #13  
Old 29-06-2008, 10:18
M.I.V.W's Avatar
M.I.V.W M.I.V.W is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,965
Default

Quote:
Originally Posted by sjampoo
Ik verwachtte eigenlijk al wel zoiets, al is er niet 1 ' sarcasme ' smiley te vinden in de 1e posting. (maw: serieus op te vatten).



Ah, toch humor: mongool!



Nee hoor: Of het nou een Porsche, Bentley of Fiat Panda is: Andermans eigendom, daar blijf je vanaf. Dronken, Mongool of omhoog gevallen boer: Als je bewust ' omdat het een dure wagen is' gaat lopen kloten (of lomp perongeluk er langs schampt) maakt 't ook echt niet meer uit of het een Panda is of een Porsche. Sterker nog: Je bent een grotere lul als je doorrijdt na het schampen van een WA verzekerde Panda, dan bij een All-risk verzekerde Porsche.



Tuurlijk: zou ik ook wel willen, maar ook bij mij staan d'r maar 2 van de 6 auto's binnen: Kan 't mij niet veroorloven elke auto binnen te zetten, en na elke keer gummen weer poetsen? Nee dank u: Glimmen en Gummen, dat is geen combinatie!



Maar als ik mijn Porsche bij jou in de straat zou parkeren, dan is dat volgens jou dus een vrijbrief tot mishandeling? (in welke vorm dan ook)?
Sterker nog, en nu even goed lezen: Je zegt zelf; de foto is afgelopen Zondag gemaakt, bij daglicht, dus minder dan een uurtje of 6 na de enorme hagelbui.. Wie zegt jou dat de eigenaar niet normaal exact zo zou handelen zoals jij 't een Porsche waardig vindt ( gummen, poetsen, binnen zetten)???
Misschien is ie wel bij z'n demente Oma op bezoek, en was er in Arnhem geen beter parkeerplaatsje te vinden dan deze plek,.. en was ie gewoon, net als alle anderen, goed ziek dat z'n auto onder de zooi en deuken zit??

Maar goed: ik neem aan dat je het allemaal niet zo serieus bedoelt: dat is het lastige van ' typen ' op een forum: zonder de bijpassende of weet je eigenlijk nooit wat nou serieus is, en wat je met een korrel zout zou moeten nemen. Ja, een Porsche die d'r zo bij staat, is best triest, maar in dit geval volledig uit z'n verband gerukt: 3 van m'n auto' stonden er zondag exact zo bij; in mijn optiek niet minder zonde.



Zozo,je hebt niks te doen zie ik
Reply With Quote
  #14  
Old 29-06-2008, 10:42
SpiderClass's Avatar
SpiderClass SpiderClass is offline
Volksforum Aandeelhouder - Guus
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,957
Default

Quote:
Originally Posted by Dasher


Je kan zeggen wat je wilt, maar heeft wel veel plezier van ze porsche gehad, ook was het maar even
__________________
Member of Dub05
Reply With Quote
  #15  
Old 29-06-2008, 13:16
Gertjan's Avatar
Gertjan Gertjan is offline
Married to PC
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 3,683
Default

Ach, ff met de hogedrukspuit eroverheen en dan is ie ook weer schoon.
Reply With Quote
  #16  
Old 29-06-2008, 14:03
sjampoo's Avatar
sjampoo sjampoo is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,346
Default

Quote:
Originally Posted by M.I.V.W
Zozo,je hebt niks te doen zie ik


__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009


Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
Reply With Quote
  #17  
Old 29-06-2008, 16:57
mk2 stoo's Avatar
mk2 stoo mk2 stoo is offline
Volksforum Aandeelhouder - Vorsprung Durch Lunatic
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 612
Default

@sjampoo: was idd niet bedoeld om zo seriueze genomen te worden, meer gewoon dat ik het zonde vond van hoe de ding erbij stond. Er staat nergens in mijn posts dat ik iemand "vrijbrief" geeft om met een andermans spullen te gaan kloten, dat maak jij ervan....zelf vind ik dat een van de meest zielig dingen dat je als kerel kan uitvreten . Ik gebruikte krassen/schade alleen als voorbeeld van wat zou kunnen gebeuren, niet dat ik het goed zou keuren. Maar goed, we zijn allemaal vrij om ons eigen conclusies te trekken van wat we lezen. Als je een aap een typmachine geeft en dan wat ie getypt heeft aan 10,000 mensen geeft is er vast wel een die denkt dat ie shakespeare aan het lezen is

@Jurgen Santana: Niet zozeer gek van porsches, maar weet een mooi auto te waarderen. Klopt, ik kan een GT3 niet betalen maar als ik het wel zou kunnen dan zou ik het zeker niet onder een boom parkeren, hagelbui of geen hagel bui. En wassen na gebruik
__________________
Quote:
Originally Posted by Tjaap
verste reis, waren sinds 1978 onderweg
Witte Mk2 8v under construction, project tijdelijk gestaakt
Old enough to know better, young enough to not give a f**k
Reply With Quote
  #18  
Old 29-06-2008, 21:32
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Diezelfde heb ik een weekje of twee geleden op dezelfde plaats gezien, vlak bij het Sonsbeek park in Arnhem.
Ik heb er plaatjes van geschoten, zal eens kijken waar ik ze heb.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #19  
Old 29-06-2008, 21:37
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Ploatjes van de Porker:





__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #20  
Old 29-06-2008, 21:55
Jurgen Santana's Avatar
Jurgen Santana Jurgen Santana is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,526
Default

Quote:
Originally Posted by mk2 stoo
@Jurgen Santana: Niet zozeer gek van porsches, maar weet een mooi auto te waarderen. Klopt, ik kan een GT3 niet betalen maar als ik het wel zou kunnen dan zou ik het zeker niet onder een boom parkeren, hagelbui of geen hagel bui. En wassen na gebruik


Als je geld zat heb koop je een auto die je leuk vind en parkeer je zo dicht mogelijk bij huis. Zodra de banden versleten zijn en de asbak vol is koop je gewoon weer een nieuwe
__________________
WWW.MIVW.NL
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 19:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum