Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 03-03-2017, 21:56
Bart2 Bart2 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 11
Default Stotteren 1.3

Sinds enkele weken zoek ik naar een oplossing voor een probleem. Het is gestart toen ik aan het rijden was en mijn lichten opzette. Ik hoorde het geluid zoals een zekering die springt maar nogal luid,en de radio sprong uit en direct weer aan.Vanaf toen stottert en houd hij in, met soms stilvallen. Enkele dagen later ontdekt dat een slang van het luchtfilterhuis gesprongen was,een dikke aan de achterkant die naar een potje gaat(overdruk?) Deze hersteld, maar probleem blijft. Ondertussen nieuwe brandstoffilter gestoken, enkele slangetjes vervangen maar geen verschil. Toen ging ook nog het lampje van de batterij niet meer branden. Alternator stuk, laten reviseren. Plaats hem terug, lampje brand niet, auto start niet. Na zoeken extra massakabel rechtstreeks op alternator gezet.Start direct, testrit gedaan, geen probleem. Deze morgend naar werk, onderweg terug zelfde probleem. Dit is het rare, het valt alleen smorgens voor, savonds niet. Altijd na ongeveer 15a20km,auto is dan al een tijd op temperatuur. Valt stil, is moeilijk te starten. Even wachten en dan start hij wel.
Het gaat over een 1.3 motorcode 2G.
Electrisch probleem? Vacuüm? Wie heeft raad?
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 20:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum