Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Advertenties op MP, eBay of andere sites
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 04-02-2014, 17:15
nielsvwteam's Avatar
nielsvwteam nielsvwteam is offline
Postwhore
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,221
Send a message via MSN to nielsvwteam
Default

Ik ben cker niet te beroerd om een stuk te moeten rijden voor een auto.
Is tenslotte ook hobby.

Alleen zou ik toch echt wel een paar goede foto's willen voordat ik in de auto stap, of de auto moet geen drol moeten kosten.

Als de auto helemaal staat ingebouwd heeft ook weinig zin om te komen kijken, valt dan vast ook weinig en slecht te zien. of kan ie dan wel uit de hoek komen???
__________________
Voor al u 1.8 20V Turbo Motoren & Inbouw en VAG Onderdelen!

Tevens inkoop van Schade Vw's en Audi's
Reply With Quote
  #22  
Old 04-02-2014, 23:44
savantas savantas is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 192
Default golf

Wat n gezeur om n adv.

Bel de kerel gewoon als je interesse hebt, en je leert alles over deze auto.
Een adv afpoeieren kan toch iedereen vanuit zn luie stoel.

Voor diegene die een echt golfke zoekt........ is dit grote kans de golf die je wenst...... maar dan zul je inderdaad wat moeten ondernemen, en de beste kerel telefonen.

Dus, dames , onder de droogkap uit, en aan het sleutelen.

cheerz
Reply With Quote
  #23  
Old 05-02-2014, 18:56
egel egel is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 15
Default

Alle zeikerds die deze adv. lopen af te kraken zijn waarschijnlijk ook de mensen die je 100 foto's stuurt, 3 dagen druk mee bent en daarna nix meer van hoort.

Heel herkenbaar.

Project auto's koop je over het algemeen ook niet via internet, maar dan ga je er bij kijken. Anders is het met banden van auto banden markt.nl/co.uk.

Op een project auto van (10.000euro) ga je bezuinigen om te gaan kijken. Als de adverteerder eerlijk is met zijn omschrijving over de staat van het project zijn foto's naar mijn idee overbodig. Maar om een indicatie te krijgen hoe de auto er ongeveer uit ziet zijn de foto's die bij deze adv. wel handig.

Last edited by egel : 05-02-2014 at 19:01.
Reply With Quote
  #24  
Old 05-02-2014, 18:59
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 25,213
Default

Dat hele gezeik kan je voorkomen door een fatsoenlijke advertentie aan te maken.
__________________
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.
Reply With Quote
  #25  
Old 05-02-2014, 19:07
egel egel is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 15
Default

Quote:
Originally Posted by VW-EXTREME
Daar zitten de ouwe wijven weer onder de droogkap over een auto te discussiëren die ze nog nooit gezien hebben.
Er zijn geen foto's omdat de auto ingebouwd staat , foto's die er bij staan zijn van 2 jaar geleden.

Interesse ligt momenteel bij luchtgekoeld 50er brilkever daarom is de golf niet afgebouwd.

Ik heb auto's bekeken die er op de foto mooi uitzagen , maar nog nooit één van de foto gekocht , waarschijnlijk jullie allemaal wel.


Tjaap, Wat had je meer aan info willen zien in de adv?

Even in het algemeen op de forums.
Mensen met hun geschreeuw zonder enige onderbouwing, daar zijn er nog niet zo veel van gelukkig.
Zeiken om wat te zeiken te hebben.
Zeuren om te zeuren.
Posten om een mening te hebben.
Reply With Quote
  #26  
Old 05-02-2014, 19:52
Sven-GTI's Avatar
Sven-GTI Sven-GTI is offline
Volksforum Aandeelhouder - Performance>>>
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,944
Default

Quote:
Originally Posted by VW-EXTREME
Daar zitten de ouwe wijven weer onder de droogkap over een auto te discussiëren die ze nog nooit gezien hebben.
Er zijn geen foto's omdat de auto ingebouwd staat , foto's die er bij staan zijn van 2 jaar geleden.

Interesse ligt momenteel bij luchtgekoeld 50er brilkever daarom is de golf niet afgebouwd.

Ik heb auto's bekeken die er op de foto mooi uitzagen , maar nog nooit één van de foto gekocht , waarschijnlijk jullie allemaal wel.


Quote:
Originally Posted by savantas
Wat n gezeur om n adv.

Bel de kerel gewoon als je interesse hebt, en je leert alles over deze auto.
Een adv afpoeieren kan toch iedereen vanuit zn luie stoel.

Voor diegene die een echt golfke zoekt........ is dit grote kans de golf die je wenst...... maar dan zul je inderdaad wat moeten ondernemen, en de beste kerel telefonen.

Dus, dames , onder de droogkap uit, en aan het sleutelen.

cheerz


Quote:
Originally Posted by egel
Alle zeikerds die deze adv. lopen af te kraken zijn waarschijnlijk ook de mensen die je 100 foto's stuurt, 3 dagen druk mee bent en daarna nix meer van hoort.

Heel herkenbaar.

Project auto's koop je over het algemeen ook niet via internet, maar dan ga je er bij kijken. Anders is het met banden van auto banden markt.nl/co.uk.

Op een project auto van (10.000euro) ga je bezuinigen om te gaan kijken. Als de adverteerder eerlijk is met zijn omschrijving over de staat van het project zijn foto's naar mijn idee overbodig. Maar om een indicatie te krijgen hoe de auto er ongeveer uit ziet zijn de foto's die bij deze adv. wel handig.



Nogal wat mensen die zich aangevallen voelen ofzo?
Als we dan toch gaan zeiken kunnen we de rollen ook omdraaien.
Misschien een bril kopen en eens LEZEN wat er staat, niemand zeikt hier iets af. Dat maken jullie er zelf van.

Er werd enkel gesproken over de kwaliteit van de foto's.

Quote:
Originally Posted by egel
Even in het algemeen op de forums.
Mensen met hun geschreeuw zonder enige onderbouwing, daar zijn er nog niet zo veel van gelukkig.
Zeiken om wat te zeiken te hebben.
Zeuren om te zeuren.
Posten om een mening te hebben.

Wat doe je nu zelf dan?


Voordat mensen op MIJ gaan haten. Ik vertel enkel wat ik hier constateer en heb op geen enkele manier mijn mening over de advertentie gegeven.
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62
GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN
Honda CRF450 SM
KTM EXC 525 Racing SM
Reply With Quote
  #27  
Old 05-02-2014, 21:45
Pro FM's Avatar
Pro FM Pro FM is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 508
Default

Inderdaad, hier idem. Ging om zijn algemeenheid en niet eens zozeer deze advertentie persoonlijk...Iedereen weet dat er zeurders zijn op marktplaats..deal with it. Maar IK vind dat ook verkopers best wat moeite mogen doen. Dus oud wijf??.. regel je shit zelf eerst eens gast:

http://www.golfcabrio.com/viewtopic...extreme#p484229

Langsgaan en moeite doen toch?? Ook geen garantie! I rest my case..
__________________
Daily /Work: Caddy Highline TDI 2.0 2018 | Fun: Golf Cabrio MK1 1991 G60
Pro FM 24/7 Nonstop Danceclassics & Dancehits
Reply With Quote
  #28  
Old 05-02-2014, 23:54
NielsDub NielsDub is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,944
Default

Quote:
Originally Posted by Tjaap
Dat hele gezeik kan je voorkomen door een fatsoenlijke advertentie aan te maken.



Met 1 zinnetje erbij zetten waarom je geen of geen betere foto's hebt en je bent al een heel eind, kleine moeite, groot plezier. Kan de verkoopkansen bovendien alleen maar doen toenemen. Immers, ziet t er op de plaatjes niet uit, klik je sneller weg toch?
Ipv in de verdediging gaan en gejammer over theewijven en droogkappen zou je ook je voordeel ermee kunnen doen, wellicht peuter je dan nog wat meer euro's uit de verkoop ook!
Nu trekt t alleen maar meer negatieve aandacht en komt zo'n verhaal over die Cabrio bovendrijven... Dat roep je m.i. op deze manier dan toch echt over jezelf af.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 12:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum