Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Ice en andere auto electronica
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 12-12-2004, 22:22
Koen is sleeping's Avatar
Koen is sleeping Koen is sleeping is offline
Volksforum QUATTRO Donor Sleeping since 2004
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,225
Default Speakers in Vento / Golf III

Hoe zit dat bij een Vento (of Golf 3) met de speakers in de deuren? Er zitten geen roosters in, maar kappen die op roosters lijken (compleet dichte exemplaren). Heeft meneer VAG zelf roosters in het assortiment? De afdekkapjes van mijn speakers (16cm) passen namelijk net niet in de uitsparing.
En dan probleem(pje) 2: bedrading naar de speakers in de deuren: is aanwezig, maar niet echt dat je zegt dik. De bottleneck zit in de toegang tot de deur. Alle bedrading loopt via een grote stekker. Enige optie die ik kan verzinnen is een gat boren tussen de overige bedrading. Iemand een andere optie?
Of liever nog foto's van oplossingen voor beide problemen.

Wat zit er ineens een hoop in de weg onder zo'n dashboard als je Polo 2 en golf 2 gewend bent trouwens. Het lijkt wel een Saab daar.
__________________
I'm trying to see things from YOUR perpective....
But I can't get my head that far up my ass!
Reply With Quote
  #2  
Old 15-12-2004, 15:34
MauSeR35's Avatar
MauSeR35 MauSeR35 is offline
Volksforum QUATTRO Donor
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,657
Send a message via MSN to MauSeR35
Default

voor die bedrading kun je een paar dingen doen, je kunt voor en na het doorvoerrubber dikkere kabels er aan solderen, dan laar je door het rubber een klein stukje dun, of je moet de stekkers voorzichtig uitboren.
ik denk trouwens dat meneer vag wel roosters heeft die passen, maar kijk wel uit dat je niet in de knoei komt met de uitslag van je speaker ofzo, sommige speakers schijnen tegen het rooster aan te komen bij volledige uitslag.
kijk anders ff op forum.showyoursound.nl en doe daar ff een search, staan wel meer members daar die een golf 3 hebben.
succes
Reply With Quote
  #3  
Old 15-12-2004, 20:50
Koen is sleeping's Avatar
Koen is sleeping Koen is sleeping is offline
Volksforum QUATTRO Donor Sleeping since 2004
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,225
Default

Thanx dude!
__________________
I'm trying to see things from YOUR perpective....
But I can't get my head that far up my ass!
Reply With Quote
  #4  
Old 05-03-2005, 02:03
Adriaan's Avatar
Adriaan Adriaan is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 147
Send a message via MSN to Adriaan
Default

ik had in mijn golf 3 een compo set van Caliber, dat klonk lekker. Ik twijfelde eerst over de dunne kabels net als jij, dus ik had 2 x zo dikke kabels los door de auto gelegd om alles aan te sluiten zodat ik het geluid hoorde. Ik hoorde dus geen enkel verschil. toen dacht ik, laat de hele bende maar zitten. Enige wat wel zo is bij Golf 3 is dat de speaker boven in dashboard en in deurpaneel op een draadje zitten wat je radio in moet. Ik heb die verbinding los gemaakt en er aan beide kanten en filter tussen gezet. vanwege de woofer in de achterbak. dit is in de eerste instantie niet nodig!
__________________
Representing de Golf 4 / Bora en TDI motoren!

Old style meets new style! :p
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 10:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum