Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 15-03-2010, 18:44
Burkie Burkie is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 9
Default Golf GTI doet niks meer.. (zeer vaag)

Hallo,

Ik heb een Golf GTI 8v uit 1986.

Wordt gebruikt voor woon en werk verkeer.

Het Verhaal:

Op een zaterdag heb ik de accu eruit gehaald, om de accubak eens schoon te maken en om het lekke ruitensproeivaatje er uit te halen.

Na dat gedaan te hebben, heb ik de accu er weer in gezet, zo aan gesloten zoals het zat. (geen kortsluiting gemaakt, of verkeerd om etc NEE niks)

Ik wil de Golf de garage uit rijden, maar hij doet niks meer.... Normaal hoorde ik altijd de brandstofpomp wel, maar nu ook niet meer, hij start ook niet meer nu.

NIKS doet het meer, alleen de verlichting bij mijn klokken (toerenteller & km-teller, olie lampje knippert, grootlicht brand (terwijl die uit staat, maar blauwe ledje brand continu) en nog wat ledjes die er op zitten.

Dat is het enigste wat de Golf nog doet...

Alle zekeringen zijn nog goed. Ik zeg eerlijk, veel verstand van auto's heb ik niet, vandaar mijn vraag op dit forum.

Hopelijk weet iemand wat het probleem is duidelijkere beschrijving kan ik niet geven.

Alvast bedankt,

Martijn
Reply With Quote
  #2  
Old 15-03-2010, 18:47
gbgolf2's Avatar
gbgolf2 gbgolf2 is offline
VW Addict
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 580
Default

zoals ik het zo lees lijkt het op een start onderbreker en anders toch alles even goed nalopen!

en misschien toch de accu kapot te weinig ampere?
Reply With Quote
  #3  
Old 15-03-2010, 20:46
Burkie Burkie is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 9
Default

Eee, het is wat anders denk ik want, als ik bijvoorbeeld het binnenlampje aan doe (als de deur bijv. open gaat etc) dan gaat het licht bij het km-teller aan en alle ledjes gaan gelijk branden (groot licht aanduider, accu, olie etc)
Als ik bijv. de Radio aan zet, het zelfde verhaal. En dat is ook het enige wat de Golf tot op heden nog doet.
Quote:
Originally Posted by gbgolf2
zoals ik het zo lees lijkt het op een start onderbreker en anders toch alles even goed nalopen!

en misschien toch de accu kapot te weinig ampere?
Reply With Quote
  #4  
Old 15-03-2010, 20:59
Oane Oane is offline
VW Addict
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 597
Default

massa kabel?
__________________
LEEF en laten LEVEN
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 17:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum