Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 18-12-2019, 17:20
palla palla is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 187
Default G60 bak op golf 2

Hoi,

Ik heb een golfje 2 gti 8V waar een 02A g60 bak in komt. oorspronkelijk zit er een kabelgeschakelde bak in.
Nu is het alleen de bak zelf met een geleidingsbus voor het druklager, maar verder ontbreekt het e.e.a.
Ik ben drastisch opzoek naar onderdelen maar kan ze eigenlijk niet vinden. Nu heb ik via de onderdelenlijn de ASD02A bak gevonden die een aantal keer wordt aangeboden.

Nu is even de vraag of de delen erop passen? Dan koop ik een bak via de onderdelenlijn en haal daar de delen af die ik nodig heb.

https://www.onderdelenlijn.nl/auto-...ersnellingsbak/

Verder zit ik natuurlijk ook met het schakelmechanisme vanaf de pook wat anders wordt en natuurlijk een hyadraulische koppeling.
Via marktplaats ben ik dit tegen gekomen:
https://www.marktplaats.nl/a/auto-o...6f4f8b9c5b7a618

Nu is daarvan de vraag of dit noodzakelijk is. Ik heb namelijk nog een hoofdremcilinder, ABS en alles van een audi TT liggen. Dat kan ik zo gebruiken al zou dat kunnen. Tevens heb ik daar ook het schakelmechanisme vanaf de pook van, ik weet niet of dat hetzelfde is.
Reply With Quote
  #2  
Old 06-01-2020, 14:41
palla palla is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 187
Default

Inmiddels heb ik voor 5 tientjes een ASD bak kunnen overnemen. Ik heb daar de onderdelen vanaf gehaald en overgezet op mijn g60 bak.
Verder heb ik via MP ook een schakelmechanisme van een 02J gekocht en die ingebouwd.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 23:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum