Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 18-08-2010, 12:19
Ruud H.'s Avatar
Ruud H. Ruud H. is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 30
Default

Hey Thijs! Zie dat je al flink aan het werk bent Goed bezig

Wil hem binnekort wel ff komen bekijken
Reply With Quote
  #22  
Old 18-08-2010, 21:58
Thijs.'s Avatar
Thijs. Thijs. is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 606
Default

Quote:
Originally Posted by Ruud H.
Hey Thijs! Zie dat je al flink aan het werk bent Goed bezig

Wil hem binnekort wel ff komen bekijken


Is al aardig wat tijd in gaan zitten idd. Je moet maar gewoon een keer mee gaan beunen. Als je nog een keer aan je scootie gaat beunen kom ik ook wel effe langs.

Oja, samen met Erik een motorbok besteld. Kunnen we wat makkelijker aan het blok sleutelen
Reply With Quote
  #23  
Old 18-08-2010, 22:22
vdWal.'s Avatar
vdWal. vdWal. is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 5,462
Default

mooie werken
__________________
Actieve topics:
-------------------------
vdWal's Wagenpark
Jetta Mk2 Coupe


Verkocht:
Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl
Golf Mk3 Milestone Variantje
Golf Mk2 Edition One 16vG60
Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline
Reply With Quote
  #24  
Old 18-08-2010, 22:51
Ruud H.'s Avatar
Ruud H. Ruud H. is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 30
Default

Quote:
Originally Posted by Thijs.
Is al aardig wat tijd in gaan zitten idd. Je moet maar gewoon een keer mee gaan beunen. Als je nog een keer aan je scootie gaat beunen kom ik ook wel effe langs.

Oja, samen met Erik een motorbok besteld. Kunnen we wat makkelijker aan het blok sleutelen


Daar hou ik je aan! Wist niet dat je de golf samen met erik aan het bouwen was Wel lachen aangezien hij bij mij in de klas zit
Reply With Quote
  #25  
Old 19-08-2010, 14:09
Thijs.'s Avatar
Thijs. Thijs. is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 606
Default

Quote:
Originally Posted by Ruud H.
Daar hou ik je aan! Wist niet dat je de golf samen met erik aan het bouwen was Wel lachen aangezien hij bij mij in de klas zit


Was beetje toeval, van het ene kwam het andere Ga zondag beunen, dus kijk maar wat je doet..

Oja heb beetje gezeik via Ebay. Had een interieur gewonnen en zouden de verzendkosten € 60,- zijn, ik netjes geld overgemaakt en nu moet ik ineens € 120,- verzendkosten betalen omdat het naar NL moet. Ik dus het adres van Frank doorgegeven moet die ineens € 100,- voor verzendkosten hebben Heb dus maar een klacht ingedient via Ebay, want krijg het idee dat de beste man via de verzendkosten winst wil maken
Reply With Quote
  #26  
Old 19-08-2010, 14:18
Audilimburg's Avatar
Audilimburg Audilimburg is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,082
Default

Wat een lapschwanz!
Sommigen proberen inderdaad nog wat te verdienen aan de verzendkosten, maar als je van te voren duidelijk een prijs hebt afgesproken dan moet je inderdaad gewoon een klacht indienen.
Of daar echt iets mee gedaan wordt weet ik niet, maar neem aan van wel.
__________________
Golf 1 1977 in the making
Reply With Quote
  #27  
Old 22-08-2010, 19:49
Thijs.'s Avatar
Thijs. Thijs. is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 606
Default

Na gister flink gefeest te hebben op Decibel vandaag nog even gaan beunen. Merkte dat ik niet echt helder meer kon denken omdat ik goed moe was. Hebben als eerst mijn nieuwe speeltje in elkaar gezet en het blok eraan gehangen:




Daarna hebben we de deuren eruit gehaald en kaal gemaakt. Tenslotte nog een vak in het rek vrijgemaakt zodat mijn spullen netjes bij elkaar liggen. Misschien dat ik morgen nog even verder ga. Kan op het moment niet echt veel omdat ik moet wachten tot Erik klaar is met zijn frikandel
Reply With Quote
  #28  
Old 22-08-2010, 19:50
Thijs.'s Avatar
Thijs. Thijs. is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 606
Default

Quote:
Originally Posted by Audilimburg
Wat een lapschwanz!
Sommigen proberen inderdaad nog wat te verdienen aan de verzendkosten, maar als je van te voren duidelijk een prijs hebt afgesproken dan moet je inderdaad gewoon een klacht indienen.
Of daar echt iets mee gedaan wordt weet ik niet, maar neem aan van wel.


Heb een klacht ingedient maar Ebay kan er niks aan doen helaas. Ben nu hard aan het twijfelen wat ik nu moet doen. Een bruin interieur van voor 1980 kom je niet echt vaak tegen
Reply With Quote
  #29  
Old 22-08-2010, 20:44
Yellowbug's Avatar
Yellowbug Yellowbug is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 858
Default

Quote:
Originally Posted by Thijs.
Na gister flink gefeest te hebben op Decibel vandaag nog even gaan beunen. Merkte dat ik niet echt helder meer kon denken omdat ik goed moe was. Hebben als eerst mijn nieuwe speeltje in elkaar gezet en het blok eraan gehangen:




Daarna hebben we de deuren eruit gehaald en kaal gemaakt. Tenslotte nog een vak in het rek vrijgemaakt zodat mijn spullen netjes bij elkaar liggen. Misschien dat ik morgen nog even verder ga. Kan op het moment niet echt veel omdat ik moet wachten tot Erik klaar is met zijn frikandel

Hee Thijs. Mooie Datona standaard. ik heb dezelfde. Moest jij ook het vliegwiel demonteren om hem te bevestigen?
__________________
Mijn wagenpark
Golf 1 cabrio 1985 AKR 2.0L 115+Pk
Reply With Quote
  #30  
Old 22-08-2010, 20:47
Thijs.'s Avatar
Thijs. Thijs. is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 606
Default

Quote:
Originally Posted by Yellowbug
Hee Thijs. Mooie Datona standaard. ik heb dezelfde. Moest jij ook het vliegwiel demonteren om hem te bevestigen?


Yes. Dachten eerst ook dat we het met de bak eraf zouden halen. Maar zagen al snel dat het niet ging lukken. Maar volgens mij is dat normaal, Frank zijn blok hangt ook op de steun zonder vliegwiel. Oja en pasbussen moesten eruit, blok kan nog best zwaar zijn als je het omhoog moet houden zeg, weet weer dat ik een rug heb
Reply With Quote
  #31  
Old 22-08-2010, 20:54
Yellowbug's Avatar
Yellowbug Yellowbug is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 858
Default

Ik had gelukkig een olifantje ter beschikking, kon ik de motor in laten hangen terwijl ik de bak eraf heb geschroefd. Idd de pasbussen eruit halen.
Ik denk dat ik wat ga verzinnen zodat ik in de toekomst het vliegwiel niet hoef te verwijderen. Maar schijnbaar heb ik dat met een reden moeten doen, want ik zag oliespoortjes aan de achterzijde van het vliegwiel naar de buitenzijde lopen. Denk dat de keerring van de krukas vervangen moet worden.
__________________
Mijn wagenpark
Golf 1 cabrio 1985 AKR 2.0L 115+Pk
Reply With Quote
  #32  
Old 22-08-2010, 21:22
knedel16vweber's Avatar
knedel16vweber knedel16vweber is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 3,538
Send a message via MSN to knedel16vweber
Default

aan de achterkant van de motor kun je um ook monteren op de bok (bij bigblok iig)
kun je er zelfs een bak aan hangen en laten lopen



zo ongeveer
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!!

---=WEBER INSIDE=---

http://nightshift.hipstreet.nl/

Quote:
Originally Posted by vw roadwarrior
Klinkt interesant die motorspecs van je.
Jammer dat het kapot gelopen is

Last edited by knedel16vweber : 22-08-2010 at 21:25.
Reply With Quote
  #33  
Old 25-08-2010, 22:33
Thijs.'s Avatar
Thijs. Thijs. is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 606
Default

Werk belde vandaag met de mededeling dat ik vandaag vrij zou hebben. Nou ik dus eerst een paar kratten gehaald waar ik de spullen netjes geordend in kan leggen. Effe met Erik gebeld en samen richting Deutschland gereden. Als eerste maar de ramen eruit gesloopt. Alle gingen goed behalve de achterraam die was even tricky. Uiteindelijk zonder te beschadigen eruit gehaald.

Tenslotte was het plan om de draagarmen en achteras enz eraf te halen. Helaas is dit niet meer gelukt omdat het toch al wat laat begon te worden en ik geen overlast wilde veroorzaken. Uiteindelijk is dit dus het resultaat:




Helaas hadden ze het steenslagkapje met kit vastgemaakt waardoor ik de verf eraf trok, maar uiteindelijk is dat niet zo'n heel groot probleem omdat de auto toch gespoten wordt. Volgende keer neem ik wat primer mee om roestvorming te voorkomen.







En uiteindelijk een golf 1 in onderdelen in het rek:


Reply With Quote
  #34  
Old 25-08-2010, 22:33
Thijs.'s Avatar
Thijs. Thijs. is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 606
Default

Quote:
Originally Posted by knedel16vweber
aan de achterkant van de motor kun je um ook monteren op de bok (bij bigblok iig)
kun je er zelfs een bak aan hangen en laten lopen

zo ongeveer


Dat is wel handig, eens kijken of dat met mijn blok + steun ook kan.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 20:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum