Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 11-09-2009, 12:44
bas.'s Avatar
bas. bas. is offline
VW Guru
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 928
Default

ik ga vanaf dinsdag verhuizen en dan zal ik nog wel het 1 en ander vinden wat heb je nodig zwart of bruin plastic?
Reply With Quote
  #22  
Old 11-09-2009, 13:01
GEENGTI GEENGTI is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 993
Default

Zwart plastic, kijk maar ff wat je hebt liggen en dan hebben we wel ff contact.

Alvast bedankt!
Reply With Quote
  #23  
Old 11-09-2009, 16:44
bas.'s Avatar
bas. bas. is offline
VW Guru
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 928
Default

zal is kijken heb toen voor mijn 85er van alles gehaald op de sloop kijk wel ff of ik die tegen kom.
Reply With Quote
  #24  
Old 12-09-2009, 16:33
GEENGTI GEENGTI is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 993
Default

okidoki!
Reply With Quote
  #25  
Old 15-09-2009, 08:32
bas.'s Avatar
bas. bas. is offline
VW Guru
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 928
Default

gister 1 ste ritje met de jetta gereden sinds tijden, volet wel weer goed moet ik zo zeggen.

ritje ging naar deventer om wat dingetjes te laten lassen.
het flexibelen buis/slang die van de uitlaat naar de carb gaat was gaar en moest iets aangepast worden, daardoor was die een stuk korter geworden en hebben we het buisje op de uitlaat iets verlengd. nu lekt hij daar in iedergeval niet meer.
moet alleen wel een nieuw uitlaatspruitstuk pakking hebben maar dat is moeilijker dan ik dacht om die te vinden.
wou de auto nog wat lager leggen maar daar was te weining tijd voor







trekhaak zit er ook onder, miste ik toch wel heel erg.

alleen bij mijn nieuwe huis zit een verschrikkelijke drempel waar ik gewoon beroerd op kan komen





dus heb ik afgesproken met de buren die hier ook overheen moeten dat als ik zelf de drempel verlaag het voor hun geen probleem is.



begint al wat te worden nu snel de chrome pees in de voorruit verstralers weer er af en de orginele eronder fuchs detailen en dan ben ik weer een heel eind
Reply With Quote
  #26  
Old 19-10-2009, 10:28
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,209
Default

geweldige velgen, leuke auto. Persoonlijk vind ik de velgen niet zo mooi uit komen onder de jetta. Misschien door de kleur? Misschien een dik setje bbs e30 er onder?
__________________
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933
Reply With Quote
  #27  
Old 19-10-2009, 11:00
bas.'s Avatar
bas. bas. is offline
VW Guru
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 928
Default

fuchs vind ik nu ook niet mooi uitkomen, ze moeten ook nog detaild worden dan zien ze er hoop ik al heel anders uit.
Bbs zijn ook heel leuk maar dat heb ik al gehad en wou weer is wat anders, ben nu voor mijn wintrhok wel op zoek naar een goed set wielen zat te denken aan gasburners of mercedes wielen. Ga straks is eerst kijken of ik mijn old school ronal turbo eronder kwijt lan.
Reply With Quote
  #28  
Old 03-12-2009, 15:19
bas.'s Avatar
bas. bas. is offline
VW Guru
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 928
Default

er komt weer een wagen park verandering, nadat ik recent een 81er diesel jetta heb gekocht met nu 120.000km erop voor de rest niks boeiends ding zit onder de krassen maar gelukkig bijna tot geen roest. auto komt uit frankrijk het warme gedeelte

deze heb ik gekocht als daily omdat de 1.3 met de afstand die ik moet rijden niet leuk meer is.




maar toen heb ik op ebay bijna de zelfde jetta gevonden, donker groen een lx ,1 maand ouder en deze heeft een 1.5jb met 5 bak erin liggen die slechts 84.000km hebben gelopen.

de auto stond 609km verder en heeft de rit terg naar huis super gereden, wel moet het schakel mechanisme iets veranderd worden.

heb nog geen idee wat ik met deze auto ga doen, of de 1.3 eruit en de wielen eventueel over zetten of de 1.5 eruit deze heeft namelijk wel wat krassen en deuken, en ik stoor mij er vaak heel erg snel aan.

zal vanavond nog is wat foto's posten
Reply With Quote
  #29  
Old 08-10-2010, 17:18
sebastiaanmk1's Avatar
sebastiaanmk1 sebastiaanmk1 is offline
Forum regular
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 75
Default

He Bas,

druk zie ik..

Ik vind je jetta vet hoor

Leuk man die Fuchjes :P
__________________
Jetta MK1 '82


F@ck JDM, i'll go VAG only

Vorige VW's
Golf MK4 TDI GTI
Golf MK2 Wolfsburg G60
Polo MK2
Reply With Quote
  #30  
Old 08-10-2010, 17:22
bas.'s Avatar
bas. bas. is offline
VW Guru
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 928
Default

zal binnekort weer is wat foto's posten hoe die er nu bij staat was dit topic al weer beetje vergeten
Heb de fuchsen nu gedetailed, stand lager gezet, motorblok vervangen,interieur een updat gegeven etc etc.
Zit op dit moment te twijfelen of ik hem volgende maand laat spuiten of dat ik een TDI LAAT inbouwen
( Laat inbouwen moet helaas omdat ik door mijn rug dit soort dingen niet zelf meer kan doen)

Die lichtgroene is 2,5 week geleden verkocht en heeft plaats moeten maken voor een golf mk1 GLD.
Reply With Quote
  #31  
Old 08-10-2010, 19:24
wildeknak's Avatar
wildeknak wildeknak is offline
VW Guru
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 776
Default

oh oohhh.. wat erg.. wist niet eens dat dit jou topic was

het is iig een hele coole jetta..die kleur groen zien je niet veel.. of wel?

__________________
Bad news : Time Flies
Good News:
You're The Pilot
Reply With Quote
  #32  
Old 08-10-2010, 19:52
willemsgti's Avatar
willemsgti willemsgti is offline
VW Addict
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 529
Default

kijk bas het broetje van jou jetta


__________________
www.classicmk1.nl
Reply With Quote
  #33  
Old 08-10-2010, 20:02
bas.'s Avatar
bas. bas. is offline
VW Guru
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 928
Default

Wou eigenlijk net posten dat ik er nog geen 1 had gezien( in een 5 deurs), behalve dan 1 die ik naar NL heb gehaald en verkocht heb aan Willemsgti :p

Heb net weer een rondje gereden (tenminste er naast gezeten) en blijft toch een fijne auto
Als ik het golfje weer een beetje voor elkaar heb ga ik toch deze jetta uit elkaar halen en laten spuiten, maar goed ligt er allemaal beetje aan hoe het fysiek gaat, als ik dan weer in de ziektewet kom kan ik ook geen overuren maken en dus niet zo snel veel geld bij elkaar verzamelen.

Last edited by bas. : 08-10-2010 at 20:05.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 19:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum