Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Advertenties op MP, eBay of andere sites
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 08-02-2015, 17:33
erjan1987 erjan1987 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 74
Default

idd , vind m maar eens maar hij is verkocht, Heb m al gezien op aanhanger, en als die t net zo aanpakt als met zn andere golfjes 1 komt t helemaal goed!!
Reply With Quote
  #22  
Old 08-02-2015, 18:33
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 721
Default

Quote:
Originally Posted by erjan1987
idd , vind m maar eens maar hij is verkocht, Heb m al gezien op aanhanger, en als die t net zo aanpakt als met zn andere golfjes 1 komt t helemaal goed!!


Is het iemand van hier op het forum?
Reply With Quote
  #23  
Old 08-02-2015, 19:15
sipkemk1rs2's Avatar
sipkemk1rs2 sipkemk1rs2 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 443
Default

Quote:
Originally Posted by turbojo2
Is het iemand van hier op het forum?

Ja van het Forum hier .Als je nog een zoekt turbojo2 een nog zeldzame als deze met wel een goed nieuwe staat interieur heb ik voor jou
Reply With Quote
  #24  
Old 08-02-2015, 19:51
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 721
Default

Quote:
Originally Posted by sipkemk1rs2
Ja van het Forum hier .Als je nog een zoekt turbojo2 een nog zeldzame als deze met wel een goed nieuwe staat interieur heb ik voor jou


Waardeer het zeer dat je aan mij 1 van je auto's wil verkopen. Heb alleen nog een zwarte 77er NL gti staan die eerst nog onderhanden genomen moet worden en daar hoop ik over 1 of 2 jaar aan te beginnen en dan ben je zo weer 5 jaar verder. Gelukkig heb ik hem 99 % compleet met alle originele onderdelen erbij behalve de hoedenplank dan. Mocht iemand nog een hoedenplank hebben liggen van 1977 of 1978 met het leren randje aan de zijkant dan hoor ik het graag. Ik sla dus je aanbod maar over, sorry Sipke.
Reply With Quote
  #25  
Old 08-02-2015, 20:04
sipkemk1rs2's Avatar
sipkemk1rs2 sipkemk1rs2 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 443
Default

Hoedenplank urbojo2]Waardeer het zeer dat je aan van je auto's wil verkopen. Heb alleen nog een zwarte 77er NL gti staan die eerst nog onderhanden genomen moet worden en daar hoop ik over 1 of 2 jaar aan te beginnen en dan ben je zo weer 5 jaar verder. Gelukkig heb ik hem 99 % compleet met alle originele onderdelen erbij behalve de hoedenplank dan. Mocht iemand nog een hoedenplank hebben liggen van 1977 of 1978 met het leren randje aan de zijkant dan hoor ik het graag. Ik sla dus je aanbod maar over, sorry Sipke.[/QUOTE]
Hoedenplank krijg je er dan bij he .ik ga we even jij wat ik nog heb aan hoedenplanken .wil je perse een zwarte want heb ook nog een bruin liggen volgens mij zal morgen wel even kijken. wat dst is .
Reply With Quote
  #26  
Old 08-02-2015, 20:20
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 721
Default

Een zwarte Sipke met leren randje. Was 2 jaar geleden op Watercooled in Assen en daar zag ik een golf 1 van later bouwjaar met zo'n hoedenplank die ik zoek. Helaas was de eigenaar nergens te bekennen had hem graag over willen nemen en voor de prijs wat ik er voor over zou hebben had hij een nieuwe kunnen kopen. Aan de ander kant zou ik zo'n leren randje ook op een normale hoedenplank kunnen monteren en heb ik denk hetzelfde maar dan zelfgemaakt.
Reply With Quote
  #27  
Old 08-02-2015, 20:27
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 721
Default

Op Leboncoin staan een paar leuke zeldzame onderdelen zoals een 76/77 gti gril voor de oude type oliekoeler en een 78er Scirocco gti voor onderdelen met een complete motor die het zelfde is als een 78er golf gti.
Reply With Quote
  #28  
Old 08-02-2015, 20:27
sipkemk1rs2's Avatar
sipkemk1rs2 sipkemk1rs2 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 443
Default

Quote:
Originally Posted by turbojo2
Een zwarte Sipke met leren randje. Was 2 jaar geleden op Watercooled in Assen en daar zag ik een golf 1 van later bouwjaar met zo'n hoedenplank die ik zoek. Helaas was de eigenaar nergens te bekennen had hem graag over willen nemen en voor de prijs wat ik er voor over zou hebben had hij een nieuwe kunnen kopen. Aan de ander kant zou ik zo'n leren randje ook op een normale hoedenplank kunnen monteren en heb ik denk hetzelfde maar dan zelfgemaakt.

Die bruine is okk met zwart leren randje maar de stof is volgens mij alleen bruin en zijn ook wel bij die em spuiten volgendes mij.
Reply With Quote
  #29  
Old 08-02-2015, 20:29
sipkemk1rs2's Avatar
sipkemk1rs2 sipkemk1rs2 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 443
Default

Quote:
Originally Posted by turbojo2
Op Leboncoin staan een paar leuke zeldzame onderdelen zoals een 76/77 gti gril voor de oude type oliekoeler en een 78er Scirocco gti voor onderdelen met een complete motor die het zelfde is als een 78er golf gti.
Ja dat weet ik heb em een bod gedaan van 500 voor die grill wou die niet.
Reply With Quote
  #30  
Old 08-02-2015, 21:11
golf fahrer golf fahrer is offline
VW Guru
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 738
Default

OMG 500 voor een grill.
Zo een oer gti is toch net iets anders...
Reply With Quote
  #31  
Old 08-02-2015, 21:16
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,354
Default

ik haak af..dus te gortig
Reply With Quote
  #32  
Old 08-02-2015, 21:17
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 721
Default

Quote:
Originally Posted by sipkemk1rs2
Ja dat weet ik heb em een bod gedaan van 500 voor die grill wou die niet.


Wie heb j n bod gedaan dan?
Reply With Quote
  #33  
Old 08-02-2015, 21:21
sipkemk1rs2's Avatar
sipkemk1rs2 sipkemk1rs2 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 443
Default

Quote:
Originally Posted by golf fahrer
OMG 500 voor een grill.
Zo een oer gti is toch net iets anders...

Ja klopt is anders ja maar hij wou alleen maar contact geld .Er was een Belg die wou 300 geven zij hij maar deed em niks zij hij .Ik zij voor 500 b je em niet toe heeft hij mij een foto gestuurd met de datum en nog een bewijs.en op sturen voor 500 en wou die niet
Reply With Quote
  #34  
Old 09-02-2015, 17:57
Romar's Avatar
Romar Romar is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 600
Default

Hij is in goede handen! Kan nog wel een paar jaren duren! Maar weet zeker dat het goed komt met m! 👍👍
Reply With Quote
  #35  
Old 09-02-2015, 18:11
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 721
Default

Quote:
Originally Posted by Romar
Hij is in goede handen! Kan nog wel een paar jaren duren! Maar weet zeker dat het goed komt met m! 👍👍


Heb jij de auto gekocht dan?
Reply With Quote
  #36  
Old 12-02-2015, 18:47
Romar's Avatar
Romar Romar is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 600
Default

Nee kameraad van mij. Zat ook nog een swallowtail bij, dus echt geen miskoop 👍
Reply With Quote
  #37  
Old 12-02-2015, 23:01
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 721
Default

Quote:
Originally Posted by Romar
Nee kameraad van mij. Zat ook nog een swallowtail bij, dus echt geen miskoop 👍


Ben benieuwd. Om hem weer in top conditie te krijgen ben je gewoon 10-12000 euries kwijt. Dat is voor de meeste mensen al een probleem, laat staan al de tijd de je nodig hebt om alles weer perfect te krijgen. Of je aanschaf dan 2000 of 4500 is maakt dan ook niet meer zo veel uit. Zijn niet veel mensen die de tijd en financiën hebben om zo'n auto echt serieus aan te pakken. De meeste staan weer voor paar jaar ergens geschorst in een schuur en worden dan weer doorverkocht wegens geen tijd(he me vriendinnetje en ik krijgen kids ), geld (pff kost toch wel geld zo'n kleine) of zin (Ik ben blij dat die kleine eindelijk slaapt en ik nu even op de bank zit) om hem echt te gaan restaureren. Mocht het niet tot kids komen denkt je vriendinnetje wel: krik jij je golf maar op, in de avond uren, dan krik ik wel met een ander hehehhe. Ik wens je kameraad veel succes met het opknappen van zijn Gti en denk dat het vinden van het complete interieur het grootste probleem zal wezen. Ik kon vorig jaar een rode NL 08/77 gti kopen voor 4500 met een interieur in nieuw staat en met een redelijke carrosserie. Heb ik uiteindelijk niet gedaan omdat ik nog eentje heb staan in de schuur. Deze auto had ik al langer op het oog en ik had de vorige eigenaar gevraagd mij te informeren als hij hem wilde verkopen (Was hij noooooooit van plan zei hij). Maar toch dus. Deze is naar een vader en zoon gegaan die hem weer in topstaat willen brengen en denk dat het nog gaat lukken ook.
Reply With Quote
  #38  
Old 13-02-2015, 09:07
NielsDub NielsDub is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,944
Default

Swallowtail als in 1. complete auto of 2. alleen de kont? En indien 1. gaat die ook aangepakt worden? Ben ook benieuwd, altijd leuk / goed om te lezen dat dergelijke oude beestjes een tweede (of derde of ....) leven gegund wordt.

Last edited by NielsDub : 13-02-2015 at 09:47.
Reply With Quote
  #39  
Old 13-02-2015, 09:46
SpeedieD SpeedieD is offline
VW Addict
 
Join Date: May 2012
Posts: 586
Default

Ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar.
Reply With Quote
  #40  
Old 13-02-2015, 13:04
sipkemk1rs2's Avatar
sipkemk1rs2 sipkemk1rs2 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 443
Default

Quote:
Originally Posted by turbojo2
Ben benieuwd. Om hem weer in top conditie te krijgen ben je gewoon 10-12000 euries kwijt. Dat is voor de meeste mensen al een probleem, laat staan al de tijd de je nodig hebt om alles weer perfect te krijgen. Of je aanschaf dan 2000 of 4500 is maakt dan ook niet meer zo veel uit. Zijn niet veel mensen die de tijd en financiën hebben om zo'n auto echt serieus aan te pakken. De meeste staan weer voor paar jaar ergens geschorst in een schuur en worden dan weer doorverkocht wegens geen tijd(he me vriendinnetje en ik krijgen kids ), geld (pff kost toch wel geld zo'n kleine) of zin (Ik ben blij dat die kleine eindelijk slaapt en ik nu even op de bank zit) om hem echt te gaan restaureren. Mocht het niet tot kids komen denkt je vriendinnetje wel: krik jij je golf maar op, in de avond uren, dan krik ik wel met een ander hehehhe. Ik wens je kameraad veel succes met het opknappen van zijn Gti en denk dat het vinden van het complete interieur het grootste probleem zal wezen. Ik kon vorig jaar een rode NL 08/77 gti kopen voor 4500 met een interieur in nieuw staat en met een redelijke carrosserie. Heb ik uiteindelijk niet gedaan omdat ik nog eentje heb staan in de schuur. Deze auto had ik al langer op het oog en ik had de vorige eigenaar gevraagd mij te informeren als hij hem wilde verkopen (Was hij noooooooit van plan zei hij). Maar toch dus. Deze is naar een vader en zoon gegaan die hem weer in topstaat willen brengen en denk dat het nog gaat lukken ook.

Zijn ook mensen die het zelf kunnen [restauratie] dan kost het een stuk minder he dan als je alles bijna laat doen. En de Golf Gti Grill van 1976 heb ik ook binnen dus je hoeft die frans man niet meer tevragen voor mij
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 05:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum