|
||||
|
||||
Nee hoor is gewoon zo geleverd, caddy is in onderhoud bij monteur van vw, en die wist niet eens van t bestaan van deze combinatie af.
Last edited by golfje_295.000 : 09-07-2013 at 10:19. |
|
||||
|
||||
ondanks lekkende remkrachtverdeler en gespoten achterlichten, vandaag weer door de apk gefietst, met de opmerking ''zelden zo`n mooie caddy gezien''
van de week ook contact gehad met vpc autosport in buchten, voor een verlaging van 6cm voor en achter. ben nog aan t twijfelen om m toch te verlagen, of er gewoon 17ers onder te gooien.
|
||||
|
||||
Quote:
Beide
|
||||
|
||||
of dat
maar ben rockefeller niet, ben een huis aan t verbouwen, dus daar gaat (belachelijk) veel geld inzitten, krijg beide nooit bij de mrs er doorheen.
|
||||
|
||||
Weet er alles van idd. Maar een setje 17ers kosten ook de wereld niet toch? Vooral als je zelf best goed overweg kunt met een knikkerbusje. Zijn de huidige banden nog niet ver op? Altijd een mooi excuus om gelijk wielen te wisselen.
|
||||
|
||||
Je kunt trouwens ook een kunststof deurgreep monteren achter.
Deze gespoten oxideren als een malle (weet ik uit ervaring). Ik geloof dat de Inca een kunststof versie heeft, en aangezien je klinken in de zijdeuren ook zwart zijn zou dat hier ook een optie zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
dat was ook mijn manier om t te brengen idd. banden zijn nog goed voor 5000km ofzo, dus daarna gaan ze vervangen worden voor een setje 17ers
|
||||
|
||||
Quote:
vind die klink niet mooi in t zwart, spuit deze binnenkort ff opnieuw wit.
|
||||
|
||||
van de week maar eens wat knikkerbustuning toegepast, en de wielen zolang hoogglans zwart gespoten, vind t nog best goed gelukt.
binnenkort bij crosne maar eens een fatsoenlijk poetspakket bestellen, zitten toch nog veel swirls in de lak.
|
||||
|
||||
Mooie caddy
|
|
||||
|
||||
Thanks gino
|
||||
|
||||
Hoelaat was het nog geworden?
|
|
||||
|
||||
Half 11, viel wel mee. Toch rap gedaan. Al moet 1tje zaterdag ff opnieuw.
|
||||
|
||||
nou behoolijke pech gehad afgelopen week met de caddy
eerst dit: flinke schade op spatbord, is onder werktijd gebeurd, ,maar werkgever staat ook niet te springen om schade te betalen. kan wel ff gaan duren voor ik daar bericht op heb. woensdag bij verboom geweest voor nieuw spatbord, niks gevonden en op de terugweg reed een leuk golfje 1 die ook net bij verboom geweest was voor me. ding had waarschijnlijk steentje tussen z`n banden, wat vervolgens op mijn voorruit belandde. dikke barst, wat binnen paar km een scheur geworden is. ook hier natuurlijk niet voor verzekerd. allemaal wel overheen te komen, maar evengoed flink balen. hopen dat t hierbij blijft voorlopig.
|
||||
|
||||
paar maanden geleden al nieuw scherm gevonden en deze zelf opnieuw gespoten.
afgelopen dagen verder nog wat kleine dingen aan de caddy gedaan. lichte beginnende roest bij achterscherm verwijderd en bijgewerkt us lights gemonteerd nieuwe voorruit met zonneband wielen opnieuw hoogglans zwart gespoten en oude spiegels gemonteerd en deze ook in kleur meegespoten originele oranje knippers achterlichten volledig rood (met donker tintje) en vandaag contact gehad met sjaak voor een 8cm verlaging, deze moet op korte termijn er toch onderkomen. maakt m wel af (laatste foto is met oude spiegels nog)
Last edited by golfje_295.000 : 01-04-2014 at 19:54. |
|
|||
|
|||
Waarom heb je je oude spiegels terug gezet?
|
|||
|
|||
Quote:
Waarschijnlijk omdat ie met die korte spiegels nauwelijks langs de bak af kon kijken
|
||||
|
||||
Quote:
Omdat in de nieuwe voorruit nog geen binnenspiegel zit,en ik zonder binnenspiegel icm de kleine buitenspiegels echt helemaal niet achter de auto zie,zodra ik nieuwe binnenspiegel heb komen de kleine buitenspiegels weer erop,maar wel in hoogglans zwart
|
||||
|
||||
5.40.......
|
|
|||
|
|||
Ow oke. Hmm ik heb er 1 opt oog met een dicht tussen schot maar dan heeft het dus totaal geen zin om er zulke buitenspiegels op te zetten.