|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Stralen kan... maar dit is erg gezellig (ev volgens mij echt niet duurder dan 250 euries).
En hoe kom ik aan de bus, tsja das idd een HEEEEEEEELLLL lang verhaal ...die ik heel kort kan houden, namelijk "via 't internet".
|
|||
|
|||
ik weet niet hoeveel potten afbijt je al hebt opgemaakt ?
bij mijn ging dat wel hard en het voordeel van stralen is dat je ook beter in alle hoekjes komt en de roest is ook gelijk weg maar als je het voor de gezelligheid doet ga vooral zo door ik mis alleen de bakken bier op de foto's gr mike |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb nu "pas" anderhalve pot gebruikt (kleine 1,5 liter)... valt mij reuze mee iig. Ik borstel daarna direct alles goed schoon en roest zit er eigelijk niet dus dat scheeld weer En het is erg gezellig zo, vooral omdat ik nu de bus kan kaal maken en Martijn ondertussen de vloer er aan het uit halen is, nu kunnen we allebij "gezellig" doorgaan. ...mmm... de 'bakken' bier, tsja laat ik het zo zeggen, we komen niks tekort...
|
||||
|
||||
staat ie bij Martijn?
zo ja dan kan ik hem binnenkort eens "live"aanschouwen.. |
|
||||
|
||||
Erg harde bus zeg, zeldzaam. Ooit ooit ooit wil ik ook nog eens een spijl
|
||||
|
||||
De brasil connection Stijn
|
|
||||
|
||||
Hier coolie ff.
mischien dat ik de onderkant en wat plekken ga stralen. maar eerst even kijken wat er onder vandaan komt.en wat er uit moet. anders blijf je aan het stralen! en ik heb ook een klein straal apparaat. dus de kleine plekken straal ik gewoon in de schuur. en dan de nieuwe balken er in en de vloer platen. maar alles op zijn tijd. en niels vind het krabben geweldig werk.het is ook best lonend hoor,wat de lak die er nu op zit is erg vies. cheerrss AIRCOOLED.NL
|
||||
|
||||
Resto: 02-12-2006
Dus ik ben afgelopen zaterdag weer lekker aan het krabben gegaan...
Het hele dak is nu kaal en de "V" op de neus is helemaal 'bare metal' geschuurt! Meer foto's op AirMighty.com! Neusje kaal - Mooie lijnen op zo'n bussie - Nieuwe balken, en er is meer plaatwerk... Martijn heeft ook weer erg veel gedaan, niet zozeer aan mijn '53er maar aan mijn daily, een T4 2,5TDI wel te verstaan... deze "had" iets voorschade, nu dus niet meer. Super werk WEER Mr. Aircooled! Meer foto's als gewoonlijk weer op AirMighty.com!
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : Last edited by Niels - AirMighty.com : 04-12-2006 at 20:01. |
|
||||
|
||||
zo te zien, is het absoluut een mooie carosserie!
|
|
||||
|
||||
Ben benieuwd wat er onder de lak van de deuren vandaan komt,als die net zo netjes zijn als de rest ,heb je de gouden ticket uit de Wonka reep gevonden
|
|
|||
|
|||
weet je wat ik nou zo mooi vind dat je alles weer netjes opruimt
daar heb ik nooit geen tijd meer voor goed bezig gr mike |
|
||||
|
||||
Quote:
Arme Martijn als jij per ongeluk afbijt knoeit in zijn gezicht , verder wel goed bezig, alhoewel ik m zou laten stralen...
|
||||
|
||||
ik hoorde gister op het SSVC forum weer een verhaal van iemand die zijn barndoor half verziekt had terug gekregen van de straler, dus niels is nog niet zo stom bezig
|
|||
|
|||
ik zou mijn bus ook niet weg brengen maar het zelf doen
heb ik ook gedaan en had ook nog nooit gestraalt maar die gasten bij die straal bedrijven stralen meestal honkie bonkie staal daar kunnen ze niks aan verzieken en zelf let je wel op wat je doet die gasten dus niet ik vond het heel goed zelf te doen gr mike |
|
||||
|
||||
goed bezig gast
word echt heel DIK mooi gezicht zo bijna helemaal kaal keep on posting!!!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vond je altijd al zo verlekkerd naar me kijken Goed werk Niels! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb wel een mooi aanbod gekregan van Bart om hem te laten stralen, maar het allereerst erg handig om nu te kijken wat we hebben, deze basis geheel klaar te maken kwa laswerk e.d. en daarna eens even te kijken wat en hoe verder... Martijn beschikt zelf ook over een kleine straler dus de roest plekken (voor zover die er zitten) en de naadjes en kiertjes waar nu vuil in zit of in gaat zitten gaan we zelf 'met beleid' even netjes schoon stralen. Dat komt dus allemaal wel goed!! Ik heb nu alweer zin om aan dat ding verder te "knooien" (zoals ze dat daar in Olst zeggen).
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx! En BC tsja, wie weet...