#101
|
||||
|
||||
Quote:
Dat vind ik ook een super goeie combinatie ! Vooral bij een rode auto
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) |
#102
|
||||
|
||||
Niks mis met zwart!
Ontvetterbak en ultrasoonreiniger zijn anders ook echt de moeite om aan te schaffen! Gewoon de HBM/Datona/etc is goed zat voor hobbymatig gebruik! |
#103
|
||||
|
||||
Zwart is idd gaaf, zelf heb ik alleen het klepdeksel zwart gemaakt. De rest gewoon zilver/grijs.
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#104
|
||||
|
||||
Quote:
Ontvetterbak kan ik mooi op mijn werk gebruiken zolang, ooit zelf nog aanschaffen inderdaad! Straalkast is ook van zo'n generiek HBM/Datona/Powerplustools merk, maar werkt prima |
#105
|
||||
|
||||
Zoek de verschillen! (op de aangebouwde delen na dan) Aansluiting voor de onderdruk/overdruk op de bypass klep is bij de ongespoten versie 3 keer zo groot. Gaat volgens het schema naar de Evap-canister/ koolstofgebeuren. Welke heb ik nou exact nodig? Of maakt dat eigenlijk geen drol uit? |
#106
|
|||
|
|||
Heb er een met een groot gat maar die heb ik dicht gemaakt
Gaat denk ik naar het koolstof filter
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r |
#107
|
||||
|
||||
Hier de grote, ook afgedopt
__________________
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 16-10-2019 at 08:48. |
#108
|
||||
|
||||
Allemaal afgedopt, nice
Sluit de mijne gezien het omkeuren voor de RDW maar wel even aan. Daarna zien we wel weer verder! |
#109
|
||||
|
||||
Ondertussen door een goede tip van iemand hier het volgende op de kop weten te tikken:
En dat voor een prijs waar menig 'Volkswagen Enthousiast(e goudverkoper)' nog niet 1 van de 3 delen voor zou verkopen Was natuurlijk dan wel de gok of alles in goede staat is, maar daar heb ik nu geen twijfels meer over: Pedalenbox zónder scheuren, met nog geen krasje erop: Tevens moet ik natuurlijk aan wat extra vermogen denken.. Daar hebben we deze gelukkig voor: Minimaal 20 kW extra nu |
#110
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zijn collectors items aan het worden
__________________
|
#111
|
||||
|
||||
Quote:
Ben ik mij inderdaad van bewust, ook heel erg blij mee ! (Witte spul is keramisch vet wat om de bouten zat) |
#112
|
|||
|
|||
Op je kleine gasklep zit een vernouwing als je die klep vervangt voor een zonder heb je een betere gas respons
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r |
#113
|
||||
|
||||
Quote:
Je doelt op die verdikking die erop geschroefd zit? |
#114
|
|||
|
|||
Is dat niet de retourklep? Of zeg ik nu iets doms, ik ken alleen de G40 gasklep.
|
#115
|
|||
|
|||
Die bedoel ik idd en nee niet de retour
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r |
#116
|
|||
|
|||
De g40 gasklep is 45mm met 2 verdikkingen erop geschroefd
Als je die uitdraait naar 50mm met een nieuwe vlinder erin Heb je een vele beter gasrespons totaal andere auto
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r |
#117
|
|||
|
|||
Zoek nog g40 motor delen orgi of tuning
En een 1w 1,4 diesel
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r |
#118
|
||||
|
||||
Bij de G60 zit alleen op de kleine een verdikking. En het maakt niets uit of je die weghaalt of niet.
__________________
2018 Volkswagen Up! GTI 2014 Volkswagen T5 GP 2005 Volkswagen Golf 5 GTI DSG 2003 Volkswagen Touran R32 |
#119
|
|||
|
|||
Pas getest bij een corrado verschil is wel degelijk merkbaar
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r |
#120
|
||||
|
||||
Quote:
Idee heb ik ook als ik m zo bekijk, draait naar binnen dus hindert de luchtstroom niet erg |