|
||||
|
||||
Super mooie Jetta!
|
||||
|
||||
gelukkig dat de jetta er dan uit eindelijk toch nog is, blijft een deftige wagen..
had zonde geweest het ding er voor weg te doen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
kleine/grote update! jetta is vandaag naar het rdw geweest en goedgekeurd! daarnaast heb ik met heel veel geluk 18.2 op het kenteken kunnen krijgen dus lekker met usa plaatjes rijden zonder problemen
|
||||
|
||||
Kan het zijn dat je 2 weken geleden op de philipsdam reed? Ik haalde je in met mijn blauwe mk5 gti. Zag er goed uit
|
||||
|
||||
Mooi ding hoor
Verleden: - Golf 1 1.6 automaat - Golf 2 gti 1.8 16v - Golf 3 vr6 highline - Polo coupe 1.4 - Golf 4 gti v5 exclusive - Polo 6n2 1.4 - Passat B4 2.0 8v - Golf 1 Cabriolet Heden: - Touran "Liebe scheiße....das ist V Wow!" |
|
|||
|
|||
daar staat me nog wel iets van bij ja die blauwe gti , net ding!
Edit. toen ging ik me usa heckblende halen ja, was toen doodziek en reed donders langzaam
|
|||
|
|||
Super strakke jetta!
|
|
||||
|
||||
Mooie jetta , en ook leuk dat je de kleine platen erop mag hebben , top !
Maar goed dat je m niet hebt verkocht !
|
||||
|
||||
Hoe heb je die 18.2 erop gekregen dan?
|
|||
|
|||
had gewoon de kleine uitsparing laten zitten en die meneer lief aangekeken
morgen naar groningen toe om leuke amerikaanse onderdelen te halen voor de jetta
|
|||
|
|||
Mooie jetta hoor, zou wel een vriendin met auto passie willen hebben.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je deed het op het gemakje idd Thnx! Ben benieuwd naar de heckblende.
|
|||
|
|||
haha idd zelfde hobby is leuk maar voorlopig begin ik niet meer aan relaties hou me even lekker bezig met me auto
gisteren me remschijven en blokken vervangen was hard nodig had bijna geen rem meer, nu weer prima voor tijdelijk en binnenkort grotere schijven monteren heb nu sinds een week last van een vreemd gebonk onder de motor, blijkt een bout van me draagarm naar de kloten te zijn, dus morgen avond gaat de jetta mee met een maatje die het gaat maken omdat ik zelf best krap met de tijd zit en die klappen niet egt prettig vind hierbij het kontje :p
|
|||
|
|||
Zeer dikke Jetta, mooi kleurtje ook! Haha, zou ook wel verschrikkelijk graag een vriendin willen hebben met zo'n hobby... Ik heb gisteren nog gereageerd op een foto van jou en de Jetta, als ik het goed heb!
|
||||
|
||||
Dikke jetta!
Vond de andere platen wel mooier staan.. |
|
|||
|
|||
ja haha dat ben ik met me jetta vandaag USA spatborden opgehaald en nu bezig met het schuren, antenne gat netjes dicht gemaakt en morgen wegbrengen voor de spuiter ook vandaag de jetta weer omlaag geschroeft uit de keurings modus haha
|
|||
|
|||
Gaaf!
|
||||
|
||||
Mooie updates!! Hij word mooier en mooier
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Mooi ding.
|
|||
|
|||