![]() |
#781
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik heb ook nog twee snoeren 1 links en 1 rechts over het hemeltje getrokken en dan ook achter naar beneden met de afwater slang voor de speakers naast de hoedenplank ![]() |
#782
|
||||
|
||||
![]() Bedankt,
Ik had de afwateringsslangen voor achter nu gewoon los naar achteren laten gaan en niet via die "koker". ![]() Dus heb ze maar snel door de "koker" laten lopen. Ik ga achter geen speakers plaatsen maar was geen slecht idee geweest. Al kan ik de kabels er wel al doorheen doen. Mocht ik ze er niet willen hebben kan ik ze er als nog uittrekken. |
#783
|
||||
|
||||
![]() Volgens mijn foto's van de Golf en ook in de bus zitten eerst de stijlen geplakt en komt de hemel daar overheen.
Bij mij was de B stijl overigens niet bekleed, maar weet niet of dit bij jou ook zo hoort.
__________________
Golf 1 1977 in the making
|
#784
|
||||
|
||||
![]() bij mijn einser,83,zit eerst de hemel erin en daarover de stijlbekleding.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#785
|
||||
|
||||
![]() Heb het even nagekeken,
De C-Stijl zit aan de hemel vast. Dus dat is mooi. En volgens mijn foto's eerst de hemel en dan de A en B erover heen. |
#786
|
||||
|
||||
![]() Gisteren om kwart voor 5 wat spullen gebracht voor te laten glasparelstralen.
Vandaag kreeg ik om kwart over 11 telefoon dat het al klaar was. Dus lekker snel en het is ook nog eens heel mooi gelukt, op 2 gecoate delen na. Dat kregen ze er niet af. Zit ook spul van Thijs. bij ![]() ![]() |
#787
|
||||
|
||||
![]() Vandaag samen met Rick (AudiLimburg) het begin gemaakt aan de hemel.
Eerst wisten we niet waar de 3de spanner bevestigd moest worden maar na zoeken op internet en de isolatie een stukje losgehaald te hebben hebben we het kunnen vinden. Tot nu toe zit het er erg strak in, dus ben tevreden. Alleen hopen dat het nu met de hoeken goed gaat uitkomen aangezien daar de meeste kans is dat het mis kan gaan. ![]() ![]() Nu volgende keer het gat voor het opendak eruit snijden en dan vanuit daar beginnen te lijmen. |
#788
|
||||
|
||||
![]() strak!
|
#789
|
||||
|
||||
![]() mooi nieuw hemeltje
![]() ik kon mijn oude weer gebruiken ![]() en wat hangt daar achter op de deur? to-do lijstjes ![]() Last edited by golf1gti83 : 24-11-2011 at 17:13. |
#790
|
||||
|
||||
![]() Very Nice Erik ziet er erg strak uit
![]() |
#791
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit Erik! is het al gelijmd of is dit alleen voor de plaatsbepaling?
Jammer dat ik geen tijd had om te komen, volgende keer beter ![]()
__________________
Mijn wagenpark Golf 1 cabrio 1985 AKR 2.0L 115+Pk |
#792
|
||||
|
||||
![]() Heren bedankt weer voor de leuke reacties.
@ Peter: Ja een lijste met dingen die ik nog moet halen en waar ik nog aan moet denken enzo.. Anders vergeet ik het weer en kun je weer overal 3 x bestellen. @ Ronald: Ja dit is inderdaad de plaatsbepaling en om het strak te krijgen. Nu snij ik volgende keer het gat van het opendakje eruit en dan ga ik vandaaruit plakken. Was inderdaad jammer dat je niet kon maar moet nog gelijmt worden en dan ben je van harte welkom @ Jeroen: Hoe staat het nog met jouw project? |
#793
|
||||
|
||||
![]() Handig die klemmen om je hemel zo op te spannen. Hoe kom je daaraan, en hoe ga je straks je rubber monteren moeten ze dan weer los?
|
#794
|
||||
|
||||
![]() he Erik,
Van die lijstjes ben ik ook aant maken, echt super handig ![]() ik ben druk aan het schuren en strakmaken dus niet zo veel interessante dingen om te posten. |
#795
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het zijn de oude rubber. Deze heb ik in stukken geknipt. Werkt echt handig. Straks los halen en lijm ertussen en dan weer terug plaatsen voor te laten drogen. @ Jeroen: Komt dus hememaal goed. Zie de updates wel verschijnen in je topic. |
#796
|
||||
|
||||
![]() Kijk, dat is nog eens een handig weetje
![]() |
#797
|
||||
|
||||
![]() Zo het eerste lijmwerk zit erop.
Ben vanavond samen met Ronald (Yellowbug) begonnen aan het lijmen van de hemel. We zijn begonnen vanuit de dakraam, vandaar naar de voorkant gegaan. Toen de zijkanten geplakt. Toen de kleine stukje A-Stijl met gepakt. Het zwarte moet er nog over. En daarna begonnen bij het kleine stukje B-Stijl en naar achteren gewerkt. Net voor de C-Stijl gestop en de achterkant nog gedaan. Aan de C-Stijlen moet een klein stukje gestikt worden waar het op leek dat de draad van de naaimachine op is geweest. Dus dat is iets voor de volgende keer. En ook de zwarte A + B-Stijlen. Ben echt heel tevreden met het resultaat tot nu toe. Maar het moeilijkste moet nog gebeuren. Niet overal kwamen de stijlen precies uit maar ver genoeg aangezien de zwarte stijlbekleding er nog over komt. Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Als je aan de C-Stijlbekleding trekt gaan de plooien er netjes uit zoals het moet dus heb er vertrouwen in dat het helemaal mooi gaat worden. Vond alleen soms de stof wat aan de korte kant op plaatsen. |
#798
|
||||
|
||||
![]() Was idd even passen en meten met de randjes Erik, maar dat gaat helemaal goedkomen.
Grootste uitdaging worden de C-stijlen, maar ook dat komt weer goed. Viel me 100% mee het lijmen van de hemel, had verwacht dat het lastiger zou zijn. Geef maar een gil als je weer zover bent dat er gelijmd moet worden. ![]()
__________________
Mijn wagenpark Golf 1 cabrio 1985 AKR 2.0L 115+Pk |
#799
|
||||
|
||||
![]() Ben er ook niet bang voor dat het niet goed gaat komen.
Heb mijn dashboard er vandaag maar weer even uitgehaald zodat de volgende keer de A en B-Stijlen geplakt kunnen worden. Je hoort van mij. |
#800
|
||||
|
||||
![]() Vandaag met Ronald de hemel zo goed als afgemaakt.
De C-Stijlen waren echt het lastigste stukje van heel de hemel. Wel logisch eigelijk, maar wat het ons het moeilijkste maakte was de stof aardig krap was. Met name op 1 punt per kant. En omdat hij daar niet helemaal afgestikt was. Dit heb ik zelf nog gedaan maar doordat er al gaatjes zaten van de naald die door de fabrikant zijn aangebracht en mijn naald was het een zwakker puntje kwa inscheuren. Dit moet dus nog een klein beetje afgewerkt worden maar verder zit hij er netjes in. ![]() ![]() ![]() |