![]() |
|
|||
|
|||
![]() golf M '79
Mandarin Orange LA1A kleine achterlichten 1.1 benzine +-155000km nog nooit plat gelegen, originele auto 't is redelijk moeilijk om er info over te vinden, maar is een editie die ter ere van 1 miljoenste golf geimporteerd in nederland is uitgekomen. in dit kleur, 1 ('79, maar mogelijk ook nog enkele in '80) jaar Voor hij naar belgië is gekomen heeft hij een een jaar of 15 stil gestaan, was weggezet enkel nog met olie op blok, remsysteem enz was volledig leeg wat het opnieuw opstarten veel makkelijker maakte. toen ik em gekocht heb heb ik em zelf een 20 tal km naar huis gereden nadat er verse olie etc. op gedaan was. bougies e.d zijn wel nog de oude, daarom loopt hij wellicht ni 100% lekker nieuwe remschoenen en pompkes achteraan verse vloeistof nieuwe hoofdremcylinder andere klauwen (G2) en schijven (G1 GTI) vooraan alternatorriem is al vervangen olie/filters vervangen ori radio zit er nog in alle nodige papieren zijn hier aanwezig (RWD en dergelijke), enkel nog een stempelke van 10ct halen bij de douane (willek nog wel mee helpen), keuren en bollen. staat hier nu ook al een jaar droog gestalt buiten regelmatig eens starten en een blokje rond bollen voor em in vorm te houden minpunten: roest op gebruikelijke plekken (voorfront, 1 wielrandje) maar niks onoverkomelijk, bodem ok. interieur is zeker ni super zeer bruikbaar als rat, maar eigenlijk nog té goed en te zeldzaam om hiervoor te dienen.. mits een klein beetje knutselen kan die weer de baan op. mag hier weg omdat ik dees jaar amper een meeting gezien/gereden heb en daar eigenlijk in de nabije toekomst ook geen zin in heb, + kan de daily weer in de garage. komen kijken etc kan altijd, omgeving dendermonde richtprijs 950, is ongeveer wat ik betaalde + nieuwe onderdelen videoke van een tijdje geleden: http://www.youtube.com/watch?v=dnqfMklxAzs ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() http://www.volksforum.com/forum/sho...t=actiemodellen
Ik heb alle informatie over deze zeldzame uitvoering gevonden , ik denk dat hier nog maar 3 stuks van in Nederland zijn. Daarom een zeldzame uitvoering van Nederland. Daarom een upje voor deze unieke uitvoering.
|
|||
|
|||
![]() bedankt car-pool, voor de geinteresseerden: info specifiek voor deze uitvoering op pagina 5 van dat topic
|
|
||||
|
||||
![]() Inruil mogelijk?
|
|||
|
|||
![]() Mail even hoe en wat
|
|
|||
|
|||
![]() hop, veel mails maar weinig kijkers
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ja staat hier nog, ik heb nog nergens topics geupt omdat hij ook niet in de weg staat
![]() |
|
|||
|
|||
![]() hey staat hij nog te koop !!!
|
|||
|
|||
![]() al weer even uit het oog verloren. over prijs kan gepraat worden, momenteel geen enkel exemplaar meer bekend in nederland..
|
|
|||
|
|||
![]() uiteraard, kan de garage goed gebruiken voor de winter..voor elk aannemelijk bod mag deze weg
![]() |
|
|||
|
|||
![]() zou woensdag afgehaald worden als het eens goed gaat
![]() |