#1
|
|||
|
|||
hoog stationair
mijn pas aangeschafte polo gt heeft een beetje vreemde kuur
na het starten draait ie net geen 1000 toeren. heel netjes stationair, niet schokken enzo. Na een rustig ritje (motor op temp) gaat hij iets hoger lopen. :frown: Kom ik van de snelweg af dan wil ie bij het stoplicht wel eens de 1500 toeren aanhouden. waar zou het aan kunnen liggen??? (tis een 55kw blokkie) |
#2
|
||||
|
||||
sf ? blauwe temp sensor
__________________
kopbewerking ,pm |
#3
|
|||
|
|||
Quote:
de temp sensor? de tempratuur meter van de koelvloeistof wijst wel normale waarden aan dus bij een lange rit 80graden en bij lang in de file staan z'n 90 graden |
#4
|
||||
|
||||
dasd de zwarte de blauwe regelt ook de injectie
__________________
kopbewerking ,pm |
#5
|
|||
|
|||
aha! okay ga ik daar even naar kijken, thanx serge!
|
#6
|
|||
|
|||
Klopt, de blauwe sensor is regelmatig de oorzaak van problemen...
Wat je je dan kunt afvragen: waarom gaat de zwarte nooit stuk? Terwijl die er gewoon naast zit? :S |
#7
|
||||
|
||||
gewoon ff links en rechts omdraaien..
De blauwe zit links (van voor gezien), en das dichter bij het blok,.. comische straling heeft daar meer invloed :-)
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mĂ*jn kant op!
|
#8
|
|||
|
|||
Heel komisch..
|