|
||||
|
||||
16v digifant
Op mijn nieuwe moter, een 16v KR wil ik graag digifant het injectie gedeelte laten doen en megajolt de ontsteking. Verder speelt verbruik/uitstoot/soepel lopen geen rol hij moet alleen volgas vermogen leveren met zo weinig mogelijk poespas.
Kunnen deze 2 mms naast elkaar draaien? Ik heb nu megajolt icm 4x40 mm keihin en ik wou het is met digifant proberen. Wat ik al heb: digifant 1 computer met 16v chip co pot meter inlaat grijze injectoren fuelrail verstelbare brandstof druk regelaar gasklep huis KR/PL/Weber air/fuel meter breedband lambda sensor+ controller KR benzine pomp Nu zijn mijn vragen nog: * Wat ben ik nog meer nodig/ wat raden jullie aan? * Waar haalt de digifant zijn timing vandaan (hallgever ontsteking??) * Welke draden moet ik (minimaal) aansluiten op de digifant ECU? Ideeen en kritiek zijn altijd welkom. Groeten Niels Last edited by Niles : 08-12-2009 at 22:28. |
|
||||
|
||||
iemand een idee wat ik minimaal aan moet sluiten om de digifant te laten draaien?
|
|
|||
|
|||
ff goed zoeken op forum hier is genoeg info over op het forum te vinden.
|
|
||||
|
||||