#1
|
|||
|
|||
Spagettie spruitstuk DX op 2E??
Hier dan even een korte vraag.
Past een 1.8 DX spagettie spruitstuk ook op een 2.0i 2E motor????? Ben bezig met een 2E motor met 105.000km om die tijdelijk in de MK1 Pirelli te hangen zodat ik (dit jaar)toch kan rijden. De originele DX wordt helemaal klaar gemaakt, maar daar missen wat onderdelen van dus wordt even zoeken. Onder mijn Pirelli zit dus een compleet nieuwe uitlaat incl spagettie. Ik wil die dan graag op de 2.0i 2E aansluiten. Wie o wie. En als het niet kan........ waarom dan niet????? |
#2
|
||||
|
||||
past gewoon domi
|
#3
|
|||
|
|||
Ach ja is ook, Jij hebt ook een 2.0i in je MK1.
Dan is het duidelijk. |
#4
|
||||
|
||||
weet nog wel een nieuwe dx motor te koop.
fabrieks nieuwe. kompleet. |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Oh. Wat kost dat (gewoon nieuwsgierig)
__________________
Golf cabrio mk1 85 Golf cabrio mk1 82 Ducati ss750 01 |
#6
|
|||
|
|||
Quote:
€2000,- |
#7
|
||||
|
||||
8 kleppert blokken zijn allemaal 1 pot nat wat betreft uitlaatspruitstuk toch?
|
#8
|
||||
|
||||
volgensmij wel; enkel verschil small/big block
__________________
Jetta Mk1 '83 1.8 DX [project] Bora Mk4 '00 1.8T AQX [daily] Audi A3 '03 2.0TDI BKD[daily] |
#9
|
|||
|
|||
klopt maar ging hier dus omdat een 2E een hoger onderblok heeft. Scheelt 15mm geloof ik. Dan zit je dus met stabi en stuurhuis enz... 2E is dus 2L omdat ie een groter slag heeft dus een hoger onderblok
|
#10
|
||||
|
||||
er is ook een 2e motor korte slag.
dat past zo. |