Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Polo 6N, 6N2, 9N en 6R
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 23-02-2014, 17:50
pixels66 pixels66 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2014
Posts: 39
Default Afstandbediening inbouwen 6N2

Hallo,

Nu de sloten weer werken met de reparatiesetjes van een paar euro( zie ander topic over slot stuk), wil ik het volgende projectje gaan doen met de 6N2, een afstandbediening.

Er zijn vreselijk veel sets te vinden, maar welke moet ik hebben, wat is aan te raden? En waar wordt deze precies aangesloten?

Groetjes,

Sader
Reply With Quote
  #2  
Old 23-02-2014, 21:37
fabbi fabbi is offline
Forum junkie
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,570
Default

IK heb nog een centrale vergrendelingset uit een ibiza van 1999 liggen, deze is nagenoeg gelijk aan de polo
zijn de originele kabelbomen enz
incl motorpompje, controle unit enz dan zit er ook meteen alarm in je auto.
met een zender voor in je sleutel..
100 euro voor de complete set.
Reply With Quote
  #3  
Old 24-02-2014, 18:12
pixels66 pixels66 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2014
Posts: 39
Default

Hoi,

Bedankt, maar ik zoek echt een aftermarket setje wat snel en gemakkelijk in te bouwen is.

Iemand advies?
Reply With Quote
  #4  
Old 24-02-2014, 21:59
pietergrunn pietergrunn is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2013
Posts: 36
Default

ik heb al diverse setjes van spy gekocht. vooral dit setje: http://www.spy-europe.nl/epages/616...ts/CV007%5B2%5D

makkelijk te monteren en robuuste afstandsbediening. ik zou persoonlijk geen klapsleutel nemen . 1 keer geprobeerd maar beetje zwak systeem en je komt met de start chip te kloten. knipperlichtfunctie heeft dit setje ook maar ik sluit dit nooit aan. bang voor storingen. massa en + is bij polo wel in zekeringskast te vinden en er zit bij dit setje een zweefzekering tussen. al een stuk of 10 van deze setjes gemonteerd en ze doen het nog allemaal. 1 ste al zeker 5 jaar geleden gemonteerd.
Reply With Quote
  #5  
Old 24-02-2014, 22:58
pietergrunn pietergrunn is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2013
Posts: 36
Default

foto's voor het aansluiten van de draden heb ik wel voor je. en uitleg om de deurpanelen te de-monteren heb ik ook.
Reply With Quote
  #6  
Old 24-02-2014, 23:57
pixels66 pixels66 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2014
Posts: 39
Default

Hoi,

De pompjes heb ik denk ik niet nodig, want CV heeft de auto al. Een andere set die dan wellicht geschikt is?

Deurpanelen loskrijgen lukt me goed, maar foto's van de dragen zie ik graag. Wellicht dat je ze in dit topic kunt zetten?

Groetjes,

Sander
Reply With Quote
  #7  
Old 25-02-2014, 19:59
pietergrunn pietergrunn is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2013
Posts: 36
Default

ik maak er morgen even foto's van. misschien handig om bij de dealer alvast clipjes voor het deurpaneel te halen. bij het loshalen willen er nog wel eens clipjes sneuvelen, deze kosten bijna niets. maar wel erg handig om de boel op ze plek te houden. voor loshalen: pinnetje voor op slot en open losdraaien, 2 boutjes in de deurgreep en 1 boutje in de raamslinger als je die hebt. langzaam lostrekken en je hebt het paneel in handen. ik ben even vergeten hoe die spiegelversteling losgaat, maar volgens mij kun je dat voorzichtig uit het paneel trekken. lukt dit niet dan moet je het deurpaneel laten hangen of iemand moet het vasthouden.
Reply With Quote
  #8  
Old 26-02-2014, 18:54
pixels66 pixels66 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2014
Posts: 39
Default

Clipjes liggen klaar, en ik wacht sowieso je foto's even af!

Iemand bekend met deze set?

http://www.inca-pro.de/lng/en/keyle...stem-ip712.html
Reply With Quote
  #9  
Old 26-02-2014, 22:25
pietergrunn pietergrunn is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2013
Posts: 36
Default

heb geprobeerd maar het wou niet lukken. ben pas thuis van werk als het donker is... en de afdekplaat tussen de pedalen moet er uit voor een foto. maar ik kan je alleen laten zien als ik een foto kan maken hoe ik de voedingkabels(+ -) aan heb gesloten. ik heb nog nooit bestaande pompjes voorzien van een nieuwe rc unit...dus hoe dat werkt??? ik haal altijd het kunstof dashboard deel onder het stuur weg gedeelte incl dat opbergvakje van zekeringkast. nu heb je iets meer ruimte om te kunnen werken met kabels enz. . achter de zekeringskast tegen het schutbord zie je 3 dikke rode kabels(bij mijn polo6n2) hier heb ik de + opgemaakt. heb aan de kabels zo'n oog kabelschoen geknepen met een gat van 6mm. deze op de bout schuiven en een nieuwe moer erboven op gedraaid. en massa heb ik bij een beugeltje dat dashbord vasthoud weggehaald. haal wel even de accukabels los! voor je eraan begint. zaterdag kan ik wel even een foto maken dan heb ik daar wel even tijd voor.

groeten
Reply With Quote
  #10  
Old 26-02-2014, 22:37
pixels66 pixels66 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2014
Posts: 39
Default

Oke, dat zou top zijn! Ik wacht het rustig af in ieder geval! Ben allang blij dat ik de deursloten weer heb kunnen repareren met nieuwe peddels en veertjes. Dus hij gaat in ieder geval weer normaal op slot..
Reply With Quote
  #11  
Old 02-03-2014, 20:59
pixels66 pixels66 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2014
Posts: 39
Default

Nog meer mensen met tips?
Reply With Quote
  #12  
Old 08-03-2014, 20:25
pixels66 pixels66 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2014
Posts: 39
Default

Nog een laatste poging of mensen wat weten dan....
Reply With Quote
  #13  
Old 10-03-2014, 19:24
pietergrunn pietergrunn is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2013
Posts: 36
Default

als je mij ff een pb stuurt met je mail of app gegevens kan ik je de foto's sturen. image shack werkt niet mee dus hier uploaden gaat ff niet
Reply With Quote
  #14  
Old 10-03-2014, 20:26
pixels66 pixels66 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2014
Posts: 39
Default

Done!
Reply With Quote
  #15  
Old 26-04-2014, 20:34
polo2000 polo2000 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Apr 2014
Posts: 2
Default

Hee
ik ben van plan om hetzelfde te gaan doen, bij mij doe namelijk de vergrendeling niet goed, als je dicht doen gaan alle deuren op slot maar als je open doen gaat alleen maar de bestuurden deur open en de rest blijft dicht.

groetjes

Quote:
Originally Posted by pixels66
Hallo,

Nu de sloten weer werken met de reparatiesetjes van een paar euro( zie ander topic over slot stuk), wil ik het volgende projectje gaan doen met de 6N2, een afstandbediening.

Er zijn vreselijk veel sets te vinden, maar welke moet ik hebben, wat is aan te raden? En waar wordt deze precies aangesloten?

Groetjes,

Sader
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 12:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum