#1
|
||||
|
||||
1.8 20VT kabelboom aansluiten..
Ik ben begonnen met een 1.8 20vt AUQ in te bouwen in een mk3.
Op zich allemaal niet zo spannend, het technische gedeelte lukt wel Alleen... ik ben niet zo'n held in kabelbomen, tenminste het uitpluizen ervan Het gaat om het gedeelte wat binnen aangesloten dient te worden op de mk3 zekeringkast.. Heeft iemand hier dit al vaker gedaan? Heb namelijk al vaker 1.8t ombouw projecten voorbij zien komen Dus ik vroeg me af of iemand mij hierin kan helpen/advies kan geven. En ik twijfel nog of ik een mk3 teller houd, of dat ik een mk4 teller inbouw..
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM Last edited by Sven-GTI : 11-07-2013 at 09:51. |
#2
|
|||
|
|||
kan je er wel mee helpen, pb maar voor meer info.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#3
|
||||
|
||||
Hier even een update,
Tot zover heb ik de kabelboom uitgezocht, kijken of mensen hier nog reactie op hebben. Even als aanvulling, vaak zie ik dat de aansluitingen; G1 pin 8, G1 pin 10 en G2 pin 4 onderling gewisseld worden tussen bepaalde aansluiten, ik begrijp hieruit dat deze allemaal een geschakelde plus zijn? Hier mijn kabelboom (tot nu toe alleen om het blok te laten lopen, de rest komt nog) T6 Bruine stekker Pin 1 (zwart) →Geschakelde plus 15 (15amp) → G1, pin 4 Pin 2 (paar/wit) → Brandstofpomp relais massa → G1, pin 3 Pin 3 (dikke rode) →Starmotor? → F1??? Pin 4 (rood/groen) →Constante plus 30 (accu?)(20amp) → Y, pin 4 Pin 5 (blauw/geel) →Branstofpomp relais + (10amp) → G1, pin 10 of 8? T10W Witte stekker Pin 1 Pin 2 Pin 3 Pin 4 (wit/rood) → Koppelingspedaal schakelaar → Pin 5 (blauw/paars) → bruin/rood Dynamo → F3 Pin 6 Pin 7 Pin 8 Pin 9 Pin 10 T10 Oranje stekker Pin 1 (grijs/wit) → Diagnose poort K → MK4 teller Pin 2 (groen/rood) →Tacho signaal via adapter → G1, pin 12 Pin 3 Pin 4 Pin 5 Pin 6 (blauw/wit) → Snelheidssignaal dash-bekabeling → W, pin 1 Pin 7 Pin 8 Pin 9 Pin 10 T14A Pin 1 Pin 2 Pin 3 Pin 4 (paars) →Koelvloeistof temperatuur → G2, pin 3 Pin 5 (rood/paars) →Geschakelde plus injectoren → Z1 Pin 6 (geel/zwart) →Branstofpomp relais → G1, pin 8 of G2, pin 4? Pin 7 (bruin) →Massa draad → Massa Pin 8 (zwart/paars) →Geschakelde plus ontsteking? → G1, pin 10? Pin 9 (bruin/wit) → Massa voor zenders (teller) → G1, pin 6 Pin 10 Pin 11 Pin 12 Pin 13 Pin 14 T10? Zwarte stekker Deze laat ik even leeg, is voor de cruisecontrol T10H Blauwe stekker Pin 1 (bruin/wit) → bruin/blauw → gaspedaal T6B/6 Y Pin 2 (groen/wit) → groen/wit → gaspedaal T6B/1 Y Pin 3 (geel/groen) → geel/groen → gaspedaal T6B/2 Y Pin 4 (grijs/rood) → grijs/rood → gaspedaal T6B/3 Y Pin 5 (wit/blauw) → wit/blauw → gaspedaal T6B/4 Y Pin 6 (grijs/blauw) → grijs/blauw → gaspedaal T6B/5 Y Pin 7 Pin 8 Pin 9 Pin 10 Dit is de stekker in de CE2 (golf 3) zekering kast. F stekker F1 → Startmotor F3 → dynamo F4 → Snelheidssensor massa F6 → Achteruitrijschakelaar F7 → Achteruitrijschakelaar Als er bepaalde dingen niet kloppen, laat het me alsjeblieft weten Ik ben van plan om woensdag de boel aan te sluiten en kijken of hij tot leven kan komen
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#4
|
||||
|
||||
|
#5
|
||||
|
||||
Ja, dit is ook een AUQ ombouw. Van die ben ik momenteel uitgegaan
Maar ik wil het het liefst zeker weten . Komende dinsdag ga ik de boel verder aansluiten en kijken of er leven in wil komen
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |