Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 27-12-2012, 22:28
robkuh robkuh is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 54
Default

Na weer een dagje knutselen,sleutelen en afstellen heb ik dan eindelijk voor elkaar hoor; Hij rijd weer! En goed ook
Wel ga ik morgen nog even een setje nieuwe bougie`s, bougiekabels,rotor en verdeelkap halen. Just to be shore,en in het donker zie ik van de bougiekabels nogal wat vonken overspringen,en dat kan volgens mij nooit goed zijn. Maar verder ben ik méér dan tevreden!! Het was natuurlijk een gokje,een motor voor 75euro die ik nooit heb horen lopen,maar hij doet het echt hardstikke goed
Reply With Quote
  #42  
Old 30-12-2012, 13:12
robkuh robkuh is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 54
Default

Inmiddels heb ik de rotor,verdeelkap,bougie`s en bougiekabels vervangen. Hij loopt een stuk beter,maar soms als ik bijvoorbeeld afsla en de koppeling intrap,wil ie nog wel eens stilvallen. Ik denk misschien de carburateur een een keer goed schoonmaken en de pakkingen vervangen,want op de stelschroeven reageert ie niet echt.
Het beugeltje (met dank aan de plaatselijke Karwei )wat ik erop gemaakt heb voor de gaskabel werkt trouwens prima en ik heb een luchtfiltertje gevonden wat ooit op een kever zat,en dat past ook prima!










Helaas heb ik wel ontdekt dat ik een heel klein lekje in mn radiateur heb,dus daar moet ik ook nog even een andere voor zien te vinden. Ik had eerst gedacht er één van een Golf 2 te gebruiken,maar daar zit geen dop op maar die hebben zo`n expansievatje,dus dat gaat `em ook niet worden denk ik... Na nieuwjaar dan maar weer een bezoekje aan de sloop brengen denk ik.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 21:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum