View Single Post
  #11  
Old 21-02-2014, 21:01
Miez Miez is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 84
Default

@Niekos,

Hier in het dorp zijn er maar een paar die het werk doen. Ik heb mij laten adviseren door mijn dealer welke mijn huidige auto (daily, niet de golf) heeft laten uitlijnen voor aflevering met KW schroefset(nieuw). Ik heb de afspraak gemaakt maar toen ik de auto kwam brengen vroeg ik mij direct al af of deze man het verhaal ging begrijpen. Ik heb van huis geleerd dat je mensen een kans moet geven, maar deze oudere man gaf mij (inmiddels tot twee keer toe) een preek-achtig betoog over hoe ik deze Golf tot een onmogelijk iets had gecreëerd. Ik heb dat verder gelaten, het omhoog draaien (wat inderdaad maar een paar minuten duurt) had hij al gecalculeerd op een uur, ik stond daar, net terug van een afspraak in mijn pak, anders had ik zelf wel op mijn knieën gedoken. Ik hoop dat hij morgen klaar is maar gezien het stoïcijnse van deze man ben ik ban dat ik na het weekeinde kan 'hobbelen', dan hoop ik niet dat hij hem helemaal omhoog gedraaid heeft (heb ik hem voor gewaarschuwd) anders is het weggegooid geld.

wat een rotdag
__________________
'The truth is not afraid for questions'
Reply With Quote